AndroidHealthClinic

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pm je bestelnr. even dan kijken we wat we voor je kunnen doen. :)

:roflol:

Zag trouwens net dit in het B&F topic:

Bedankt voor je bestelling!:) Het zal morgen of uiterlijk dinsdag worden aangeboden. Alle producten worden extra goed gecontroleerd. Momenteel kan ik niet zeggen of er ook testen van de isolaat openbaar zullen worden geplaatst.

René

Nieuwe poging om het vertrouwen terug te winnen? :o

Dat is de vervanger van dit mongol denk ik

Isolaat is dus waarschijnlijk ook ondergedoseerd en proberen ze het stil te houden, in angst voor nog meer reputatieschade..
Daar doelde ik niet eens op, maar dat is wel erg sneu idd.
Doelde meer op "René" :p

---------- Toegevoegd om 02:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------

De isolaat is zo sensationeel dat ie niet getest hoeft te worden

Let op je woorden he. De whey perfection is sensationeel. Isolaat perfection is PERFECT!

"Tot op de laatste milligram pure perfectie!
En dat merk je. Het ultra fijne poeder, de frisse smaak, de directe 100% Clean oplosbaarheid. Het is allemaal... PERFECT!"

Sinds ik gestopt ben met b en f rommel straalt mijn huidje weer, heb ik mijn betoverende oogopslag terug, is mijn down met 20% afgenomen en mijn ticks ook, de haren op mijn schouders zijn uitgevallen en mijn moeder praat weer tegen mij.

Sinds ik gestopt ben met b en f rommel straalt mijn huidje weer, heb ik mijn betoverende oogopslag terug, is mijn down met 20% afgenomen en mijn ticks ook, de haren op mijn schouders zijn uitgevallen en mijn moeder praat weer tegen mij.

You stopped using tren ?

Volgens de beschrijving bevat de Isolaat Perfection Slechts 0.1 gram vet en Slechts 1 gram koolhydraten (smaak naturel)

Wij heeft er een verpakking Isolaat Perfection naturel in huis? Volgens mij bevatte deze 86 gram eiwit (op basis van droge stof) en 4 gram koolhydraten.

Voedingswaarde per 100 gram Naturel
Energie 1547Kj / 370.1 kcal

Eiwitten 91 gram

Koolhydraten 0.4 gram
Vet 0.5 gram

Klopt, het verschil is per kilo 1 euro, dan zou ik ook eerder naar XXL gaan i.v.m. de slechte reputatie van B&F. Maar wat is eigenlijk het grote verschil tussen All Day Protein en Perfect Protein van XXL? Want het prijsverschil is enorm ???

Wow! Jij begint met vergelijken van 4,5kg (spiked whey) met 1 kg (eiwit mix) qua prijs en dan stel je nog eens de vraag wat het verschil is tussen whey en all day?
Labels ervan zijn in het EN en in het NL, hoop dat je één van de twee kan lezen.
Dit mong**l.....man man man!!

Opzich is Body&fit nog steeds goedkoper dan XXL, ondanks dat in B&F 60% eiwit zit en in XXL 80%:

Je koopt 4540 x 0,6 = 2724g puur eiwit bij B&F voor € 44,93 (o.b.v. WheyPerfection met kortingscode)
Je koopt 1000 x 0,8 = 800g puur eiwit bij XXL voor € 24,95 (o.b.v. AllDayProtein)

44,93 / 2724 = € 0,0164941262848752 kost 1g puur eiwit bij B&F
24,95 / 800 = € 0,0311875 kost 1g puur eiwit bij XXL

0,0164941262848752 x 1000 = € 16,49 kost 1kg puur eiwit bij B&F

0,0311875 x 1000 = € 31,1875 kost 1kg puur eiwit bij XXL

1 Shake (30g eiwit) kost bij B&F 0,0164941262848752 x 30 = 0,49
1 Shake (30g eiwit) kost bij XXL 0,0311875 x 30 = € 0,94

Als ik het mij goed herinner kostte 1 shake bij B&F vroeger ook al € 0,49, het komt er dus op neer dat B&F met haar 'super deals' de prijsverhouding gewoon aanpast aan de verhouding die ze normaliter toepaste.

Conclusie: Het is geen 'superdeal' bij B&F, maar als je een laag budget hebt kun je beter bij B&F blijven i.p.v. naar XXL gaan.

Je moet in je shake van B&F 36g (30 x 1,2) doen i.p.v. 30g om hetzelfde resultaat te bereiken als de shake van XXL van 30g (dus om een eiwitgehalte van 80% te halen).

(Ik ben geen B&F fanboy, maar ik maak even een kanttekening van de feiten).

Dit is by far de meest kromme vergelijking ooit, chapeau! 2 producten die niet te vergelijken zijn

Hoeveelste werknemer ben jij van B&F? GTFO!

Het is voor een mens met een IQ boven de 60 toch niet zo moeilijk om te begrijpen dat b&f niets te maken heeft met pré workouts zoals Craze.

Als het bovenstaande te moeilijk is voor jou dan probeer ik het je even duidelijk te maken op jouw niveau. Mééééééé meisje b&f maakt geen Craze shakie zelf. GTFO yourself Pussie!

Laatst bewerkt:
en professionele zwerver en part time mong**l.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven