XXL Nutrition

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook nog altijd geen antwoord gekregen op mijn PM van 3 dagen geleden, maar we zullen het maar aan het weekend en hoog aantal PM's wijten wellicht

Spijtig dat je nog geen antwoord hebt gehad. Mijn collega's van de klantenservice zijn druk bezig om alle mails en telefoontjes z.s.m. te beantwoorden. Volle bezetting, met man en macht Ik vraag je om nog even geduld te hebben.

Bart

Mijn punt is gewoon dat bedrijven die producten verkopen die gemaakt zijn door andere bedrijven er niets aan kunnen doen als dit uit de handel genomen wordt.

Producten zoals noxipro bevatten DMAA. Doordat er idioten zijn die de aanbevolen dosissen niet kunnen naleven, wordt zo`n product uiteindelijk uit de handel genomen nadat er enkelingen in het ziekenhuis beland zijn.
Whey perfection kun je gelukkig maar moeilijk overdoseren. :cool:

Mijn punt is gewoon dat bedrijven die producten verkopen die gemaakt zijn door andere bedrijven er niets aan kunnen doen als dit uit de handel genomen wordt.

Producten zoals noxipro bevatten DMAA. Doordat er idioten zijn die de aanbevolen dosissen niet kunnen naleven, wordt zo`n product uiteindelijk uit de handel genomen nadat er enkelingen in het ziekenhuis beland zijn.

En we kunnen b&f wel met de vinger wijzen als het gaat om hoe ze uiteindelijk Unstoppable uit de handel genomen hebben nl. door het goedkoper aan te bieden om de laatste batch kwijt te raken. Maar tegelijkertijd zijn er klanten die 10 potten tegelijk kopen omdat ze het een goed product vinden en het jammer vinden dat het van de markt wordt gehaald. Ik praat zeker b&f niet goed, maar als niemand de potten van de laatste batch zouden kopen, dan was het probleem ook opgelost.

ja je kunt die drugsdealers wel oppakken, maar uiteindelijk zijn het die junks die dat spul kopen

hoi ik heb net besteld kunnen jullie er iets extra's indoen voor de fietsdagen lieve groenten truusje

proficiat ruud, zalig kerstfeets en goeie roetsj

Je vergeet de woorden: "maak er wat moois van", geeft net wat extra shine aan je post

Spijtig dat je nog geen antwoord hebt gehad. Mijn collega's van de klantenservice zijn druk bezig om alle mails en telefoontjes z.s.m. te beantwoorden. Volle bezetting, met man en macht Ik vraag je om nog even geduld te hebben.

Bart
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

heb al mijn huismerk potten van body fit shop weggegooid en net een bestellling gedaan bij xxl voor 150 euro geen body en fit klote shop meer voor mij

Vrijdag was het bij ons 2e kerstdag en werden er geen pakketten verzonden. Daarbij komt dan ook nog eens dat postNL niet op maandag in België levert. Dubbel pech dus! :eek:

Goed nieuws is dat je pakket morgen bij je afgeleverd zal worden :D

Jordy

Jordy?
Ik ben blij dat je terecht bent, wat is er gebeurt in die kelder van B&F?
Ben je gehersenspoelt ofzo?

NU IN DE AANBIEDING

DE BESTE DEAL

Ralf

Whey_perfection_nieuwe-smaken.jpg

Body & Shitshop

:D:DHmm, ik vertrouw de niet huismerken ook niet meer. Misschien hebben ze gewoon de potten nagemaakt en hun eigen troep erin gestopt :D

Hoi B&F! Ik wil graag weer een bestelling doen, want het is alweer een week geleden dat ik voor 100,- besteld heb. Maar ik zit met het volgende:

Wat zouden jullie aanraden? Ik wil dit product graag eens proberen, maar ik maak me een beetje zorgen om de effecten van het product. Is het wel veilig om te drinken aangezien de (knal)ingrediënten exploderen? Moet ik een vuurwerkbril op tijdens het drinken of explodeert het goedje pas in mijn maag? En wat zijn dan de gevolgen voor mijn organen? Ik maak mij zorgen om mijn gezondheid en wil graag kritisch zijn. Ook ben ik geen bodybuilder, dus is het voor mij dan wel ijzersterk?

Nouja, ik weet het nog niet zeker. Twijfel nog tussen een eerlijke en oneerlijke pre-workout. Kunnen jullie mij de voordelen ervan vertellen? Toch trekt het volledig inzichtelijke productlabel me waarschijnlijk over de streep hoor. Dat is wel zo handig..
:roflol:

ik ben zeer verdrietig mijn pakket is vandaag niet aangekomen.

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

was een grap ralf ik had niks besteld.

hihihi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven