- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Je hoeft iig geen muts/hoed op te doen want die ben je toch binnen 10 seconden kwijt
Want? Die wordt van je hoofd geslagen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hoeft iig geen muts/hoed op te doen want die ben je toch binnen 10 seconden kwijt

Die pakt iemand anders gelijk
Of mensen slaan hem van je hoofd ja
Lol, je gaat toch niet als Duitse soldaat man, er zijn 50 miljoen doden geweest door de Duitsers toendertijd, dat je geen hakenkruis op je arm doet is logisch maar dan nog...
Ja ben nu ook tot de conclusie gekomen dat het niet zo slim is.. maar weet gvd nog steeds geen pak.
Ik ga als Julius Ceasar, toga, zo'n goud bladeren kroon en een strak shirt. Muhahaha

auchHeb me wel voorgenomen niet te drinken dit jaar het gaat me toch voornamelijk om met vrienden gewoon even gek te doen
dat gaat moeilijk worden 
Vorig jaar werd ik plots wakker in het ziekenhuis. Dit jaar maar wat rustiger aan doen![]()

Was een bb-gun en ik had em onklaar gemaakt mja het was alsnog een replica.
haha, zou zegge nooit wapens of iets wat je in hande moet houde zoals zwaard etc mee nemen of iets wat je op je hoofd zet. als de politie ze niet afpakt ben je ze wel kwijt omdat andere het afpakke ;P2 of 3 jaar geleden bijna vastgezeten omdat ik een MP5 bij me hadWas een bb-gun en ik had em onklaar gemaakt mja het was alsnog een replica.
Had met mn dronken harses geschreeuwd dat ik iedereen ging afmaken want dat vond ik blijkbaar uiterst grappig. Nadat ik dat zei kwamen uit het niets uit een steegje 2 agenten. Maar ik heb op zulke momenten epic vocubulaire en heb me er zo uit weten te lullen. mp5 wel kwijt![]()