Blackadder
aka Silentio
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach man weet jij hoe Walen over ons spreken? Dat is nog een stukje erger. Walen haten Vlamingen, en gebruiken ons enkel om ons geld. Vroeger kon ik het nog opbrengen om met respect te praten over dat volkje maar na steeds meer interviews te zien over Wallonië, en hoe burgers daar over ons praten, heb ik eerder iets van, stik maar, als het van mij afhangt mogen jullie zo snel mogelijk je eigen boontjes doppen. Ik ben zelfs zeker dat als het volk nu mocht kiezen om België te splitsen dat er een meerderheid voor te vinden zou zijn (in Vlaanderen).
De gevolgen? Er zijn nog geen gevolgen. De gevolgen die komen zullen wel weer een soort van noodregering zijn om dit failliet bedrijf dat België heet nog te redden, terwijl het heel eenvoudig is: boedelscheiding en wel zo snel mogelijk. Zodat we met Vlaanderen verder kunnen, werken aan de vergrijzing, werkloosheid, innovatie enz.
Om te beginnen is mijn kennis over BB helemaal niet onbetwistbaar/onmisbaar dus houd dat er ff buiten als je nog volwassen wilt doen. Prachtig van die mannetjes zoals jij die totaal niet weten met wie ze te maken hebben. Ik heb al meer boeken over België (ook neutrale) gelezen dan jij blijkbaar weet dus stop maar met te lullen over NVA, VB, of wat dan ook. Ik ben regelmatig in Walonië en ken precies de mentaliteit. Profiteren, liefst te weinig mogelijk werken, Vlamingen haten/uitschelden, enz. Ja dat is een meerderheid waarover ik spreek. Maar de Walen zijn bang jongen, bang van mensen als ik, die niet meelopen met Belgicisten als jij die al jaren met hun ogen open miljarden euro nutteloos geld sturen naar een bende luie donders. BHV of Walen het maakt geen donder uit, BHV is een symbool snap je dat niet. Walen proberen voor de zoveelste maal Vlaams grondgebied te stelen en deze keer pakt dat niet.ach man jou kennis over bodybuilding is zowel onbetwistbaar als onmisbaar, maar over de Walen weet jij helemaal niets. Je kan zoveel artikels lezen zoals je ze kan vinden op de site van de NVA (waar jij je "neutrale" artikels van haalt) dat zal je helemaal geen kennis opleveren over de Walen. Het enige dat jij te verkondigen hebt over de Walen is dan ook uit niet onpartijdige bronnen en ook van geen waarde. Weer moet je discussie veranderen in een "begin maar de walen te flamen" topic. Het ging over BHV, de pro's en con's. De "waarom" en dat soort zaken.
Ik begrijp maar al te goed wat jij wilt proberen uitschijnen, dat Vlaanderen er op achteruit gaat, maar dat is niet zo, dat is een verzinsel van de Belgicisten, uit gebrek aan goede argumenten.Mijn vraag was dan ook (je hebt het wss niet begrepen) "indien de splitsing er zou komen, wat zouden de gevolgen zijn voor iedereen, zowel in brussel als in Vlaanderen"
]Ik ben regelmatig in Walonië en ken precies de mentaliteit. Profiteren, liefst te weinig mogelijk werken, Vlamingen haten/uitschelden, enz. Ja dat is een meerderheid waarover ik spreek. Maar de Walen zijn bang jongen, bang van mensen als ik, die niet meelopen met Belgicisten als jij die al jaren met hun ogen open miljarden euro nutteloos geld sturen naar een bende luie donders.
Om te beginnen is mijn kennis over BB helemaal niet onbetwistbaar/onmisbaar dus houd dat er ff buiten als je nog volwassen wilt doen. Prachtig van die mannetjes zoals jij die totaal niet weten met wie ze te maken hebben. Ik heb al meer boeken over België (ook neutrale) gelezen dan jij blijkbaar weet dus stop maar met te lullen over NVA, VB, of wat dan ook. Ik ben regelmatig in Walonië en ken precies de mentaliteit. Profiteren, liefst te weinig mogelijk werken, Vlamingen haten/uitschelden, enz. Ja dat is een meerderheid waarover ik spreek. Maar de Walen zijn bang jongen, bang van mensen als ik, die niet meelopen met Belgicisten als jij die al jaren met hun ogen open miljarden euro nutteloos geld sturen naar een bende luie donders. BHV of Walen het maakt geen donder uit, BHV is een symbool snap je dat niet. Walen proberen voor de zoveelste maal Vlaams grondgebied te stelen en deze keer pakt dat niet.
Ik begrijp maar al te goed wat jij wilt proberen uitschijnen, dat Vlaanderen er op achteruit gaat, maar dat is niet zo, dat is een verzinsel van de Belgicisten, uit gebrek aan goede argumenten.
Zijn afstammelingen van de Vikings toch?
Naar Noorwegen met die lui!
en waty krijg ik daarvoormet z'n allen de schouders eronder en zo de noordzee in
anyway, schiet niet op daar, zal goed zijn voor je geloofwaardigheid tegenover andere landen![]()
negatieve karma 
we hebben een frieslandliefhebber hier7 November 2007 18:39 bascross
Beledig friesland niet, ga zelf terug naar irak, iran of whatever.
die zelf blijkbaar van alles kan zeggen maar als het om het boerenlandje gaat, gelijk begint met huilen

Om te beginnen is mijn kennis over BB helemaal niet onbetwistbaar/onmisbaar dus houd dat er ff buiten als je nog volwassen wilt doen. Prachtig van die mannetjes zoals jij die totaal niet weten met wie ze te maken hebben. Ik heb al meer boeken over België (ook neutrale) gelezen dan jij blijkbaar weet dus stop maar met te lullen over NVA, VB, of wat dan ook. Ik ben regelmatig in Walonië en ken precies de mentaliteit. Profiteren, liefst te weinig mogelijk werken, Vlamingen haten/uitschelden, enz. Ja dat is een meerderheid waarover ik spreek. Maar de Walen zijn bang jongen, bang van mensen als ik, die niet meelopen met Belgicisten als jij die al jaren met hun ogen open miljarden euro nutteloos geld sturen naar een bende luie donders. BHV of Walen het maakt geen donder uit, BHV is een symbool snap je dat niet. Walen proberen voor de zoveelste maal Vlaams grondgebied te stelen en deze keer pakt dat niet.
goed idee gewoon belgië aan Frankrijk geven en iedereen frans laten leren! zijn we daar ook weer vanaf! Frans is volgens mij de makkelijkste taal om te spreken (mensen met een spraakgebrek heb je daar bijna niet!) perfect voor belgië dus!

nobody is perfecten waty krijg ik daarvoornegatieve karma
we hebben een frieslandliefhebber hierdie zelf blijkbaar van alles kan zeggen maar als het om het boerenlandje gaat, gelijk begint met huilen
ik kom trouwens niet uit irak/iran of whatever![]()

goed idee gewoon belgië aan Frankrijk geven en iedereen frans laten leren! zijn we daar ook weer vanaf! Frans is volgens mij de makkelijkste taal om te spreken (mensen met een spraakgebrek heb je daar bijna niet!) perfect voor belgië dus!

Zeekip zei:Zo, die Walen zijn wel een stelletje hele slechte luie mensen! De meerderheid in ieder geval dan.
Sorry Big-T, ieder zijn eigen mening maar worden de Walen hier niet een beetje gedemoniseerd?
en waty krijg ik daarvoornegatieve karma
we hebben een frieslandliefhebber hierdie zelf blijkbaar van alles kan zeggen maar als het om het boerenlandje gaat, gelijk begint met huilen
ik kom trouwens niet uit irak/iran of whatever![]()