AndroidHealthClinic

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallloooo!

Ik kreeg door dat ik een besproken onderwerpje was in dit forum, leuk & bedankt haha! Ik ben inderdaad niet de Carmen van Body&Fit Shop, dus ik kan jullie niet helpen sorry!

Wel bedankt voor de complimenten over dat ik 'lekker' ben. Ofzo. Lief! Nu slaat het helemaal nergens op dat ik me in dit gesprek meng, sorry hiervoor, maar ik las het toevallig. Vond het wel grappig!

Liefs!

PS: En ja, www.carmenketelaar.com is mijn website en @carmenketelaar mijn Instagram. Weet niet of 'Eigenpijper' trouwens een woord is ofzo maar klinkt wel grappig.
PSS: Ik doe inderdaad een Give Away in samenwerking met Body&Fit Shop! (y)
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Haha dankje, maar ik ben een andere Carmen dan die bij Body&Fit werkt!
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

smooi :roflol:

Hahahaha hebben we toch carmen haar dag gemaakt Door die complimentjes te geven [emoji16]

Oke van wie is die kloon?:roflol::roflol:

Nu vertel ik het maar dan, eigenlijk ben ik carmen van b&f

Hoe is body en fit erin geslaagd om zo goed inferieure kwaliteit te vermijden?

Lol, was met even op bezoek bij mijn broer en zag daar een enorme stapel lege whey perfection emmers staan. Ik zeg: neem jij b&f whey ja? Al jaren zegt hij. Ik begon te lachen. Hij moest niet zo hard lachen na dit verhaal. Werd behoorlijk sjacherijnig. Neemt veel whey wegens druk beroep (3 shakes / dag) dus dat tikt wel aan na flink wat jaren.

Compensatie vragen, srs heb ik ook gedaan; afgelopen jaren 3 a 4 4.5kg emmers per jaar verbruikt.
Na mailcontact (al m'n whey bestel nrs doorgegeven) heb ik uiteindelijk een emmer van 4,5 kg gratis toegestuurd gekregen.
Moet eerlijk zeggen dat me dit meeviel van b&f, of het vertrouwen ooit terugkomt is een 2e. Aan de andere kant vind ik het opvallend dat enkel de mensen die echt geklaagd hebben gecompenseerd zijn...

Compensatie vragen, srs heb ik ook gedaan; afgelopen jaren 3 a 4 4.5kg emmers per jaar verbruikt.
Na mailcontact (al m'n whey bestel nrs doorgegeven) heb ik uiteindelijk een emmer van 4,5 kg gratis toegestuurd gekregen.

Heb je de magische woorden al gebruikt ? Mail ze "maak er wat moois van" en misschien krijg je nog een tweede emmer erbij.

20% ondergedoseerd, het lijkt wel een UG lab...

Heb je de magische woorden al gebruikt ? Mail ze "maak er wat moois van" en misschien krijg je nog een tweede emmer erbij.

De bestelling is al ingepakt en zit al in het sorteerproces. Ik kan er helaas geen extra emmer bij stoppen.
Morgen in huis :)

Carmen

De bestelling is al ingepakt en zit al in het sorteerproces. Ik kan er helaas geen extra emmer bij stoppen.

Carmen

Eerst krijg je deze nog:

Ik kijk ff of ik iets voor je kan doen. Zelfs nagenoeg iedereen van kantoor is orders aan het rennen. Alle zeilen bij noemen ze dat geloof ik! Een mooie chaos!

Carmen

Hallloooo!

Ik kreeg door dat ik een besproken onderwerpje was in dit forum, leuk & bedankt haha! Ik ben inderdaad niet de Carmen van Body&Fit Shop, dus ik kan jullie niet helpen sorry!

Wel bedankt voor de complimenten over dat ik 'lekker' ben. Ofzo. Lief! Nu slaat het helemaal nergens op dat ik me in dit gesprek meng, sorry hiervoor, maar ik las het toevallig. Vond het wel grappig!

Liefs!

PS: En ja, www.carmenketelaar.com is mijn website en @carmenketelaar mijn Instagram. Weet niet of 'Eigenpijper' trouwens een woord is ofzo maar klinkt wel grappig.
PSS: Ik doe inderdaad een Give Away in samenwerking met Body&Fit Shop! (y)

Geweldig dit

Carmen

Hey Carmen,

Hoezo gaat onze date van a.s. woensdag avond eigenlijk niet meer door?

Groetjes,

Oatsy

omdat ik hoorde dat je een kleine pik hebt van 3 cm

groetjes,

carmen.

• Like
Waarderingen: mat
oh dat hoorde ik namelijk van hell dus ze heeft gelogen?

leberecht heeft het geconfirmed.

this-just-in-youre-a-c*nt.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven