OzzyY
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is voor een mens met een IQ boven de 60 toch niet zo moeilijk om te begrijpen dat b&f niets te maken heeft met pré workouts zoals Unstoppable.
Als het bovenstaande te moeilijk is voor jou dan probeer ik het je even duidelijk te maken op jouw niveau. Mééééééé meisje b&f maakt geen unstoppable shakie zelf. GTFO yourself Pussie!
Part time dit mongol.
Wie is volgens jou de maker van Unstoppable?
Met andere woorden wie zit er achter Dedicated Nutrition?
Jeffrey Latour is Dedicated Nutrion atleet is hij toevallig ook nog een Body en Fit atleet?
Inderdaad. Unstoppable is een slecht voorbeeld. Maar ik denk wel dat je snapt wat ik bedoel. Er zijn al verschillende goed werkende producten uit de handel genomen owv misbruik qua dosering.
Hoe profiteer je van het feit dat je genaaid wordt?
Feit blijft dat je geld overmaakt naar oplichters die er alles aan doen om mensen te naaien.Het is voor een mens met een IQ boven de 60 toch niet zo moeilijk om te begrijpen dat b&f niets te maken heeft met pré workouts zoals Craze. Als het bovenstaande te moeilijk is voor jou dan probeer ik het je even duidelijk te maken op jouw niveau. Mééééééé meisje b&f maakt geen Craze shakie zelf. GTFO yourself Pussie!
Volgens mij snap je het zelf niet zo goed meer.Inderdaad. Unstoppable is een slecht voorbeeld. Maar ik denk wel dat je snapt wat ik bedoel. Er zijn al verschillende goed werkende producten uit de handel genomen owv misbruik qua dosering.
Spijtig dat je nog geen antwoord hebt gehad. Mijn collega's van de klantenservice zijn druk bezig om alle mails en telefoontjes z.s.m. te beantwoorden. Volle bezetting, met man en machtIk vraag je om nog even geduld te hebben. Bart
Hoe profiteer je van het feit dat je genaaid wordt? Feit blijft dat je geld overmaakt naar oplichters die er alles aan doen om mensen te naaien. Volgens mij snap je het zelf niet zo goed meer.
In tegenstelling tot jullie producten is geduld een schone zaak.
Waaruit blijkt dat ik genaaid word dan? Ik heb nog nergens een nieuwe labtest gezien. Lijkt me dat b&f wel heeft geleerd van deze situatie en in elk geval de Whey Perfection heeft aangepast.
Waaruit blijkt dat ik genaaid word dan? Ik heb nog nergens een nieuwe labtest gezien. Lijkt me dat b&f wel heeft geleerd van deze situatie en in elk geval de Whey Perfection heeft aangepast.

We zullen er wat moois van maken!hoi ik heb net besteld kunnen jullie er iets extra's indoen voor de fietsdagen lieve groenten truusje
proficiat ruud, zalig kerstfeets en goeie roetsj