XXL Nutrition

Carnaval

• Topic Starter Topic Starter
Lol, je gaat toch niet als Duitse soldaat man, er zijn 50 miljoen doden geweest door de Duitsers toendertijd, dat je geen hakenkruis op je arm doet is logisch maar dan nog...

Ja ben nu ook tot de conclusie gekomen dat het niet zo slim is.. maar weet gvd nog steeds geen pak.

Ik ga zeker Carnaval vieren.
Heb me wel voorgenomen niet te drinken dit jaar het gaat me toch voornamelijk om met vrienden gewoon even gek te doen. Maar als dat niet bevalt ;).

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga als Julius Ceasar, toga, zo'n goud bladeren kroon en een strak shirt. Muhahaha

Hoe gaat iedereen eigenlijk ja? :p Ben wel benieuwd, misschien doe ik wat ideeën op.

Vorig jaar werd ik plots wakker in het ziekenhuis. Dit jaar maar wat rustiger aan doen :o

Ik heb wel een paar leuke gevonden :o :

- Dora the explorer (:roflol:)
- Gangster in zwart-wit
desaturated02.jpg

Is wel echt vet maar ook moeilijk
- Superman / Clark Kent
%5CAUTOIMAGES%5CRU888114lg.jpg

- Justin Bieber

Gangster in zwart-wit is wel het leukst.. maar ook het moeilijkst lol

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit pak, die bishes kunnen dan je armen/traps miren :o

hoe gekker hoe beter he.

carnaval eindhoven of denbosch

een uniform van wo2 lijkt me ook ziek vet. maar denk wel als brit of amerikaan omdat zoon ss me toch iets te lijkt ;P. weet alleen niet waar je zoiets kunt kopen voor klein budget

2 of 3 jaar geleden bijna vastgezeten omdat ik een MP5 bij me had :roflol: Was een bb-gun en ik had em onklaar gemaakt mja het was alsnog een replica.

Had met mn dronken harses geschreeuwd dat ik iedereen ging afmaken want dat vond ik blijkbaar uiterst grappig. Nadat ik dat zei kwamen uit het niets uit een steegje 2 agenten. Maar ik heb op zulke momenten epic vocubulaire en heb me er zo uit weten te lullen. mp5 wel kwijt :(

2 of 3 jaar geleden bijna vastgezeten omdat ik een MP5 bij me had :roflol: Was een bb-gun en ik had em onklaar gemaakt mja het was alsnog een replica.

Had met mn dronken harses geschreeuwd dat ik iedereen ging afmaken want dat vond ik blijkbaar uiterst grappig. Nadat ik dat zei kwamen uit het niets uit een steegje 2 agenten. Maar ik heb op zulke momenten epic vocubulaire en heb me er zo uit weten te lullen. mp5 wel kwijt :(
haha, zou zegge nooit wapens of iets wat je in hande moet houde zoals zwaard etc mee nemen of iets wat je op je hoofd zet. als de politie ze niet afpakt ben je ze wel kwijt omdat andere het afpakke ;P

Door gebrek aan originaliteit ga ik dit jaar maar als 1 van mijn vele helden: Barney Stinson. Voor carnaval naar de kapper omdat t nu iets te lang is. Mijn haar geel spuiten, pak aan, en de hele avond een beetje legendary, whatup en suit-up roepen. En toch in stijl.

Terug
Naar boven