Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had gedacht dat ze al hun proteïne blends tijdelijk uit de rekken gingen halen. Maar ze verkopen ze nog, en de labels zijn geeneens aangepast. Vind dat eigenlijk erger dan die laboresultaten.

Vind ik wel kut want heb nog 2 potten gekocht 1 week geleden.
Liet 2 maanden terug een bloedtest doen en wat blijkt dat mijn vit d gehalte heel laag was dat terwijl ik vit d 5000iu van body fit shop om de 2 dagen nam dit vond ik al krom.
Glycine, alanine, guargom, xantaam... begin nu zwaar te twijfelen of er uberhaupt wel eiwit in die shakes zit![]()
Ze zijn 'geen integriteit' vergeten bij functievereisten.
Hebben die debielen echt niet door dat ze zichzelf alleen maar dieper in de put stoppen, door hun B&F blends te blijven verkopen met achterhaalde labels?
Het begint nu erg lastig te worden om te geloven dat ze er helemaal niets van wisten.
Marinol visolie is sla olie ofzo, het ruikt niet eens naar visolie.
Ik heb nu visolie van een ander en die meurt keihard naar visolie.
Daar kijken wij inderdaad ook naar uit. Kwestie van tijd. We hopen ze in week 1 of 2 te kunnen publiceren.
Ja daarom komen de nieuwe smaken ook pas na de kortings actie. Vies spelletjeKom op jongens van Body en Fitshop, het is toch zonneklaar hoe het zit:
De Whey Perfection is nog steeds niet in orde!
Aanwijzing #1: de productie is gestopt na 12 smaken en pas eind januari volgen (mogelijk) de andere smaken. De enig plausibele reden is dat de formulering nog steeds niet goed is en de beloofde eiwitwaarden niet werden gehaald.
Aanwijzing #2: Er is na weken nog steeds geen labtest beschikbaar voor de vernieuwde formule, terwijl honderden mensen er om gevraagd hebben. De twijfels over de kwaliteit blijven daardoor maar aanhouden, en als Body en Fitshop die de kop kon indrukken zou ze het meteen doen. Zo’n testuitslag kan er binnen een paar dagen liggen, dus opnieuw is de enig plausibele reden: hij moet zijn tegengevallen.
Omdat ook van de Isolaat Perfection, Micellar Casein Perfection en diverse andere ‘shakes’ van Aminolabs, ondanks talloze verzoeken, nog geen testuitslagen zijn gepubliceerd, lijkt me duidelijk dat ook die producten niet in orde zijn.
Body en Fitshop reageert al heel lang niet meer in het speciaal voor dit onderwerp aangemaakte topic, dus ik zet het maar hier neer in de hoop dat er een keer een serieus antwoord op komt dat deze twee ongerijmdheden kan verklaren. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn…
Hoe kan je ooit koolhydraten hebben zonder calorieën? ?
[emoji12]Body&Fit heeft het antwoord.
Laten we daar maar eventjes op wachten.