xittaP
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door gebrek aan originaliteit ga ik dit jaar maar als 1 van mijn vele helden: Barney Stinson. Voor carnaval naar de kapper omdat t nu iets te lang is. Mijn haar geel spuiten, pak aan, en de hele avond een beetje legendary, whatup en suit-up roepen. En toch in stijl.

Ja ik ga ook geen goed pak aantrekken, heb er nog 1 liggen van de H&M twv 60 euro. Daar mag wel wat bier overheen.Hmm op zich wel goed idee, alleen beetje zonde van een mooi pak, al dat bier eroverheen steeds?
Heb ook nog een morphsuit liggen trouwens.![]()
een uniform van wo2 lijkt me ook ziek vet. maar denk wel als brit of amerikaan omdat zoon ss me toch iets te lijkt ;P. weet alleen niet waar je zoiets kunt kopen voor klein budget
)heb ik al gezien ;P, vind het er alleen beetje crappy uitzien. maar komt puur door de kleur xD. verder heb ik kiste dus dat is niet echt een probleem haha. heb overgens een pak gevonde van us airborne(band of brothers) voor zowat zelfde prijs een replica. is opzich wel iets vetter lijkt me. ^^ als die hierbove nu in het zwart was, had ik um gekocht[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit lijkt me wel epic, alleen dan zonder de pet (word anders toch afgepakt)
en betere laarzen kopen ala:
![]()

heb ik al gezien ;P, vind het er alleen beetje crappy uitzien. maar komt puur door de kleur xD. verder heb ik kiste dus dat is niet echt een probleem haha. heb overgens een pak gevonde van us airborne(band of brothers) voor zowat zelfde prijs een replica. is opzich wel iets vetter lijkt me. ^^ als die hierbove nu in het zwart was, had ik um gekocht![]()
Carnaval.. Zou afgeschaft moeten worden.
Stom gezuip in verkleedkleding, vrijbrief om om iedereens nek te gaan hangen, verschrikkelijke muziek die iedereen dan ineens GEWELDIG vindt. Nope.. Ben ras Brabantse maar daar zal je mij nooit vinden.
Ik heb ook nog nooit carnaval gevierd, de muziek zou mij na een paar minuten al de das om doen. Zuipen in een kostuum zie ik de humor nog wel van in, maar die liedjes maken mij suicidaal.Carnaval.. Zou afgeschaft moeten worden.
Stom gezuip in verkleedkleding, vrijbrief om om iedereens nek te gaan hangen, verschrikkelijke muziek die iedereen dan ineens GEWELDIG vindt. Nope.. Ben ras Brabantse maar daar zal je mij nooit vinden.
deze dan lol
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.thehistorybunker.co.uk/acatalog/WW2_German_officer_tricot_uniform.html
wel een stukje duurder haha\
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit lijkt me wel epic, alleen dan zonder de pet (word anders toch afgepakt)
en betere laarzen kopen ala:
![]()
vrijdag t/m dinsdag
Ik voel je Nitwit, ik voel je.Carnaval.. Zou afgeschaft moeten worden.