MuscleMeat

Carnaval

Dat is pas de domste opmerking die ik ken.
Als ik zee, zon en strand op internet zie, heb ik nog niet datzelde warme goevoel als dat ik er zelf ben.

Als ik carnaval vier, zit ik wel onder dat stinkende bier.
Hoor ik wel die irritante muziek.
Sta ik wel tussen een losgeslagen hossende mensenmassa.
Kan ik geen enkel gesprek voeren, omdat iedereen te bezopen is.
Sta ik 90% kans zeker nog in de rook ook, omdat alle Brabanders zowat roken.
Moet ik me nog verkleden ook, omdat je anders raar aangekeken word...

Nee dank je, dan blijf ik thuis, of ga lekker naar zon, zee en strand toe.
Das nog niet zo'n gek idee van je.

God verdomme daarom haat ik naar buiten gaan
Hoor je die irritante geluiden, mensen auto's ect.
Sta ik tussen een losgeslagende hossende mensenmassa opweg naar werk ect
Sta ik 100% kans wel in iemands rook omdat het anno 2012 nog steeds een populaire tijds verdrijf is voor vele nederlanders.
Moet ik me ook nog aankleden, omdat ik anders raar aangekeken word..

Nee dank je, Ik blijf lekker thuis bestel alles van het internet want een leven hebben is mij te veel zeurpieterij.

Kan overdrijven ook :D

Maar heb echt een gruwelijke hekel er aan om in de rook te staan, of onder het bier gegooid te worden.
En over muziek smaak, naja smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Heeft allemaal niets met een leven hebben te maken volgens mij.
Kan betere dingen bedenken waar ik veel meer lol bij heb.
Ieder zijn ding.

De muziek is dramatisch maar als je genoeg op hebt en je verstand op 0 zet heb je de tijd van je leven :D En is elk nummer ineens geweldig

• Topic Starter Topic Starter
Als je mijn 1e post nu nog eens even lees.

Daarin zeg ik dat ik het een dom feest vind, de redenen heb ik inmiddels ook verteld.
En dat ik liever thuis blijf, dat is inderdaad omdat ik er niet van houdt.

Dus over hetgene waar jij je zo drukt maakt en 'bullshit' vind kan ik niet terug vinden.

Maar als jij jezelf graag meer dan een halve week lam zuipt op het naar mijn idee domste feest wat er is, heb je mijn zegen.
En als je iets geks meemaakt laat het hier dan even weten, er lopen er daar genoeg rond dus de kans is groot.

Poepoe wat een reden, ik hou niet van bier en ik vind het dom.

Een feest vergelijken met thuis blijven is indd dom, zeg dan nog "als ik wil feesten ga ik wel naar de plaatselijke kroeg". Maar zeggen "dan blijf ik liever thuis" klinkt een beetje als een zeikerige bejaarde.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 10:10 ----------

Maar heb echt een gruwelijke hekel er aan om in de rook te staan, of onder het bier gegooid te worden.
Ieder zijn ding.

Tja, waar sta je nou niet in de rook ;)

Poepoe wat een reden, ik hou niet van bier en ik vind het dom.

Een feest vergelijken met thuis blijven is indd dom, zeg dan nog "als ik wil feesten ga ik wel naar de plaatselijke kroeg". Maar zeggen "dan blijf ik liever thuis" klinkt een beetje als een zeikerige bejaarde.

Tja, waar sta je nou niet in de rook ;)

Je snapt het niet helemaal geloof ik, lezen is moeilijk he?

Ik vergelijk carnaval helemaal niet met thuis blijven, ik blijf gewoon liever thuis als dat ik naar carnaval ga. Simpel toch?

Zo ga ik heus wel liever naar een feestje wat ik wel leuk vind, dan dat ik thuis blijf. (zo bejaard ben ik nog niet :p)

Ik vind carnaval iets vreselijks, kan jij niets aan doen, vat het niet persoonlijk op. ;)

Ik vat het zeker niet persoonlijk op hoor, het wordt voor mij ook de eerste keer.

Ieder zijn ding.

Dat is het mooie met carnaval, oude kleren / kleren die er niet toe doen. Gooit iemand een bierie over mij heen krijgt hij van mij een bierie terug en nog 10 van mijn maten :D

Enja een gruwelijke hekel aan in de rook staan, ben je nou een vent ofwat ?

Ik heb ook een stronthekel aan die muziek, maar meestal komen er af en toe tussendoor ook nog wat leuke nummertjes. Toch vier ik het ieder jaar 5 dagen lang, lekker katabool zat iedere avond. En de chicks zijn ook altijd ongelooflijk dronken, ook een pluspuntje..

Zoek ook nog een kostuum, was afgelopen 2 jaar als "Lullo", wit overhemd, slechte das en een grote bril, lekker simpel maar toch verkleed.

Carnaval: Het ideale moment om aardig te doen tegen mensen waarbij je normaal doet alsof je ze niet kent, dolle pret met collega's te hebben die je normaal liever afschiet, waar je legitiem vreemd kunt gaan...

Om vervolgens de rest van het jaar weer normaal te doen

Ik ga uiteraard carnaval vieren. Hier in de buurt is het geweldig. Ik luister met carnaval niet veel naar nederlandstalige k*tmuziek. Hier bouwen ze grote stampwagens waarop hardstyle gedraaid worden en er worden ook een hoop feesten georganiseerd.
Sfeerimpressie:
http://www.youtube.com/watch?v=xcMzhljMjWc

gewoon grote opleggers die allemaal een bult spreakers bij hebben en die worden dan met elkaar doorgelinkt en dan word er gefeest op een groot plein.

Een lichtpuntje? Ik vraag of je nou een vent bent of een of ander zeikend wijf, lijkt me niet echt een lichtpuntje, geen dank voor de uitleg...

Moet wel een hele vent zijn om lekker in de rook te willen staan.
Ik zie de link niet... maar wat jij wilt.
Als ik de keus heb, liever niet.

K*tmuziek met carnaval valt wel mee.. ligt er helemaal aan waar je naartoe gaat, als je in die apres ski kroegen blijft krijg je die k*tmuziek en k*tfanfares ja...
Zelf sta ik ook altijd 5 dagen katabool te wezen, van smiddags (op de carnavalswagen) tot s'avonds. Ik geniet optimaal van carnaval, gewoon goed excuus om de hele dag door bezopen te zijn haha

Ik ga dit jaar hoogst wss als Duitse soldaat uit WWII, zonder de hakenkruizen etc. Ik heb blonde haren, dus gewoon licht blauwe lensen etc. erbij dan ben ik perfecte arier haha :o Andere tips zijn ook welkom haha

Ik ga uiteraard carnaval vieren. Hier in de buurt is het geweldig. Ik luister met carnaval niet veel naar nederlandstalige k*tmuziek. Hier bouwen ze grote stampwagens waarop hardstyle gedraaid worden en er worden ook een hoop feesten georganiseerd.
Sfeerimpressie:
http://www.youtube.com/watch?v=xcMzhljMjWc

gewoon grote opleggers die allemaal een bult spreakers bij hebben en die worden dan met elkaar doorgelinkt en dan word er gefeest op een groot plein.

Udenhout?

K*tmuziek met carnaval valt wel mee.. ligt er helemaal aan waar je naartoe gaat, als je in die apres ski kroegen blijft krijg je die k*tmuziek en k*tfanfares ja...
Zelf sta ik ook altijd 5 dagen katabool te wezen, van smiddags (op de carnavalswagen) tot s'avonds. Ik geniet optimaal van carnaval, gewoon goed excuus om de hele dag door bezopen te zijn haha

Ik ga dit jaar hoogst wss als Duitse soldaat uit WWII, zonder de hakenkruizen etc. Ik heb blonde haren, dus gewoon licht blauwe lensen etc. erbij dan ben ik perfecte arier haha :o Andere tips zijn ook welkom haha

Lol, je gaat toch niet als Duitse soldaat man, er zijn 50 miljoen doden geweest door de Duitsers toendertijd, dat je geen hakenkruis op je arm doet is logisch maar dan nog...

Je hoeft iig geen muts/hoed op te doen want die ben je toch binnen 10 seconden kwijt

Terug
Naar boven