AndroidHealthClinic

Carnaval

Beste een DBB-carnavals meeting in Eindhoven :D

Door gebrek aan originaliteit ga ik dit jaar maar als 1 van mijn vele helden: Barney Stinson. Voor carnaval naar de kapper omdat t nu iets te lang is. Mijn haar geel spuiten, pak aan, en de hele avond een beetje legendary, whatup en suit-up roepen. En toch in stijl.

Hmm op zich wel goed idee, alleen beetje zonde van een mooi pak, al dat bier eroverheen steeds?

Heb ook nog een morphsuit liggen trouwens. :D

Hmm op zich wel goed idee, alleen beetje zonde van een mooi pak, al dat bier eroverheen steeds?

Heb ook nog een morphsuit liggen trouwens. :D
Ja ik ga ook geen goed pak aantrekken, heb er nog 1 liggen van de H&M twv 60 euro. Daar mag wel wat bier overheen.

Morhpsuit lijkt me wel erg koud met carnaval. Je kan wel een jas aantrekken maar dan is t niet meer zo stoer.

Laatst bewerkt:
een uniform van wo2 lijkt me ook ziek vet. maar denk wel als brit of amerikaan omdat zoon ss me toch iets te lijkt ;P. weet alleen niet waar je zoiets kunt kopen voor klein budget

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit lijkt me wel epic, alleen dan zonder de pet (word anders toch afgepakt :o)

en betere laarzen kopen ala:
stylo-golf-stylo%C2%AE-earl-tp_5174445234548199577b.png

dit lijkt me wel epic, alleen dan zonder de pet (word anders toch afgepakt :o)

en betere laarzen kopen ala:
stylo-golf-stylo%C2%AE-earl-tp_5174445234548199577b.png
heb ik al gezien ;P, vind het er alleen beetje crappy uitzien. maar komt puur door de kleur xD. verder heb ik kiste dus dat is niet echt een probleem haha. heb overgens een pak gevonde van us airborne(band of brothers) voor zowat zelfde prijs een replica. is opzich wel iets vetter lijkt me. ^^ als die hierbove nu in het zwart was, had ik um gekocht :P

heb ik al gezien ;P, vind het er alleen beetje crappy uitzien. maar komt puur door de kleur xD. verder heb ik kiste dus dat is niet echt een probleem haha. heb overgens een pak gevonde van us airborne(band of brothers) voor zowat zelfde prijs een replica. is opzich wel iets vetter lijkt me. ^^ als die hierbove nu in het zwart was, had ik um gekocht :P

deze dan lol

http://www.thehistorybunker.co.uk/acatalog/WW2_German_officer_tricot_uniform.html

wel een stukje duurder haha\

Carnaval.. Zou afgeschaft moeten worden.
Stom gezuip in verkleedkleding, vrijbrief om om iedereens nek te gaan hangen, verschrikkelijke muziek die iedereen dan ineens GEWELDIG vindt. Nope.. Ben ras Brabantse maar daar zal je mij nooit vinden.

het is k*tmuziek.. ontken ik niet. Maar het zuipen etc. staat me wel aan.

aaaaawwwww yeaaaaaaa

Stom gezuip in verkleedkleding, vrijbrief om om iedereens nek te gaan hangen, verschrikkelijke muziek die iedereen dan ineens GEWELDIG vindt. Nope.. Ben ras Brabantse maar daar zal je mij nooit vinden.

Omdat jij het niet leuk vind moet het afgeschaft worden, juist. De muziek vind ik ook k*t, maar t feest is verder geweldig.

Ik heb ook nog nooit carnaval gevierd, de muziek zou mij na een paar minuten al de das om doen. Zuipen in een kostuum zie ik de humor nog wel van in, maar die liedjes maken mij suicidaal.

ahahha ik wil ook een bazige outfit dit jaar:roflol:
blijf pics posten van ideeën!!

@logical, foto plz ;) wil wel eens zien hoe het er uit ziet. misschien wat voor volgend jaar

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer is het nou precies?

00832-Adult-Deluxe-Supa-Mac-Daddy-Pimp-Costume-large.jpg

****Yeah bishes krijgen.

arnold-conan-the-barbarian.jpg
Barbarian :D

ru889945.jpg

genuine chick magnet 1.0

Ik voel je Nitwit, ik voel je.

Terug
Naar boven