- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
whahaha ik geloof B&F NIEt meer naar een blunder met jullie whey perfection![]()
Ray?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whahaha ik geloof B&F NIEt meer naar een blunder met jullie whey perfection![]()
Hahahahah, ik dacht exact hetzelfde. Die rolleyes, random hoofdletter gebruik en slechte spelling lieten m'n Ray-alarm afgaan

Ik ook niet meer, todat er onafhankelijke labtesten zijn die overeenkomen met wat er betweerd wordt bestel ik niks meer bij Body en Fit shop. Dus voor de isolaat, whey, hydro en alle andere eiwitsupps die onder het huismerk vallen. Wat ze ook beweren en hoe sensationeel het is allemaal is.Hmm, ik vertrouw de niet huismerken ook niet meer. Misschien hebben ze gewoon de potten nagemaakt en hun eigen troep erin gestopt
![]()
ze hadden het deze kerst volgens mij drukker dan ooit.
damn crime does pay volgens mij had ik toch iets anders moeten doen.
Die vitaminepillen van hun eigen merk dat is ook rotzooi, dat moet ook eens onderzocht worden. Paar keer besteld en heel die pillen die verkruimelen en gaan bol staan. Weet niet met wat voor troep ze het vullen. Maar dat verklaart dan ook die prijs van €3. Jaren lange klant bij die fuckers, duizenden euro's uitgegeven
Alle multivitaminepillen zijn rootzooi vind ik. Je kan je vitaminen beter uit eten halen
Ik vind het veel beter om vitaminen pillen individueel te nemen (D, Magnesium, bijvoorbeeld). Meeste multivitaminen zijn vol gepropt met troep. Te veel B6 waarvan je zenuwklachten kan krijgen -- Magnesium Oxide, dat heel moeilijk opgenomen word door je lichaam. Voorbeelden. Als je troep wilt slikken dan be my guest.Ja, en je moet je eigen plas drinken. Een multi kan wel degelijk wat toevoegen. Helemaal als je aan BB doet. Echter is het gros over en/of onder gedoseerd. Maar dat is een ander verhaal.
Ja, en je moet je eigen plas drinken. Een multi kan wel degelijk wat toevoegen. Helemaal als je aan BB doet. Echter is het gros over en/of onder gedoseerd. Maar dat is een ander verhaal.
Zijn de multivitamine en vooral de Vitamine D3 (5000iu) wel in orde qua dosering?
Waarom zou je geld willen overmaken naar een bedrijf dat mensen oplicht?
Waarom?
?Zijn de multivitamine en vooral de Vitamine D3 (5000iu) wel in orde qua dosering?
Denk dat we stilaan moeten inzien wat er aan het gebeuren is.
De eerste 2 topics over b&f werden gesloten. Moord en brand werd geschreeuwd door b&f. Zo hun zaak om zeep helpen.
Nu blijft dit topic open, maar veel gebeurt er niet meer. Geen enkele reactie van b&f, geen testresultaten en steeds dezelfde mensen die reageren. B&f brengt nog steeds nieuwe producten uit. Ze worden op handen gedragen door veel klanten. Zie dit forum, facebook, instagram.
Ik denk dat ze ingezien hebben dat ze hierdoor zeer weinig klanten zijn verloren. Als het al geen omgekeerd effect heeft gehad en ze nu nog meer klanten hebben als voordien.
Mij zien ze niet meer, maar elk zijn keuze en mening uiteraard.
Denk dat we stilaan moeten inzien wat er aan het gebeuren is.
De eerste 2 topics over b&f werden gesloten. Moord en brand werd geschreeuwd door b&f. Zo hun zaak om zeep helpen.
Nu blijft dit topic open, maar veel gebeurt er niet meer. Geen enkele reactie van b&f, geen testresultaten en steeds dezelfde mensen die reageren. B&f brengt nog steeds nieuwe producten uit. Ze worden op handen gedragen door veel klanten. Zie dit forum, facebook, instagram.
Ik denk dat ze ingezien hebben dat ze hierdoor zeer weinig klanten zijn verloren. Als het al geen omgekeerd effect heeft gehad en ze nu nog meer klanten hebben als voordien.
Mij zien ze niet meer, maar elk zijn keuze en mening uiteraard.