Fitness Seller

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel zielig om persoonlijk mensen eruit te halen... ga wat nuttigs doen

Haal je nu niet persoonlijk uit naar alle mensen die dit leuk vinden? Dat is wel nuttig inderdaad.
Ik haal uit naar degene die dit plaatst. Rest lacht erom en dat is logisch. Maar ik vind het niet kunnen om profielen van mensen die bij b en f werken openbaar te zetten.

zou jij toch ook niet leuk vinden?

Ik haal uit naar degene die dit plaatst. Rest lacht erom en dat is logisch. Maar ik vind het niet kunnen om profielen van mensen die bij b en f werken openbaar te zetten.

zou jij toch ook niet leuk vinden?

Mwuah, als je jezelf dusdanig belangrijk vindt dat je ieder aspect van je leven op internet zet moet je ook niet gaan staan kijken als het bij mensen terecht komt die er iets mee doen wat niet de bedoeling is. Verder zijn de woorden vrij lovend dus ik zie het probleem niet.

Mwuah, als je jezelf dusdanig belangrijk vindt dat je ieder aspect van je leven op internet zet moet je ook niet gaan staan kijken als het bij mensen terecht komt die er iets mee doen wat niet de bedoeling is. Verder zijn de woorden vrij lovend dus ik zie het probleem niet.
dat is ook zo ja. Het is inderdaad niet slim om je profiel openbaar te zetten haha

Lol, was met even op bezoek bij mijn broer en zag daar een enorme stapel lege whey perfection emmers staan. Ik zeg: neem jij b&f whey ja? Al jaren zegt hij. Ik begon te lachen. Hij moest niet zo hard lachen na dit verhaal. Werd behoorlijk sjacherijnig. Neemt veel whey wegens druk beroep (3 shakes / dag) dus dat tikt wel aan na flink wat jaren.

Dit is niet de carmen van Body en Fitshop. Ik ben erg actief op Instagram en daar is een select groepje hollanders die erg veel volgers hebben m.b.t. foodposts etc. Ik volg haar daar ook en zij werkt niet bij body en fit!

Ik zei het nog :p
Deze carmen zal nu vast wat paginalikes erbij hebben van een aantal hitsige hengsten van dbb :o

Dit is niet de carmen van Body en Fitshop. Ik ben erg actief op Instagram en daar is een select groepje hollanders die erg veel volgers hebben m.b.t. foodposts etc. Ik volg haar daar ook en zij werkt niet bij body en fit!

Ze wordt btw door Fitnessguru gesponsord herinner ik me (had gevraagd hoe ze dat sponsorship kreeg). Zou het sneu vinden als mensen hun met body en fitshop associeren en lastig vallen.

Vind het grappig hoeveel shitposting hier toegestaan is door de moderators

Lol, was met even op bezoek bij mijn broer en zag daar een enorme stapel lege whey perfection emmers staan. Ik zeg: neem jij b&f whey ja? Al jaren zegt hij. Ik begon te lachen. Hij moest niet zo hard lachen na dit verhaal. Werd behoorlijk sjacherijnig. Neemt veel whey wegens druk beroep (3 shakes / dag) dus dat tikt wel aan na flink wat jaren.
Sensationeel :roflol:

Heb je hem wel verteld over de sensationele korting?
Kortingscode ''WHEYPERFECTIONOPLICHTERS'' voor 25% korting, dat zou alles toch goed moeten maken! :eek:

Maak er wat moois van. :)

Vind het grappig hoeveel shitposting hier toegestaan is door de moderators
Inderdaad, gelijk heb je.

Dus weer over tot de orde van de dag. Ralf, Carmen, Bert of die dit ook leest. Heb een bestelling geplaatst, zou leuk zijn als jullie er iets moois van kunnen maken :cool::cool::cool:

Hoiii

Hallloooo!

Ik kreeg door dat ik een besproken onderwerpje was in dit forum, leuk & bedankt haha! Ik ben inderdaad niet de Carmen van Body&Fit Shop, dus ik kan jullie niet helpen sorry!

Wel bedankt voor de complimenten over dat ik 'lekker' ben. Ofzo. Lief! Nu slaat het helemaal nergens op dat ik me in dit gesprek meng, sorry hiervoor, maar ik las het toevallig. Vond het wel grappig!

Liefs!

PS: En ja, www.carmenketelaar.com is mijn website en @carmenketelaar mijn Instagram. Weet niet of 'Eigenpijper' trouwens een woord is ofzo maar klinkt wel grappig.
PSS: Ik doe inderdaad een Give Away in samenwerking met Body&Fit Shop! (y)

Laatst bewerkt:
:roflol: Ah man, ik ga met een glimlach de deur uit nu. Fijne avond allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven