AndroidHealthClinic

Breaking News Catastrofe in Madrid

Bezoekers in dit topic

Aan zelfmoord is helemaal niets eervols!

Verder heb je blijkbaar geen idee van hoe men in de luchtvaart met veiligheid omgaat. Alles wordt in drievoud gecontroleerd. En ik kan het weten want ik zit er middenin. En ongeluk is in 99 % een samenloop van omstandigheden ipv een menselijke fout. Maar ik neem het je niet kwalijk want je lult altijd slap uit je nek.


aiii :whip:


Gaan mensen ook zitten stressen als er weer een auto crashed op de snelweg trouwens? Klote voor de slachtofffers in Madrid (althans meer voor de nabestaanden) maar de paar keren per jaar dat het misgaat in Westerse landen wegen niet op tegen de honderduizenden vluchten die goed aflopen.


ik poep hem ook altijd zodra ik die kist instap. maar een crach weegt niet op tegen de dagelijkse hoeveelheid vluchten die wel goed verlopen.


ff een brainstorm: eigenlijk zou elke afzonderlijke stoel een soort van parachute moeten hebben. (dan heb ik het over vluchten waarbij op grote hoogte iets misgaat)
 
Nee, de kans is even groot als normaal, de kans op het neerstorten van een vliegtuig is namelijk niet gebonden aan of er al eerder vliegtuigen zijn neergestort.

Je hebt gelijk maar dan nog blijft de kans dat er twee vliegtuigen neerstorten binnen een kort tijdsbestek vrij laag. Maar goed je kan inderdaad at random instappen, iedere vlucht is een kans op zich.
 
eerlijk gezegd toen ikd e titel zag dacht ik, ach nee.. weer een terroristische aanslag.. die worden er ook niet orgineler op zeg :rolleyes:
 
Heb 1 keer een noodlanding moeten maken omdat een motor in brand was gevlogen, was een transavia op terugweg van mallorca:eek: En 1 keer tijdens opstijgen in een Sobelair vliegtuig vannuit brussel kwam het hele voorste deel van de cabine witte rook uit het plafond, in zo'n erge mate dat een paar mensen uit zicht verdwenen:eek: paniek alluit natuurlijk, tot dat de captain zei dat dit van het airco systeem kwam en zeer normaal wat:rolleyes:
WTF normaal, maarja hij bleef tog maar doorvliegen:rolleyes::rolleyes::eek::D



WTF:roflol:

zou ik dit hebben ervaren, zie je mij nooit meer in een vliegtuig.:D.

ik zie het al helemaal voor me: dikke rookontwikkeling, iedereen in paniek! gezagvoerder: geachte passagies, blijft u alstublieft rustig, dit maken we elke vlucht mee. hebt u trouwens straks het gevoel dat we vrij hard dalen, dan klopt dat, een paar metertjes doen het hier niet, maar dat komt ook wel goed:roflol:
 
Formeel gezien zou ik deze moeten rapporteren. Maar ik heb besloten om ook nooit maar 1 x die optie te gaan gebruiken, dat leg ik in de handen van andere low-lifers. :D

Die knop doet het volgens mij niet... heb hem al een aantal malen gebruikt, maar het desbetreffende lid is nog steeds aanwezig op DBB. :D
 
Heb 1 keer een noodlanding moeten maken omdat een motor in brand was gevlogen, was een transavia op terugweg van mallorca:eek: En 1 keer tijdens opstijgen in een Sobelair vliegtuig vannuit brussel kwam het hele voorste deel van de cabine witte rook uit het plafond, in zo'n erge mate dat een paar mensen uit zicht verdwenen:eek: paniek alluit natuurlijk, tot dat de captain zei dat dit van het airco systeem kwam en zeer normaal wat:rolleyes:
WTF normaal, maarja hij bleef tog maar doorvliegen:rolleyes::rolleyes::eek::D

Mensen, ik zou zeggen check dit videotje eens:

http://www.youtube.com/watch?v=RLW0jKKRXMo

Je wordt ALTIJD voor de gek houden als vast staat dat je er aan gaat.

Dan is de opdracht van personeel of noodhulpdiensten om mensen af te leiden en kalm naar de dood te begeleiden. Als het code ROOD is krijg je het niet te horen. Zelfs Oranje niet. 'Tis altijd groen.

Die 911 agent vraag in welk kantoor hij zit zodat ze er mensen zuurstof heen kan laten brengen en warrempel begint deze vent rustig te vertellen waar die zit. :rolleyes:

Videootje natuurlijk afkijken.
 
Brrr. Wat is dat toch met vliegrampen dat je er zoveel meer door wordt bevangen dan andere ongelukken. In de auto zou je nog veel banger moeten zijn rationeel gezien, maar toch is bijna iedereen niet 100% gerust in een vliegtuig. Ik heb geen vliegangst maar er gaat toch altijd wel iets door me heen als ik instap.
de kans dat je sterft in een vliegtuig is groter. statistiek he...

Omdat bijna elk ongeluk in een vliegtuig dodelijk is.. in de auto niet.
true.
 
Helemaal mee eens maar je citeerd natuurlijk wel de grootste zwetsers op het board......

Haha je lijkt wel samu wanneer er iets anti-politie op het board staat :roflol:

Lighten up killer.
 
de kans dat je sterft in een vliegtuig is groter. statistiek he...

En wat voor gegevens heb jij daar voor gebruikt jongeman?

Heb 2tal jaar geleden paper moeten maken op school. Onderwerp 'vliegveiligheid' (of van die shit).
Wat ik daaruit heb onthouden is dat er in Belgie alleen al dubbel zoveel doden vallen in het verkeer als in vliegrampen over de hele wereld.

Dus lijkt me sterk dat statistisch gezien er meer kans is dat je sterft in een vlietuig. Kan me natuurlijk vergissen, je weet nooit met die statistiek :D (Heb dan ook niet zonder reden een herexamen voor statistiek ;))
 
Het wordt weer tijd voor een ceremonie want je begint weer helemaal te veranderen in een doorgekookt haantje. :p

Ik ga er niet van uit dat National Geographic onzin verkoopt. Daar was een uitgebreide reportage te zijn over hoe het kan dat goedkope maatschappijen de kosten drukken.

Het komt er basically op neer dat duurdere maatschappijen ruim boven de wettelijke ondergrens zitten voor veiligheids voorschriften en het aantal KM's dat een kist mag maken voordat alles verplicht vervangen moet worden. Zij nemen een marge boven de ondergrens.

Goedkope maatschappijen zitten exact op die ondergrens. En hoeven de hoogwaardige kwaliteit van hun product niet door te rekenen aan de klant.

Waarom denk je dat het Koninklijk Huis weigerd in te stappen bij wat anders dan de KLM? Ons A merk.

Ben zelf al 3 x met een auto gecrashed. Die luttele seconden lijken altijd erg lang te duren.

De laatste keer op een provinciale weg moesten we vol in de remmen met 150voor een bocht en we gingen er met 80 uit rakelinks langs een lantaarn paal geeindigd tegen een bord. Gordel liet een forse streep achter in m'n nek maar verder niets.

De andere keer met een joyride vier kleine bomen geramd met 60 ongeveer en met m'n harses tegen het dash bord kasje aan. Gewond en al moesten we verdomme rennen voor 't leven.

Als klein jongetje aan mijn kant geramd in Frankrijk door een wagen aan de zijkant terwijl we stilstonden, misselijk en duizelig v/d schrik. Maar ongedeerd.

Toeval? Mwa.


Je doet me denken aan een oude oom van me Marky...

Op familiefeesten wist hij ook altijd overal alles van en zodoende moest hij er telkens een uur over vol lullen omdat hij het zogenaamd beter wist dan mensen met praktijkervaring.

Toevallig keek hij ook altijd naar National Geographic... ???



hier nog zo'n mooi staaltje van je kunnen van vandaag dat ik zonet tegenkwam :

Ik wil niet gericht schoppen tegen knieschijven, maar eigenlijk vind ik Belgie qua hoogwaardigheid op veel punten als ontwikkeld land tegen vallen.

De smog is in grote steden en langs snelwegen niet te harden. De mensen zien er soms belammerd uit met opvallend vaker puisten in het gezicht dan elders. Wat je ook vaak ziet in Noord Frankrijk.

Daarnaast zijn de WC's bij wegrestaurants vaak alleen geschikt om te pissen als ik naar hygiene kijk.

Als een sportprestatie tegenvalt zie je in een interview zo'n antwoord als 'Ja, daar zat gewoon niet meer in eh', dat met non-verbale signalen is echt een indruk alsof ze zelf geen kritische criteria hebben.
Een sporter hoort veel meer zichtbaar te balen als het niet lukt.

Belgie mist IMO het kritische oog, zegt natuurlijk niets over degene die hier zitten. Een lat moet hoog worden gelegd, en men moet met fanatisme er proberen overheen te springen.

Niet dat ik je hiermee tegen de schenen wil schoppen... Maar duidelijk ben je (wederom) een kenner van wc's en belgische steden en hun smog, mag ik vragen wat dat te maken heeft met de onkunde van de belgen om geen medaille te halen in Peking? :roflol:

Back to National Geographic Marky! ;)
 
Laatst bewerkt:
Haha je lijkt wel samu wanneer er iets anti-politie op het board staat :roflol:

Lighten up killer.
Wat? Iets anti-politie? Waar? :mad:

PS: ga eens katoen plukken jij. :thumbup:
 
PS: ga eens katoen plukken jij. :thumbup:

Haha, hoe graag ik Jesaja ook mag, I lol'd

Nee, de kans is even groot als normaal, de kans op het neerstorten van een vliegtuig is namelijk niet gebonden aan of er al eerder vliegtuigen zijn neergestort.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ben eens met mijn maatje naar Cambodja gevlogen. Om de kosten wat te drukken vlogen we met een maatschappij van daar.

Voor het opstijgen begonnen ze plots allemaal te baden. Mijn maatje die de taal kende zei dat ze allemaal baden tot hun god dat het vliegtuig niet zou neerstorten. :roflol: dan heb je even bang... maar het bleek een vaste gewoonte daar te zijn :D
 
Heb 1 keer een noodlanding moeten maken omdat een motor in brand was gevlogen, was een transavia op terugweg van mallorca:eek: En 1 keer tijdens opstijgen in een Sobelair vliegtuig vannuit brussel kwam het hele voorste deel van de cabine witte rook uit het plafond, in zo'n erge mate dat een paar mensen uit zicht verdwenen:eek: paniek alluit natuurlijk, tot dat de captain zei dat dit van het airco systeem kwam en zeer normaal wat:rolleyes:
WTF normaal, maarja hij bleef tog maar doorvliegen:rolleyes::rolleyes::eek::D

We hebben een piloot onder ons.:D
 
Wat een complete, nog meer dan complete bullshit...


75% van de mensen overleven een vliegtuigongeluk. Dus zeker niet elk ongeluk met een vliegtuig is dodelijk
.

Vreselijk ongeluk idd. Ik help zelf wel last van wat angstige gevoelens tijdens het vliegen, maar het weerhoudt mij niet uiteraard niet van het vliegen. Statisch gezien is de kans echt te verwaarlozen dat er iets gebeurd, dus mijn ratio is constant mijn gevoel aan het remmen:).
 
Back
Naar boven