Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een complete, nog meer dan complete bullshit...Monteurs voor vliegtuig onderhoud zijn mensen zoals jij en ik die van binnen denken; een uur voor het einde van de werktijd ga ik het al rustiger aan doen zonder dat het opvalt.
75% van de mensen overleven een vliegtuigongeluk. Dus zeker niet elk ongeluk met een vliegtuig is dodelijk.Omdat bijna elk ongeluk in een vliegtuig dodelijk is.. in de auto niet.
Wat een complete, nog meer dan complete bullshit...
75% van de mensen overleven een vliegtuigongeluk. Dus zeker niet elk ongeluk met een vliegtuig is dodelijk.
Aan zelfmoord is helemaal niets eervols!
Verder heb je blijkbaar geen idee van hoe men in de luchtvaart met veiligheid omgaat. Alles wordt in drievoud gecontroleerd. En ik kan het weten want ik zit er middenin. En ongeluk is in 99 % een samenloop van omstandigheden ipv een menselijke fout. Maar ik neem het je niet kwalijk want je lult altijd slap uit je nek.

Wat een complete, nog meer dan complete bullshit...
Neuh geen toeval, wel jammer...De laatste keer op een provinciale weg moesten we vol in de remmen met 150voor een bocht en we gingen er met 80 uit rakelinks langs een lantaarn paal geeindigd tegen een bord. Gordel liet een forse streep achter in m'n nek maar verder niets.
De andere keer met een joyride vier kleine bomen geramd met 60 ongeveer en met m'n harses tegen het dash bord kasje aan. Gewond en al moesten we verdomme rennen voor 't leven.
Als klein jongetje aan mijn kant geramd in Frankrijk door een wagen aan de zijkant terwijl we stilstonden, misselijk en duizelig v/d schrik. Maar ongedeerd.
Toeval? Mwa.

Neuh geen toeval, wel jammer...
Dat je bij één van die eerste twee verhalen niet door de venster vloog.
Maar verder ben je wel een leuke knul hoor.![]()

De laatste keer op een provinciale weg moesten we vol in de remmen met 150voor een bocht en we gingen er met 80 uit rakelinks langs een lantaarn paal geeindigd tegen een bord. Gordel liet een forse streep achter in m'n nek maar verder niets.
De andere keer met een joyride vier kleine bomen geramd met 60 ongeveer en met m'n harses tegen het dash bord kasje aan. Gewond en al moesten we verdomme rennen voor 't leven.
Als klein jongetje aan mijn kant geramd in Frankrijk door een wagen aan de zijkant terwijl we stilstonden, misselijk en duizelig v/d schrik. Maar ongedeerd.

En 1 keer tijdens opstijgen in een Sobelair vliegtuig vannuit brussel kwam het hele voorste deel van de cabine witte rook uit het plafond, in zo'n erge mate dat een paar mensen uit zicht verdwenen
paniek alluit natuurlijk, tot dat de captain zei dat dit van het airco systeem kwam en zeer normaal wat

Net als dat gehele luchtvaar team voor gevechtsvliegtuigen dat voor het gemak met z'n allen niet opmerkte dat de kernkoppen nog op de te vervoeren raketten zaten.
Ja hoor, vakmanschap is meesterschap. Ik ben simpelweg niet naief en zit daarom niet lekker in een vliegtuig. Ignorance is bliss.
Heb 1 keer een noodlanding moeten maken omdat een motor in brand was gevlogen, was een transavia op terugweg van mallorcaEn 1 keer tijdens opstijgen in een Sobelair vliegtuig vannuit brussel kwam het hele voorste deel van de cabine witte rook uit het plafond, in zo'n erge mate dat een paar mensen uit zicht verdwenen
paniek alluit natuurlijk, tot dat de captain zei dat dit van het airco systeem kwam en zeer normaal wat
WTF normaal, maarja hij bleef tog maar doorvliegen![]()

Ik denk dat die drie ongelukken meer invloed op het functioneren van jouw hersenen heeft gehad dan jezelf door hebt.
Maar nu weet ik wel meteen waar het bij jou vandaan komt![]()
In 2009 weet je dit nog na te vertellen. Ik ben een verschijning die zich hecht aan jou herrineringen.
Schijnzekerheid dat je het zelf in de hand hebt, bij 120 Km/uur en harder is de kans op een goede afloop vrij klein als het fout gaat op de snelweg.
Vraag even een nickname change aan. In Scary Harry ofzo.....
Statistisch gezien moet je nu juist in een vliegtuig stappen, kans op een tweede crash zo kort achter elkaar is vrij klein.
Statistisch gezien is de kans 0.000...1, dat kan je toch moeilijk ignorance noemen. Oké, je geeft de controle uit handen en je wordt zo een beetje "gegijzeld" door de piloot, maar het is gewoon niks wat op je maag hoort te liggen.
Het lijkt me weinig rationeel, ondanks wat National Geographic je probeert te illustreren. Ik heb btw al meerdere keren mijn vraagtekens gehad bij hun reportages, als je het zo al kan noemen.