Fitness Seller

Cdh zegt ja, eind deze week interimregering

• Topic Starter Topic Starter
Maar NVa krijgt wel nu veel minder invloed omdat ook cd&vers vonden dat ze teveel macht hadden.
Sterk ze kunnen nu niet makkelijk scheiden, zetels enz.
Tja het is afwachten maar het ziet er zoals gewoonlijk op dit moment natuurlijk waardeloos uit voor de Vlamingen.... Franstaligen hebben nu meer verkozenen in de regering wat natuurlijk nooit goed kan zijn als er straks een staatshervorming moet komen. Als die er nu niet komt dan stem ik volgende keer op VB, ze hebben nu lang genoeg met de mensen hun voeten gespeeld.

Ik gun de guy het echt niet, maar het verbaast me echt dat hij het zo snel heeft kunnen klaarspelen, tis wel een noodregering maar toch.

Echt stom dat cdh en ps zich aan elkaar geklonken hebben anders zou het wel wat makkelijker gaan.

Waarom op VB niet op dedecker ofzo?

Verbaast het je? Mij niet. Leterme heeft maandenlang over de inhoud gesproken, dat is veel moeilijker dan wat er nu gebeurd is. Dit akkoord ging over het verdelen van postjes, en niets anders. Dat had Leterme ook wel in een paar weken gedaan... Wat veel moeilijker is, is het overeenkomen over hervormingen, bhv, enz... Verhofstadt gaat daar nu deels mee beginnen, maar ik verwacht zeker geen wonderen. Wat cdh en ps doen kan dus echt niet: nu plots bijna als een kartel gaan gedragen, terwijl dat nooit zo tegen de kiezer gezegd is, vind het werkelijk schandalig hoe die partijen zich opstellen.

Ach..Dedecker... een ruziemaker hebben we hier toch zeker niet nodig, het is zo al moeilijk genoeg. Een VB stem verplicht andere partijen er tenminste toe dat ze zo'n groot deel van de bevolking niet kunnen negeren. Ik ga zeker niet akkoord met alle VB standpunten, het zou dan meer als proteststem zijn als diegenen die nu aan zet zijn het weer eens verknoeien.

De resultaten van de Standaard-poll’s liegen er ook niet om.
Bijna 87 % ziet vóór Pasen geen einde komen aan de communautaire problematiek.
Ik ook niet. En eerlijk gezegd, ik verwacht ook niet dat onderhandelingen veel zullen opleveren..
De Standaard Online

Verbaast het je? Mij niet. Leterme heeft maandenlang over de inhoud gesproken, dat is veel moeilijker dan wat er nu gebeurd is. Dit akkoord ging over het verdelen van postjes, en niets anders. Dat had Leterme ook wel in een paar weken gedaan... Wat veel moeilijker is, is het overeenkomen over hervormingen, bhv, enz... Verhofstadt gaat daar nu deels mee beginnen, maar ik verwacht zeker geen wonderen. Wat cdh en ps doen kan dus echt niet: nu plots bijna als een kartel gaan gedragen, terwijl dat nooit zo tegen de kiezer gezegd is, vind het werkelijk schandalig hoe die partijen zich opstellen.

Ach..Dedecker... een ruziemaker hebben we hier toch zeker niet nodig, het is zo al moeilijk genoeg. Een VB stem verplicht andere partijen er tenminste toe dat ze zo'n groot deel van de bevolking niet kunnen negeren. Ik ga zeker niet akkoord met alle VB standpunten, het zou dan meer als proteststem zijn als diegenen die nu aan zet zijn het weer eens verknoeien.
Ja je hebt gelijk dat het niet zo moeilijk was maar ja als er al zolang formatiegesprekken zijn, dan lijkt het wel heel kort.

Ik verwacht van niemand wonderen zeker niet van de politiekers, Ik weet wel wat je bedoeld. Hopelijk komt er gewoon weer geen misbaksel van staatshervorming uit de bus.

Tja er word zoveel niet tegen de kiezer gezegt. Er worden bijna altijd afspraken voor de verkiezingen gemaakt.

@Dedecker hij is misschien een ruziemaker maar volgens mij heeft hij precies dezelfde (rechtse) standpunten als jou (kan zijn dat ik mis ben).
En ah VB die roept alleen maar luid en van die ongenuanceerde poppulistische uitspraken die je niet echt constructief kan noemen.
Plus die partij gaat nooit wat uit de brand slepen door het cordon.
Dus als je en proteststem geeft geef het dan aan die ruziemakende West-Vlaming.:p

Vorige keer ging mij stem naar NVA, of dat volgende keer weer zo zal zijn hangt af van hoe ze zich nu gedragen. VB is meer een laatste keuze, als ik al de rest niet zie zitten. Ik stoor mij enorm aan de uitspraken van De Winter en andere van de harde kern, maar de nieuwe generatie belangers vallen nog mee, laat het racisme weg uit die partij en je hebt eigenlijk met een degelijk, rechts programma te maken. Jammer dat ze zo'n zwart verleden hebben... want op veel punten hebben ze gewoon gelijk.

Terug
Naar boven