MuscleMeat

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals eerder gezegd; IK ben er geen fan van. Dan spreek ik voor mezelf. Ik heb 0,0 inbreng met betrekking tot de samenstelling en dosering van onze producten. Het is slechts mijn mening. Niet die van iedereen binnen B&F.
Verdikkingsmiddelen ontkom je niet aan, want niemand zit te wachten op een waterige shake. Er is altijd een discussie over wat wel en niet een goede substantie is, te waterig, te dik. Een perfecte shake bestaat nou eenmaal niet. Wel zijn er andere alternatieven als verdikkingsmiddelen (eerder genoemd in dit topic), waar ik een voorstander van ben. Vandaar dat ik deze doorgespeeld heb naar mijn collega's.

Bart

Whey Perfection?

meme_00361797.png

Whey 'Perfection' - Want een perfecte shake bestaat nou eenmaal niet!

Bart

Wil je er echt iets aan doen dan zul je een klacht in moeten dienen bij de daarvoor bestemde instanties, bv de VWA of Consuwijzer. Zij ondernemen pas actie als zij binnen een kort tijdsbestek meerdere klachten over een bedrijf binnenkrijgen, vraag maar aan XXL. Die hebben er ervaring mee. (inval VWA na meerdere klachten over de teksten op hun site)

Dat lijkt me dan goed om te doen met de mensen hier op DBB.

Glycine, alanine, guargom, xantaam... begin nu zwaar te twijfelen of er uberhaupt wel eiwit in die shakes zit :eek:

Die vitaminepillen van hun eigen merk dat is ook rotzooi, dat moet ook eens onderzocht worden. Paar keer besteld en heel die pillen die verkruimelen en gaan bol staan. Weet niet met wat voor troep ze het vullen. Maar dat verklaart dan ook die prijs van €3. Jaren lange klant bij die fuckers, duizenden euro's uitgegeven

Zo dacht ik ook eens een keer dat ik muizen in m'n keuken had toen ik wat zaagsel in m'n keukenla zag liggen, bleek een vitaminepil te zijn die daar per ongeluk ingevallen was en die was opengebarsten na wat vocht te hebben geabsorbeerd ofzo. Ik kan me vaag herinneren dat van die bruine vitaminepillen eerder beschimmelen en verschrompelen...

Ik heb ook vermoedens dat de marinol waaruit de visoliecaps bestaan zich verhouden tot de volac waauit de whey bestaat.

Ik begon ook te twijfelen aan het huismerk citrulline malaat, wat er niet beter op werd nadat ik deze pagina tegenkwam bij het zoeken naar alternatieven: http://www.powersupplements.nl/l-citrulline-no-booster-102

"L-Malaat is een andere naam voor appelzuur. Er bestaat echter ook D-malaat. Dit is een synthetische onnatuurlijke variant van malaat. Vijftig procent van het malaat in vrijwel alle supplementen is D-malaat. Het is onze mening dat D-malaat niet in het lichaam thuishoort."

Ik heb zowaar recentelijk nog een paar dingen besteld bij B&F (GEEN HUISMERK!) uit gemakzucht maar ik ben er zo onderhand wel klaar mee.

Marinol visolie is sla olie ofzo, het ruikt niet eens naar visolie.

Ik heb nu visolie van een ander en die meurt keihard naar visolie.

Nu ik deze 32 pagina's heb gelezen, bestel ik voorlopig geen eiwitten meer bij B&F tot er een labtest is. Ik heb nog een pot van deze "Sensationele" whey staan, ik neem nu maar 2 scheppen i.p.v. 1 in mijn shake om zeker te zijn dat ik geen "eiwitjes" te kort kom. Hopelijk komt er snel een mooi en betrouwbaar testverslag.

Nu ik deze 32 pagina's heb gelezen, bestel ik voorlopig geen eiwitten meer bij B&F tot er een labtest er is. Ik heb nog een pot van deze "Sensationele" whey staan, maar ik neem nu maar 2 scheppen ipv 1 in mijn shake om zeker te zijn dat ik geen "eiwitjes" te kort kom. Hopelijk komt er snel een mooi en betrouwbaar testverslag en kunnen ik weer verder aan de gewichtjes hangen.

goeie eerste post

Waar kan ik de resultaten van de labtest zelf vinden hier op het forum, is daar een PDF van ofzo?

Thanks heb net een klacht ingediend bij "de overheid", vindt dit echt niet kunnen en zeker niet hoe B&F reargeert erop.

Goeie zaak. Als het niet heel moeilijk is kun je misschien een handleidingkje geven voor het indienen van een klacht. Denk dat veel mensen wel 5 minutjes willen nemen voor zoiets, maar niet weten hoe of waar dat nu moet.

Goeie zaak. Als het niet heel moeilijk is kun je misschien een handleidingkje geven voor het indienen van een klacht. Denk dat veel mensen wel 5 minutjes willen nemen voor zoiets, maar niet weten hoe of waar dat nu moet.

Ja, het stel niet zo heel veel voor, die handleiding geef ik als je me een PM stuurt, omdat Body en Fit Shop ook meeleest op dit forum en ik wil ze niet teveel in de kijker spelen waar die klachten precies zijn ingediend en hoe die klacht eruit ziet. Om te voorkomen dat ze het onderzoek van die instanties kunnen saboteren/hinderen.

Ik baal ervan dat de uitslagen van de test hier blijven rondhangen op het DDB forum.

Op hun eigen site zeggen ze dat er een afwijking is van 5-7%, ondertussen blijven ze gewoon lekker doorverkopen. Ik kan het maar moeilijk verkroppen, stelletje ordinaire oplichters zijn het. Gewoon keihard liegen echt ongelooflijk.

En dan heb ik het alleen nog maar over whey perfection. Al hun andere producten zijn 'volgens B&F' allemaal van perfecte kwaliteit.

Is er niet iets dat we kunnen doen? Ik heb sterk het vermoeden dat dit gewoon dood gaat bloeden.
B&F komt straks met hele mooi testen die ze natuurlijk zullen gebruiken als marketing, ze zullen alles zo verdraaien dat het in hun voordeel is.

Ik heb uiteraard mensen die ik ken al verteld hierover, en de meeste mensen van mijn sportschool zijn hier al van op de hoogte en bestellen niet meer bij B&F, maar er zijn nog veels te veel mensen die geen weet hebben van de fraude die ze plegen.

Alberto stegeman

Ik baal ervan dat de uitslagen van de test hier blijven rondhangen op het DDB forum. Op hun eigen site zeggen ze dat er een afwijking is van 5-7%, ondertussen blijven ze gewoon lekker doorverkopen. Ik kan het maar moeilijk verkroppen, stelletje ordinaire oplichters zijn het. Gewoon keihard liegen echt ongelooflijk. En dan heb ik het alleen nog maar over whey perfection. Al hun andere producten zijn 'volgens B&F' allemaal van perfecte kwaliteit. Is er niet iets dat we kunnen doen? Ik heb sterk het vermoeden dat dit gewoon dood gaat bloeden. B&F komt straks met hele mooi testen die ze natuurlijk zullen gebruiken als marketing, ze zullen alles zo verdraaien dat het in hun voordeel is. Ik heb uiteraard mensen die ik ken al verteld hierover, en de meeste mensen van mijn sportschool zijn hier al van op de hoogte en bestellen niet meer bij B&F, maar er zijn nog veels te veel mensen die geen weet hebben van de fraude die ze plegen.
Je hebt een aantal mogelijkheden bij "oplichting"
  • Klachten indienen bij overheid (hoe meer beter, heb ik gedaan, voor meer info PM me ffe)
  • Juridisch adviseur in de hand nemen die ze voor het gerecht sleept. Je zou is naar een rechtswinkel kunnen gaan voor advies.
  • Media inschakelen
  • Aangifte doen bij de politie

Je hebt een aantal mogelijkheden bij "oplichting"

[*]Klachten indienen bij overheid (hoe meer beter, heb ik gedaan, voor meer info PM me ffe)

[*]Juridisch adviseur in de hand nemen die ze voor het gerecht sleept. Je zou is naar een rechtswinkel kunnen gaan voor advies.
[/B]

[*]Media inschakelen
[*]Aangifte doen bij de politie

Dikgedrukte "oplossingen" gaan niet werken helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven