XXL Nutrition

Caseine vertraagd vertering van ander voedsel in de maag?

Beresterk

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m71
Caseine eiwit wordt een wrongel in de maag lees ik en het duurt 7 uur voordat het uit de maag verdwijnt. Stel dat je na inname van Caseine nog andere voedsel eet zoals vlees en veggies. Zal de wrongel in de maag de vertering van dat andere voedsel erg vertragen?

Ik denk eraan om dan toch maar normale whey te gaan gebruiken. Ipv caseine-whey combinatie supps

caseïne shakes zijn (volgens mij) bedoeld om voor het slapen gaan te nemen. ik neem aan dat je voor het slapen gaan geen vlees en veggies nog in je maag heb zitten en die al verteerd zijn?

caseïne shakes zijn (volgens mij) bedoeld om voor het slapen gaan te nemen. ik neem aan dat je voor het slapen gaan geen vlees en veggies nog in je maag heb zitten en die al verteerd zijn?

Caseïne shakes zijn bedoelt om caseïne binnen te krijgen op een vloeibare manier. Niet per se voor het slapen dus.

Caseine eiwit wordt een wrongel in de maag lees ik en het duurt 7 uur voordat het uit de maag verdwijnt. Stel dat je na inname van Caseine nog andere voedsel eet zoals vlees en veggies. Zal de wrongel in de maag de vertering van dat andere voedsel erg vertragen?

Ik denk eraan om dan toch maar normale whey te gaan gebruiken. Ipv caseine-whey combinatie supps

Ben hier ook wel benieuwd naar, IN.

Je maag verteert voedsel niet zo 1, 2 ,3 in een paar uur hoor.

Het ene is na 1/2 uur uit je maag, het andere na 5/6 uur pas.
Zo simpel kun je het dus niet stellen.
(En zoals TS al zegt duurt het bij caseïne dus 7 uur).

7uur??

Volgens mij is de maagpassage rond de 4 uur. En dan moet je niet vergeten dat het dus ...uur duurd voor het laatste beetje de maag uit is.

Verders ben ik benieuwd hoelang vlees er over doet?

Terug
Naar boven