AndroidHealthClinic

Carnaval

Carnaval.. Zou afgeschaft moeten worden.
Stom gezuip in verkleedkleding, vrijbrief om om iedereens nek te gaan hangen, verschrikkelijke muziek die iedereen dan ineens GEWELDIG vindt. Nope.. Ben ras Brabantse maar daar zal je mij nooit vinden.
half mee eens, voor mij is het gewoon 4 avonden zaterdagavond... vind de muziek ook niks maar daar laat ik het niet door verpesten.

vrijdag t/m zaterdag aanstaande ja

Ik ga als boef hehe

Breda

Noooooooo nooooooooooo.

Ik kan Nederlandse muziek niet langer als 5min verdragen. Dan stijgt mijn agressie al. En dat is vrij uitzonderlijk.

Het is wel makkelijk om vrouwe te scoren daarzo, wat ik begreep.

Goodluck.

dit dus hah zo makkelijk :O

ik ga als winny the pooh haha

breda hoppa, wel lache als je met wat vriende ben enzo , maar als iedereen stik zat is is het een stukk minder leuk.. maarja dat maakt niet uit btw: wie gaan er breda??

heeft niemand nog ideeen voor outfit? (srs)

maar dan krijg je gelijk van die opmerkingen..en ik ga zowiezo de lastpak uithangen met carnaval omdat ik het haat:roflol:

ga ook als superdude jwtz, zie mijn log

Waar haal je zo'n rozenkrans? Opzich best lachen om als superdude te gaan, hoop alleen dat ik geen klappen van echte superdudes krijg.

Wel iedere avond voor t uitgaan even die biceps pompen he. En eigenlijk van die bruiner opsmeren.

Laatst bewerkt:
Waar haal je zo'n rozenkrans? Opzich best lachen om als superdude te gaan, hoop alleen dat ik geen klappen van echte superdudes krijg.

Wel iedere avond voor t uitgaan even die biceps pompen he. En eigenlijk van die bruiner opsmeren.
Rozenkrans heb ik gewoon bij juwelier winkeltje gehaalt, 3 euro ofzo :P
Tanner smeren doe ik nie, gewoon 1 weekje zonnebank, ik word redelijk snel bruin :)

biceps pompen: AWH YEAH\

ik krijg nooit klappen srs, nog nooit hoeven vechten met uitgaan

Rozenkrans heb ik gewoon bij juwelier winkeltje gehaalt, 3 euro ofzo :P
Tanner smeren doe ik nie, gewoon 1 weekje zonnebank, ik word redelijk snel bruin :)

biceps pompen: AWH YEAH\

ik krijg nooit klappen srs, nog nooit hoeven vechten met uitgaan

Ik heb mijn outfit ook gevonden: Superdude/Guido, bedankt voor het idee. Nu alleen nog even zo'n tanktop, rozenkrans en zonnebril (waar hebben ze nog van die goedkope exemplaren rond deze tijd van het jaar?) op de kop tikken.

Ik heb mijn outfit ook gevonden: Superdude/Guido, bedankt voor het idee. Nu alleen nog even zo'n tanktop, rozenkrans en zonnebril (waar hebben ze nog van die goedkope exemplaren rond deze tijd van het jaar?) op de kop tikken.
Volgens mij heb ik de tanktop van de Wibra...
Broek is van de H&M 17 euro ofzo
zonnebril is van me zusje :P

Volgens mij heb ik de tanktop van de Wibra...
Broek is van de H&M 17 euro ofzo
zonnebril is van me zusje :P

Ok dan komt t wel goed. Was ik nu maar in Lloret/Salou, dan had ik binnen 5 min een n*ger gevonden met een zonnebril en rozenkrans.

Ok dan komt t wel goed. Was ik nu maar in Lloret/Salou, dan had ik binnen 5 min een n*ger gevonden met een zonnebril en rozenkrans.
haha idd, niet de roze lipgloss vergeten hè !
dit is het voorbeeld :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha idd, niet de roze lipgloss vergeten hè !
dit is het voorbeeld :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha die lipgloss.. even kijken of t dan niet veel te gay wordt. Verder mis ik alleen de oorbellen en de steroids nog, maar dat neem ik maar voor lief.

foto's after ?
zal ik is kjiken of ik na dit weekend een foto heb van mij in winny the pooh pak:D

---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 12:12 ----------

en coke of wiet hahah

vanavond begint het weer het carnaval , waar gaat iedereen heen? toevallig nog mensen die naar breda gaan?

Terug
Naar boven