Fitness Seller

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als jij denkt dat je degene bent die aan het profiteren is zou dat wel eens niet kunnen kloppen

Het is voor een mens met een IQ boven de 60 toch niet zo moeilijk om te begrijpen dat b&f niets te maken heeft met pré workouts zoals Unstoppable.

Als het bovenstaande te moeilijk is voor jou dan probeer ik het je even duidelijk te maken op jouw niveau. Mééééééé meisje b&f maakt geen unstoppable shakie zelf. GTFO yourself Pussie!

Wie is volgens jou de maker van Unstoppable?
Met andere woorden wie zit er achter Dedicated Nutrition?

Jeffrey Latour is Dedicated Nutrion atleet is hij toevallig ook nog een Body en Fit atleet?

Laatst bewerkt:
Wie is volgens jou de maker van Unstoppable?
Met andere woorden wie zit er achter Dedicated Nutrition?

Jeffrey Latour is Dedicated Nutrion atleet is hij toevallig ook nog een Body en Fit atleet?

Inderdaad. Unstoppable is een slecht voorbeeld. Maar ik denk wel dat je snapt wat ik bedoel. Er zijn al verschillende goed werkende producten uit de handel genomen owv misbruik qua dosering.

Waarom, lekker profiteren van de situatie.
Hoe profiteer je van het feit dat je genaaid wordt?
Het is voor een mens met een IQ boven de 60 toch niet zo moeilijk om te begrijpen dat b&f niets te maken heeft met pré workouts zoals Craze. Als het bovenstaande te moeilijk is voor jou dan probeer ik het je even duidelijk te maken op jouw niveau. Mééééééé meisje b&f maakt geen Craze shakie zelf. GTFO yourself Pussie!
Feit blijft dat je geld overmaakt naar oplichters die er alles aan doen om mensen te naaien.
Inderdaad. Unstoppable is een slecht voorbeeld. Maar ik denk wel dat je snapt wat ik bedoel. Er zijn al verschillende goed werkende producten uit de handel genomen owv misbruik qua dosering.
Volgens mij snap je het zelf niet zo goed meer.

Spijtig dat je nog geen antwoord hebt gehad. Mijn collega's van de klantenservice zijn druk bezig om alle mails en telefoontjes z.s.m. te beantwoorden. Volle bezetting, met man en macht ;) Ik vraag je om nog even geduld te hebben. Bart

In tegenstelling tot jullie producten is geduld een schone zaak.

Hoe profiteer je van het feit dat je genaaid wordt? Feit blijft dat je geld overmaakt naar oplichters die er alles aan doen om mensen te naaien. Volgens mij snap je het zelf niet zo goed meer.

In tegenstelling tot jullie producten is geduld een schone zaak.

Waaruit blijkt dat ik genaaid word dan? Ik heb nog nergens een nieuwe labtest gezien. Lijkt me dat b&f wel heeft geleerd van deze situatie en in elk geval de Whey Perfection heeft aangepast.

Body&fit verkracht Daanb, maar niks aan de hand hoor. Hij vond het lekker.

Waaruit blijkt dat ik genaaid word dan? Ik heb nog nergens een nieuwe labtest gezien. Lijkt me dat b&f wel heeft geleerd van deze situatie en in elk geval de Whey Perfection heeft aangepast.

Het feit dat de nieuwe labtests er nog niet zijn en zo lang op zich laten wachten? Jij draait het om, wat wel grappig is en ook erg naïef. BenF moet toch eerst bewijzen dat hun huidige batch gewoon op orde is, op hun woord kunnen we duidelijk niet vertrouwen.

Naast het feit dat BenF waarschijnlijk al jaren(want labtests van eerdere jaren zijn ook niet beschikbaar) de boel aan het besodemieteren is. We zijn sensationeel genaaid(en ik ook, stom genoeg).

Bij hun bestellen is alleen maar dom, zeker als je niet weet wat er wel in de huidige batch en producten zit. Voor mij krijgt BenF gewoon geeen tweede kans, aangezien ik vind dat ze de hele situatie erg slecht aanpakken. XXL en Myprotein blijken prima alternatieven.

Dit is wel de instelling die je moet hebben als je daar wat bestelt

Het wordt een steeds ernstigere aandoening.
Gelukkig is het nu bespreekbaar..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

image.jpg

Met zulke klanten heb je als bedrijf geen labtests nodig :roflol:

hoi ik heb net besteld kunnen jullie er iets extra's indoen voor de fietsdagen lieve groenten truusje

proficiat ruud, zalig kerstfeets en goeie roetsj

hoi ik heb net besteld kunnen jullie er iets extra's indoen voor de fietsdagen lieve groenten truusje

proficiat ruud, zalig kerstfeets en goeie roetsj
We zullen er wat moois van maken! :cool:

NU IN DE AANBIEDING: WHEY PERFECTION, WHEY ISOLAAT, EN ALLE ANDERE WHEY'S. JE WILT HET BESTE VOOR JE LICHAAM, NEEM DAN OOK DE BESTE WHEY.

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DE BESTE DEAL

Ralf

Volgens mij snap je het zelf niet zo goed meer.

Mijn punt is gewoon dat bedrijven die producten verkopen die gemaakt zijn door andere bedrijven er niets aan kunnen doen als dit uit de handel genomen wordt.

Producten zoals noxipro bevatten DMAA. Doordat er idioten zijn die de aanbevolen dosissen niet kunnen naleven, wordt zo`n product uiteindelijk uit de handel genomen nadat er enkelingen in het ziekenhuis beland zijn.

En we kunnen b&f wel met de vinger wijzen als het gaat om hoe ze uiteindelijk Unstoppable uit de handel genomen hebben nl. door het goedkoper aan te bieden om de laatste batch kwijt te raken. Maar tegelijkertijd zijn er klanten die 10 potten tegelijk kopen omdat ze het een goed product vinden en het jammer vinden dat het van de markt wordt gehaald. Ik praat zeker b&f niet goed, maar als niemand de potten van de laatste batch zouden kopen, dan was het probleem ook opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven