MuscleMeat

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het verbaast mij enigszins hoeveel mensen hier op dit forum kilo's Whey Perfection hebben besteld. Als je een klein beetje etiketten kunt lezen dan had je geweten dat een hoog eiwitpercentage niet mogelijk was. Ik werd in het verleden door veel mensen (ook PT'ers) raar aangekeken als ik zei dat de Whey Perfection geen kwaliteit was.(nu eindelijk bewezen)

Tsja, ik ben destijds (2 jaar geleden) begonnen met Whey Perfection, omdat deze het goedkoopste was per kilo puur eiwit, er vanuit gaande dat die 78% klopte. Ik denk echt niet dat veel mensen zich gaan verdiepen in de verschillen tussen concentraat, isolaat en hydrolisaat als ze besluiten voor het eerst whey te gaan nemen en de aanbieders gaan vergelijken.

Hoe zit het met de whey van bodylab, is die te vertrouwen?

Heeft gestaan in de vorige topics met uitslagen, maar die zijn verwijderd.

Daar kwam een redelijk testresultaat uit (iets van 3 of 4 gram afwijking)

Body en Fit moet dit gewoon oplossen daarmee heb je een koopovereenkomst ze moet het zelf oplossen met hun producent. Je kunt ook een klacht indienen bij Q-Shops: http://www.qshops.org/consumenten/klachten

Voorbeeldbrief:

Afzender

[Naam]
[Adres]
[Postcode en woonplaats]
[E-mail]

Aan

[Naam]
[Adres]
[Postcode en plaats]
Betreft: Vernietiging overeenkomst wegens dwaling

[Woonplaats, datum]

Geachte heer/mevrouw,

Op [[aankoopdatum]] sloten wij een overeenkomst voor het kopen van Whey Perfection.

Op grond van de door u verstrekte informatie meende ik een overeenkomst te zijn aangegaan dat Whey Perfection een eiwitsupplement was met eiwitpercentage van 78%, na labtesten georganiseerd door leden van Dutchbodybuilding is gebleken dat Whey Perfection een eiwitpercentage heeft van 62%

Als ik had geweten wat de situatie werkelijk betrof, had ik geen overeenkomst gesloten. Ik beroep mij dan ook op dwaling en vernietig de gesloten overeenkomst.

Ik verzoek u vriendelijk mijn schrijven binnen twee weken te bevestigen.

Met vriendelijke groet,

[Uw naam en handtekening]

Enkele jaren terug heb ik qshops eens laten tussenkomen voor een pakket dat niet geleverd werd. (niet B&F, laat dit duidelijk zijn.)
Mijn klachtenbrief werd gewoon integraal doorgestuurd naar die firma met hun naam er onder. De reactie terug was dat het opgelost zou worden. Heb nogmaals klacht ingediend omdat het nog niet geleverd werd, zelfde verhaal. Uiteindelijk heb ik alles ontvangen, maar dit was niet door qshops.
Naar mijn mening kan je die qshops nergens voor gebruiken. Enkel beetje druk zetten, maar echt iets bekomen doe je er niet mee.

'Opeens' zijn de Perfections Bars in de uitverkoop, surprise..

Echt wel shocking ik lees het nu pas. Heel erg triest. Een bedankje voor de onderzoekers!

Nu maar eens op zoek gaan naar een eerlijk alternatief. Is er al een soortgelijke test bij het whey huismerk van XXL uitgevoerd?

nvt

Laatst bewerkt:
Wel lekker die Carmen, [Link niet meer beschikbaar]

Wtf jongens :roflol:

Het gaat nu een beetje te ver vind ik door facebook profielen van BenF mensen op te zoeken en te posten. Het niveau is helaas drastisch gedaald..

Het gaat nu een beetje te ver vind ik door facebook profielen van BenF mensen op te zoeken en te posten. Het niveau is helaas drastisch gedaald..

gaat zeker te ver, maar ook erg naïef om niet je facebook af te schermen
(zeker als je bij B&F werkt en na al die ophef over de whey)

Dbb detectives...

Damn, met haar zou ik wel een gezinnetje willen stichten.

Edit: Nvm, zo self-absorbed als maar zijn kan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven