AndroidHealthClinic

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja man stelletje vocht haters hier, door jullie verlies ik mijn extra gains.

Hahahahha het zal mij benieuwen hoe lang ze het nog volhouden op dbb.

Net als bedtime protein, zo geweldig dat ze er allemaal stofjes indoen die elkaar tegen werken.

je mag hem ook alleen opdrinken als je naar bed gaat.

net zo legit als hoody zijn squat.

lol wat heb ik allemaal gemist in de laatste 4 weken jezuss

vandaag nog 2 potten binnen gekregen [whey perfection] en Bart van B&F heeft beweerd dat die allemaal van de nieuwe leveringen zijn..
voor mij seems dit legit?

Klopt. Alle verkeerde (om het zo maar te noemen) Whey Perfection is direct de deur uit gegaan. De Whey Perfection die we nu leveren is de aangepaste (verbeterde) batch. Labresultaten hiervan vind je z.s.m. op onze website :)

Bart

Omdat ook van de Isolaat Perfection, Micellar Casein Perfection en diverse andere ‘shakes’ van Aminolabs, ondanks talloze verzoeken, nog geen testuitslagen zijn gepubliceerd, lijkt me duidelijk dat ook die producten niet in orde zijn.

ze hebben daar geen testuitslagen van en wachten op de resultaten van hun aangevraagde testen

hun bewering dat die producten in orde zijn is dus een veronderstelling zonder effectief bewijs :)

die Bodyen20%minder-fitshop is echt de Wibra van de supplementen.

wibra van de supplementen. :lol::lol:

Ja, echt erg. Ik heb hier een bijna voor verpakking van Nr. 1 en Magnificent staan die ik ook niet meer vertrouw. En de grote emmer whey perfection kan ik ook weg gooien.
Zonde, maar ik koop dan liever bij xxl zodat ik zeker weet wat ik krijg.

Reactie benf op mijn mail betreffende hun slechte resultaten mbt whey:

Beste,

Bedankt voor je bericht.

Allereerst begrijp ik je reactie en teleurstelling! Het gaat overigens alleen over de Whey Perfection en niet over andere producten. Daarnaast betreft dit recente producties. We hebben zelf wel degelijk gecontroleerd en eerder geen aanleiding gezien. We hebben recent niet goed gecontroleerd, dat is helemaal juist.
We zijn te goed van vertrouwen geweest. Dit is voor ons een kei- en keiharde klap geweest.
We gaan ons uiterste best doen om jullie vertrouwen in ons te herstellen.

Wij hebben direct actie ondernomen en hebben inmiddels een nieuwe productie waarmee wij de juiste kwaliteit kunnen bieden.

Aangezien wij het belangrijk vinden dat je als klant zorgeloos van onze producten gebruik moet kunnen maken, kunnen ongeopende Whey Perfection verpakkingen aan ons geretourneerd worden, deze zullen wij dan kosteloos vervangen of indien gewenst het betaalde bedrag terug storten.

Tevens bieden wij tot en met 31 januari 2015 een korting aan van 25% op de door u nieuw bestelde Whey Perfection.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Een fijne jaarwisseling!

WTFFFFF?!! Alle schaamte voorbij... Niet normaal dit!

Reactie benf op mijn mail betreffende hun slechte resultaten mbt whey: Beste, Bedankt voor je bericht. Allereerst begrijp ik je reactie en teleurstelling! Het gaat overigens alleen over de Whey Perfection en niet over andere producten. Daarnaast betreft dit recente producties. We hebben zelf wel degelijk gecontroleerd en eerder geen aanleiding gezien. We hebben recent niet goed gecontroleerd, dat is helemaal juist. We zijn te goed van vertrouwen geweest. Dit is voor ons een kei- en keiharde klap geweest. We gaan ons uiterste best doen om jullie vertrouwen in ons te herstellen. Wij hebben direct actie ondernomen en hebben inmiddels een nieuwe productie waarmee wij de juiste kwaliteit kunnen bieden. Aangezien wij het belangrijk vinden dat je als klant zorgeloos van onze producten gebruik moet kunnen maken, kunnen ongeopende Whey Perfection verpakkingen aan ons geretourneerd worden, deze zullen wij dan kosteloos vervangen of indien gewenst het betaalde bedrag terug storten. Tevens bieden wij tot en met 31 januari 2015 een korting aan van 25% op de door u nieuw bestelde Whey Perfection. Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Een fijne jaarwisseling! WTFFFFF?!! Alle schaamte voorbij... Niet normaal dit!

Goeie e-mail vind ik. Ik blijf zowiezo whey daar bestellen, en andere supplementen.

Goeie e-mail vind ik. Ik blijf zowiezo whey daar bestellen, en andere supplementen.

Hoezo vind je dit een goede email dan? Ze claimen dat vroeger wel alles goed was en dat dit een recent probleem is, maar kunnen verder geen oudere aminozuur analyses van wat voor product dan ook van hun huismerk voorleggen. Oftewel ze bezeiken je waar je bij staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven