- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel dat gaat goed kerel! natuurlijk vind je zelf dat het te langzaam gaat. hebben we allemaal last van denk ik
Rug gaat ook goed btw.
M'n rug is wel achteruitgegaan kwa definitie jammer genoeg. Tijd om weer wat pull-ups in me schema te gooien
Mooie training ook!! Lekkere kuiten als dropsets..auww
Je doet in ieder geval goed je best wat massa op de sate prikkers te knallen!
Negatief en daarna positief, lekker hoorZal flink verzuren ofniet?
![]()

Ik heb ook 5 maanden lang dag in en uit geklust aan mijn huis, alleen toen trainde ik niet. Dat jij naast al dat kluswerk nog van die trainingen neer zet elke keer is baas bro!
Mja ik wil gewoon dat t huis zo snel mogelijk af is, de planning staat op begin augustus. Het zo lullig als ik straks op oefening weg moet en me meissie zit in een onafgemaakt huis.
ghehe

1x150 reps. Voor de afwisseling, meestal doe ik 10-20 reps met extra gewicht.Waarom bij crunches 1 x 150? voor de rest mooie trainingen maat, zeker je bor's zien er goed uit.
misschien moet ik maar es straps gaan gebruiken, de bor's gingen niet meer zo lekker door mn vermoeide onderarmen.Jammer van die 160 kerel.. Had verwacht dat je die wel zou trekken eigenlijk. Nette training weer

Morgen volgt m'n 1e training op deze wijze.