AndroidHealthClinic

Vlamingen stemmen splitsing, Franstaligen verlaten de zaal

Ach man weet jij hoe Walen over ons spreken? Dat is nog een stukje erger. Walen haten Vlamingen, en gebruiken ons enkel om ons geld. Vroeger kon ik het nog opbrengen om met respect te praten over dat volkje maar na steeds meer interviews te zien over Wallonië, en hoe burgers daar over ons praten, heb ik eerder iets van, stik maar, als het van mij afhangt mogen jullie zo snel mogelijk je eigen boontjes doppen. Ik ben zelfs zeker dat als het volk nu mocht kiezen om België te splitsen dat er een meerderheid voor te vinden zou zijn (in Vlaanderen).

ach man jou kennis over bodybuilding is zowel onbetwistbaar als onmisbaar, maar over de Walen weet jij helemaal niets. Je kan zoveel artikels lezen zoals je ze kan vinden op de site van de NVA (waar jij je "neutrale" artikels van haalt) dat zal je helemaal geen kennis opleveren over de Walen. Het enige dat jij te verkondigen hebt over de Walen is dan ook uit niet onpartijdige bronnen en ook van geen waarde. Weer moet je discussie veranderen in een "begin maar de walen te flamen" topic. Het ging over BHV, de pro's en con's. De "waarom" en dat soort zaken.

De gevolgen? Er zijn nog geen gevolgen. De gevolgen die komen zullen wel weer een soort van noodregering zijn om dit failliet bedrijf dat België heet nog te redden, terwijl het heel eenvoudig is: boedelscheiding en wel zo snel mogelijk. Zodat we met Vlaanderen verder kunnen, werken aan de vergrijzing, werkloosheid, innovatie enz.

Mijn vraag was dan ook (je hebt het wss niet begrepen) "indien de splitsing er zou komen, wat zouden de gevolgen zijn voor iedereen, zowel in brussel als in Vlaanderen"

@Silver, het is zeker dat Belgie op lange termijn zal verdwijnen, net zoals wallonie en andere kleine landjes. De economosche realiteit is op lange termijn de enige realistische mogelijkheid voor de toekomst.

ach man jou kennis over bodybuilding is zowel onbetwistbaar als onmisbaar, maar over de Walen weet jij helemaal niets. Je kan zoveel artikels lezen zoals je ze kan vinden op de site van de NVA (waar jij je "neutrale" artikels van haalt) dat zal je helemaal geen kennis opleveren over de Walen. Het enige dat jij te verkondigen hebt over de Walen is dan ook uit niet onpartijdige bronnen en ook van geen waarde. Weer moet je discussie veranderen in een "begin maar de walen te flamen" topic. Het ging over BHV, de pro's en con's. De "waarom" en dat soort zaken.
Om te beginnen is mijn kennis over BB helemaal niet onbetwistbaar/onmisbaar dus houd dat er ff buiten als je nog volwassen wilt doen. Prachtig van die mannetjes zoals jij die totaal niet weten met wie ze te maken hebben. Ik heb al meer boeken over België (ook neutrale) gelezen dan jij blijkbaar weet dus stop maar met te lullen over NVA, VB, of wat dan ook. Ik ben regelmatig in Walonië en ken precies de mentaliteit. Profiteren, liefst te weinig mogelijk werken, Vlamingen haten/uitschelden, enz. Ja dat is een meerderheid waarover ik spreek. Maar de Walen zijn bang jongen, bang van mensen als ik, die niet meelopen met Belgicisten als jij die al jaren met hun ogen open miljarden euro nutteloos geld sturen naar een bende luie donders. BHV of Walen het maakt geen donder uit, BHV is een symbool snap je dat niet. Walen proberen voor de zoveelste maal Vlaams grondgebied te stelen en deze keer pakt dat niet.

Mijn vraag was dan ook (je hebt het wss niet begrepen) "indien de splitsing er zou komen, wat zouden de gevolgen zijn voor iedereen, zowel in brussel als in Vlaanderen"
Ik begrijp maar al te goed wat jij wilt proberen uitschijnen, dat Vlaanderen er op achteruit gaat, maar dat is niet zo, dat is een verzinsel van de Belgicisten, uit gebrek aan goede argumenten.

afscheiden die handel!

Ik snap niet waarom ze hierover geen volkstemming laten gaan.

]Ik ben regelmatig in Walonië en ken precies de mentaliteit. Profiteren, liefst te weinig mogelijk werken, Vlamingen haten/uitschelden, enz. Ja dat is een meerderheid waarover ik spreek. Maar de Walen zijn bang jongen, bang van mensen als ik, die niet meelopen met Belgicisten als jij die al jaren met hun ogen open miljarden euro nutteloos geld sturen naar een bende luie donders.

wat een bullshit T, ik ken genoeg franstaligen, waarvan verschillende opgegroeid zijn in Luikse achterstandwijken, voltijds gewerkt naast hun studies. en uiteindelijk nog geen deftig werk kunnen vinden door het gebrek aan kennis van de Nederlandse taal, waar vooral het onderwijssysteem schuldig aan is dan de individuen onderling.

Om te beginnen is mijn kennis over BB helemaal niet onbetwistbaar/onmisbaar dus houd dat er ff buiten als je nog volwassen wilt doen. Prachtig van die mannetjes zoals jij die totaal niet weten met wie ze te maken hebben. Ik heb al meer boeken over België (ook neutrale) gelezen dan jij blijkbaar weet dus stop maar met te lullen over NVA, VB, of wat dan ook. Ik ben regelmatig in Walonië en ken precies de mentaliteit. Profiteren, liefst te weinig mogelijk werken, Vlamingen haten/uitschelden, enz. Ja dat is een meerderheid waarover ik spreek. Maar de Walen zijn bang jongen, bang van mensen als ik, die niet meelopen met Belgicisten als jij die al jaren met hun ogen open miljarden euro nutteloos geld sturen naar een bende luie donders. BHV of Walen het maakt geen donder uit, BHV is een symbool snap je dat niet. Walen proberen voor de zoveelste maal Vlaams grondgebied te stelen en deze keer pakt dat niet.

Ik begrijp maar al te goed wat jij wilt proberen uitschijnen, dat Vlaanderen er op achteruit gaat, maar dat is niet zo, dat is een verzinsel van de Belgicisten, uit gebrek aan goede argumenten.

Voor deze site en de gebruikers hiervan ben je wel onmisbaar want het zou zonder jou simpelweg niet bestaan. Dat dit onvolwassen is, is een discussie die ook niet bij bhv hoort.
Ik verheug me erop dat je veel boeken hebt gelezen over België.
Ik lul niet over VB of wat dan ook, ik haal gewoon je bron aan van een vorige post.
Dat jij de meerderheid van de Walen kent is mogelijk maar betwistbaar.
Ik ben blij dat onze conclusie dezelfde is: "BHV of Walen het maakt geen donder uit, BHV is een symbool snap je dat niet." Ik snap dat BHV een symbolisch dossier is maar stel me vragen bij de gevolgen van die splitsing. Het is gevaarlijk van niet na te denken over de consequenties...want ja het is wel mooi dat de Vlamingen dat symbool op zak hebben maar vergeet niet: er was een mogelijkheid om dat bij deze onderhandeling te regelen, nu gaat het veel langer duren alvorens er een kans is dat het geregeld is. Dus als jij daar zomaar los over gaat so be it.
Ook zeg je "Walen of BHV, het maakt geen donder uit" Dat geldt ook voor vlaanderen. Velen zijn hier o zo fier over Vlaanderen maar Vlaanderen stelt niets voor. Vlaanderen is ook gedoemd te verdwijnen voor een economische realiteit, dat is de enige realistische oplossing voor de toekomst.

het probleem hier is dat een handjevol politici deze situatie helemaal uit de hand doet lopen,
ik ben helemaal geen overtuigd belgicist, in tegen deel zelf, ik ben vlaming en voel geen enkele affiniteit met mijn waalse landgenoten.
Maar ik maakte er me nooit druk over, maar hun halstarrig 'non' en hemeltergende arrogantie die elke poging tot staatshervorming onmiddellijk in de kiem laten smoren + hun absurd eisenpakket in de kwestie BHV met als enige doel alles bij het oude te kunnen laten houden en leterme te doen falen doen mijn bloed koken.

Deze stemming deze namiddag is grondwettelijk en correct, de meerderheid geeft beslist en als de walen zich daar niet bij willen neerleggen dan zal dit de nu al geschonden relaties tuss beiden helemaal vernietigen.

met z'n allen de schouders eronder en zo de noordzee in:D

anyway, schiet niet op daar, zal goed zijn voor je geloofwaardigheid tegenover andere landen:cool:
en waty krijg ik daarvoor??? negatieve karma :roflol:

7 November 2007 18:39 bascross
Beledig friesland niet, ga zelf terug naar irak, iran of whatever.
we hebben een frieslandliefhebber hier:roflol: die zelf blijkbaar van alles kan zeggen maar als het om het boerenlandje gaat, gelijk begint met huilen:o

ik kom trouwens niet uit irak/iran of whatever:rolleyes:

De vader van mijn buren (mijn beste vrienden) is een Waal.
Deze man is de hardste werker die ik ken. Werkt al van zijn 14de in de landbouw tegen een relatief laag loon en klaagt niet. na dat hij thuis komt zit hij nog uren in de tuin en geeft hij de beesten eten. Hij heeft de helft van zijn huis nog zelf bij gebouwd...
Hij is dus zeker niet lui of een profiteur..

Mijn vriendin haar vader is ook een waal. Hij is echter het stereo type kwa luiheid enz... Maar hij is dan wel weer zeer geleerd enz... meer het type computernerd..

Ik kom regelmatig in de Walen om naar vrienden van mijn lief te gaan of om haar bomma in Doornik te bezoeken...

Ik zeg dit even om te laten blijken dat ik wel degelijk ervaring heb met Walen.

Het overgrote deel is zoal Big T het verteld. Het is nu eenmaal hun mentaliteit.

ze zijn niet allemaal zo ma kom....

Ik ben voor België als de walen kunnen stoppen met profiteren. Als we elkaar kunnen aanvullen en versterken. Niet zoals het nu is. Profiteren.... dan mag doe boel van mij splitsen.

goed idee gewoon belgië aan Frankrijk geven en iedereen frans laten leren! zijn we daar ook weer vanaf! Frans is volgens mij de makkelijkste taal om te spreken (mensen met een spraakgebrek heb je daar bijna niet!) perfect voor belgië dus!

daaamn big T is on tha roll baby:thumbs:

goed idee gewoon belgië aan Frankrijk geven en iedereen frans laten leren! zijn we daar ook weer vanaf! Frans is volgens mij de makkelijkste taal om te spreken (mensen met een spraakgebrek heb je daar bijna niet!) perfect voor belgië dus!

somebody get the crack from this fool:eek:

we hebben een frieslandliefhebber hier:roflol: die zelf blijkbaar van alles kan zeggen maar als het om het boerenlandje gaat, gelijk begint met huilen:o

nobody is perfect ;)

Het gemoed loopt mij er bijna van vol ... Vlaamse pers, Vlaamse tv zit gewoon
heel de beslissing af te breken. Eindelijk staan de Vlaamse partijen eens als één front
achter een beslissing voor Vlaanderen (en de Vlaming) en zij kraken het helemaal af.

De Walen zitten gdvdm te glunderen want zij zijn zogezegd de morele overwinnaar
want ze zijn naar buiten kunnen wandelen op de gesprekken. Dat ze dan ook maar
weg blijven van de gesprekken.

B-H-V gesplits punt uit, België is next.

Ban? :jk:

français est un langue stupide imo

Zo, die Walen zijn wel een stelletje hele slechte luie mensen! De meerderheid in ieder geval dan.

Sorry Big-T, ieder zijn eigen mening maar worden de Walen hier niet een beetje gedemoniseerd?

Zeekip zei:
Zo, die Walen zijn wel een stelletje hele slechte luie mensen! De meerderheid in ieder geval dan.

Sorry Big-T, ieder zijn eigen mening maar worden de Walen hier niet een beetje gedemoniseerd?

Net op HLN.be: Homepage gelezen:

Walen die geschorst werden voor werkloosheids-uitkering te krijgen,
gaan nu naar het OCMW om daar hun geld te halen ... dat ze gdvdm gaan werken ipv
ergens ander hun geld te gaan schooien !

De enige werkende Waal is er eentje die in het 'zwart' werkt terwijl hij zijn uitkering optrekt.

Huil me een rivier:gay:

Noem me dom,

maar ik zou een referendum organiseren, overgaan naar splitsing,
en dan Vlaanderen keihard laten werken om een statuut als Luxemburg te bereiken.

Terug
Naar boven