AndroidHealthClinic

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoezo vind je dit een goede email dan? Ze claimen dat vroeger wel alles goed was en dat dit een recent probleem is, maar kunnen verder geen oudere aminozuur analyses van wat voor product dan ook van hun huismerk voorleggen. Oftewel ze bezeiken je waar je bij staat.

k vind 't echt prachtig dat er zo veel mensen zijn die ze ook gewoon direct geloven. Zelfde als dat er binnen een halve dag opeens 12 nieuwe smaken waren die goed zijn maar de overige 57 een hele tijd duren. Om je te bescheuren toch.

Ik heb ondertussen wat mails uitgewisseld met de klantenservice van B&F en krijg de indruk dat de medewerkers duidelijke instructies hebben gekregen wat er wel en niet mag worden gecommuniceerd. Ik wacht nog steeds op antwoord van enkele lastige vragen. Ze zeggen dat het alleen recente producties betreft die niet klopten en dat ze zelf wel degelijk hebben gecontroleerd, maar als ik daar op doorvraag komt er geen antwoord...

Reactie benf op mijn mail betreffende hun slechte resultaten mbt whey:

Beste,

Bedankt voor je bericht.

Allereerst begrijp ik je reactie en teleurstelling! Het gaat overigens alleen over de Whey Perfection en niet over andere producten. Daarnaast betreft dit recente producties. We hebben zelf wel degelijk gecontroleerd en eerder geen aanleiding gezien. We hebben recent niet goed gecontroleerd, dat is helemaal juist.
We zijn te goed van vertrouwen geweest. Dit is voor ons een kei- en keiharde klap geweest.
We gaan ons uiterste best doen om jullie vertrouwen in ons te herstellen.

Wij hebben direct actie ondernomen en hebben inmiddels een nieuwe productie waarmee wij de juiste kwaliteit kunnen bieden.

Aangezien wij het belangrijk vinden dat je als klant zorgeloos van onze producten gebruik moet kunnen maken, kunnen ongeopende Whey Perfection verpakkingen aan ons geretourneerd worden, deze zullen wij dan kosteloos vervangen of indien gewenst het betaalde bedrag terug storten.

Tevens bieden wij tot en met 31 januari 2015 een korting aan van 25% op de door u nieuw bestelde Whey Perfection.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Een fijne jaarwisseling!

WTFFFFF?!! Alle schaamte voorbij... Niet normaal dit!

dat antwoord is zo'n bullshit en spreekt ook het antwoord die ik gekregen heb totaal tegen...

dit was de vraag die ik gesteld had (doorgevraagd nadat ik ook zo'n standaard bullshit antwoord gekregen had:

Hoe weet je dan dat jullie huidige producten wel correct zijn? Wat dus op basis van bovenstaande uitleg zeker niet zo blijkt te zijn...
Maar op het forum hier wordt wel herhaaldelijk gezegd dat het probleem zich enkel voordeed bij de Whey Perfection en de rest wel in orde is.
Hoe kun je zoiets zeggen als je blijkbaar geen testen hebt uit het verleden en jullie zelf nog aan het wachten zijn op de nieuwe testen...?

bij deze de PM die ik ontvangen heb van een B&F medewerker:

Beste,

We hebben inderdaad uitspraken gedaan welke verkeerd kunnen worden opgevat. Daarnaast zijn we zelf ook niet altijd tactisch te werk gegaan wat dit betreft. Je mag er vanuit gaan dan dit gedoe beperkt blijft tot de Whey Perfection, dat doen wij zelf ook. Aannames kun je inderdaad niet blind van op aan, vandaar dat we nu de tests ook op onze andere topproducten uitvoeren. We zijn zelf ook eerder verrast door de resultaten, dus we willen nu alles zwart op wit. Pas dan kunnen we 100% garantie geven. Tot op heden kan dat nog niet. Daar heb je gelijk in.

Wat is er? Geïrriteerd omdat ik niet aan de anti-b&f circlejerk mee doe?

Neen omdat ik echt niet kan begrijpen dat iemand die alle info heeft betreffende deze firma daar nog überhaupt voor opkomt.
En dat heeft niets te maken met anti b&f of propaganda maar met logisch denken en er iets aan willen doen...

Goeie e-mail vind ik. Ik blijf zowiezo whey daar bestellen, en andere supplementen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mensen die willens en wetens blijven bestellen bij een bedrijf dat overduidelijk jarenlang de consument heeft bedrogen en dit momenteel nog steeds voortzet.

dat antwoord is zo'n bullshit en spreekt ook het antwoord die ik gekregen heb totaal tegen...

dit was de vraag die ik gesteld had (doorgevraagd nadat ik ook zo'n standaard bullshit antwoord gekregen had:

bij deze de PM die ik ontvangen heb van een B&F medewerker:

Ze spreken elkaar idd voortdurend tegen, dat ergert mij. Ze hopen dat het zal overwaaien...

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mensen die willens en wetens blijven bestellen bij een bedrijf dat overduidelijk jarenlang de consument heeft bedrogen en dit momenteel nog steeds voortzet.

+1
Onbegrijpelijk!!

Hmmm... Vraag me af waarom enkel ongeopende potten geretourneerd mogen worden...

:knipoog:

Zelfde antwoord gehad, triestig.

Bedankt voor je bericht.
Allereerst begrijp ik je reactie en teleurstelling! Het gaat overigens alleen over de Whey Perfection en niet over andere producten. Daarnaast betreft dit recente producties. We hebben zelf wel degelijk gecontroleerd en eerder geen aanleiding gezien. We hebben recent niet goed gecontroleerd, dat is helemaal juist.

We zijn te goed van vertrouwen geweest. Dit is voor ons een kei- en keiharde klap geweest.
We gaan ons uiterste best doen om jullie vertrouwen in ons te herstellen.

Wij hebben direct actie ondernomen en hebben inmiddels een nieuwe productie waarmee wij de juiste kwaliteit kunnen bieden.
Als ik naar je bestelhistorie kijk, zie ik dat de laatste bestelling met de Whey Perfection naast de bestellingen die je onlangs hebt geplaatst op 12/08/2014 is geplaatst. Dit betreft dus geen recente productie. Uiteraard willen wij al onze klanten hiervoor compenseren met 25% korting voor je volgende Whey Perfection aankoop. Je kunt hiervoor onderstaande kortingscode gebruiken.

Kortingscode WHEYPERFECTION
Geldig t/m 31 januari 2015

Als goede klant wil ik je graag extra tegemoetkomen. Dit kan ik doen door een eenmalige persoonlijke kortingscode voor je aan te maken die recht geeft op 25% korting voor je volgende Whey Perfection aankoop. Deze heeft geen einddatum.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Een fijne jaarwisseling!

Met vriendelijke groet,
Carmen | Medewerker klantenservice | Body & Fit

Hmmm... Vraag me af waarom enkel ongeopende potten geretourneerd mogen worden...

:knipoog:

Het is een soort georganiseerd ruilspel. Jij stuurt je troepwhey naar b&f toe en zij sturen je de troepwhey die iemand anders heeft opgestuurd, met de belofte dat het een nieuwe batch is. Vraag me af of ze echt zo laag zouden zinken. Maar goed, ik kijk nergens meer van op.

• Like
Waarderingen: mat
Het is een soort georganiseerd ruilspel. Jij stuurt je troepwhey naar b&f toe en zij sturen je de troepwhey die iemand anders heeft opgestuurd, met de belofte dat het een nieuwe batch is. Vraag me af of ze echt zo laag zouden zinken. Maar goed, ik kijk nergens meer van op.

Batchnummers checken.

Al zal in de 'verbeterde'waarschijnlijk nog veels te weinig zitten...

Hey jongens heb alles gemist... B&F = valse info op etiket en dus slechter kwaliteit van eiwitten?

Welke is prijs/kwaliteit wel in orde?

0tRR65K.gif

Hey jongens heb alles gemist... B&F = valse info op etiket en dus slechter kwaliteit van eiwitten?

Welke is prijs/kwaliteit wel in orde?

Volgens mij heb BodyLab en Sportfood ook testen gedaan en waren allebei prima, tezamen met XXL.

Enige waardeloze oplichters zijn dus B&F..

62.5 gram eiwit waar ze 78 claimen

Het zijn echter wel 62.5 SENSATIONELE grammen, niet te vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven