MuscleMeat

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
politie inschakelen hihihi.

Ik denk dat de politie gaat zeggen dat dkt een civiele zaak is ofzo.

Sla me niet als ik het fout heb.

nu weet ik zeker dat body en kutshop mensen oplicht. Niet alleen de whey perfection is rotzooi maar ook alle andere huismerken. Zo gebruikte ik altijd visolie van ze en vit d. Liet 2 maanden terug een bloedtest doen en wat blijkt dat mijn vit d gehalte heel laag was dat terwijl ik vit d 5000iu van body fit shop om de 2 dagen nam dit vond ik al krom.

Vis olie stinkt niet eens naar vis.
Onlangs een bestelling gedaan bij XXL en hun vis olie stinkt letterlijk naar vis en ben er overtuigd van dat dit gewoon kwaliteit is. Vit d van xxl is nog lekker ook nog heeft een heerlijke orange geur.

Voor mij alleen maar XXL nu

Bedankt Rene!

Ze zijn 'geen integriteit' vergeten bij functievereisten.

Hebben die debielen echt niet door dat ze zichzelf alleen maar dieper in de put stoppen, door hun B&F blends te blijven verkopen met achterhaalde labels?

Het begint nu erg lastig te worden om te geloven dat ze er helemaal niets van wisten.

arrivederci Body&Fakeshop !

Ze zijn 'geen integriteit' vergeten bij functievereisten.

Hebben die debielen echt niet door dat ze zichzelf alleen maar dieper in de put stoppen, door hun B&F blends te blijven verkopen met achterhaalde labels?

Het begint nu erg lastig te worden om te geloven dat ze er helemaal niets van wisten.

Niets van wisten? Dat wordt gewoon op bestelling gemaakt precies zoals de klant (b&f dus) het wil.

Marinol visolie is sla olie ofzo, het ruikt niet eens naar visolie.

Ik heb nu visolie van een ander en die meurt keihard naar visolie.

De geur van een visolie zegt veel over de kwaliteit, maar niet zoals het nu in dit topic wordt gebracht. Een goedkopere, mindere kwaliteit visolie stinkt vaak naar vis en een duurdere, betere kwaliteit visolie (en daar schaar ik Marinol onder) stinkt minder naar vis. Gewoon omdat die is gedeodoriseerd, en dat proces kost geld. Scheelt opboerende vissmaak, wel zo prettig. Dus in het algemeen geldt: hoe minder vissmaak, hoe beter de olie.

Ik wil B&F zeker niet verdedigen, maar Marinol is een goede kwaliteit visolie.

Van hun Multi kan ik daarentegen niet vrolijk worden. Ik zie hier klachten over de kwaliteit van die pillen, maar iedereen kan toch aan z'n water voelen dat je voor €3 onmogelijk fatsoenlijke kwaliteit kunt krijgen. Gewoon weggegooid geld. Dan betaal ik liever meer voor echt goede kwaliteit, zoals die van Power Supplements: http://www.powersupplements.nl/natural-multi-158

Laatst bewerkt:
Daar kijken wij inderdaad ook naar uit. Kwestie van tijd. We hopen ze in week 1 of 2 te kunnen publiceren.

Kom op jongens van Body en Fitshop, het is toch zonneklaar hoe het zit:

De Whey Perfection is nog steeds niet in orde!

Aanwijzing #1: de productie is gestopt na 12 smaken en pas eind januari volgen (mogelijk) de andere smaken. De enig plausibele verklaring is dat de formulering nog steeds niet goed is en de beloofde eiwitwaarden niet werden gehaald.

Aanwijzing #2: Er is na weken nog steeds geen labtest beschikbaar voor de vernieuwde formule, terwijl honderden mensen er om gevraagd hebben. De twijfels over de kwaliteit blijven daardoor maar aanhouden, en als Body en Fitshop die de kop kon indrukken zou ze het meteen doen. Zo’n testuitslag kan er binnen een paar dagen liggen, dus opnieuw is de enig plausibele verklaring: hij moet zijn tegengevallen.

Omdat ook van de Isolaat Perfection, Micellar Casein Perfection en diverse andere ‘shakes’ van Aminolabs, ondanks talloze verzoeken, nog geen testuitslagen zijn gepubliceerd, lijkt me duidelijk dat ook die producten niet in orde zijn.

Body en Fitshop reageert al heel lang niet meer in het speciaal voor dit onderwerp aangemaakte topic, dus ik zet het maar hier neer in de hoop dat er een keer een serieus antwoord op komt dat deze twee ongerijmdheden kan verklaren. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn…

Laatst bewerkt:
Kom op jongens van Body en Fitshop, het is toch zonneklaar hoe het zit:

De Whey Perfection is nog steeds niet in orde!

Aanwijzing #1: de productie is gestopt na 12 smaken en pas eind januari volgen (mogelijk) de andere smaken. De enig plausibele reden is dat de formulering nog steeds niet goed is en de beloofde eiwitwaarden niet werden gehaald.

Aanwijzing #2: Er is na weken nog steeds geen labtest beschikbaar voor de vernieuwde formule, terwijl honderden mensen er om gevraagd hebben. De twijfels over de kwaliteit blijven daardoor maar aanhouden, en als Body en Fitshop die de kop kon indrukken zou ze het meteen doen. Zo’n testuitslag kan er binnen een paar dagen liggen, dus opnieuw is de enig plausibele reden: hij moet zijn tegengevallen.

Omdat ook van de Isolaat Perfection, Micellar Casein Perfection en diverse andere ‘shakes’ van Aminolabs, ondanks talloze verzoeken, nog geen testuitslagen zijn gepubliceerd, lijkt me duidelijk dat ook die producten niet in orde zijn.

Body en Fitshop reageert al heel lang niet meer in het speciaal voor dit onderwerp aangemaakte topic, dus ik zet het maar hier neer in de hoop dat er een keer een serieus antwoord op komt dat deze twee ongerijmdheden kan verklaren. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn…
Ja daarom komen de nieuwe smaken ook pas na de kortings actie. Vies spelletje

verkopen jullie ook koolhydraten zonder calorieën?

Hoe kan je ooit koolhydraten hebben zonder calorieën? ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven