AndroidHealthClinic

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sensationele giveaway, dat wel.

Ik begrijp je teleurstelling. Voor ons kwam dit ook als donderslag bij heldere hemel. We hopen het vertrouwen terug te winnen in de (nabije) toekomst, daar zijn we dag en nacht mee bezig. De labresultaten van onze meest verkochte eiwitproducten vind je over 1 á 2 weken terug op onze website. Nogmaals. We zijn druk bezig alles op de rails te krijgen en het vertrouwen terug te krijgen.

Groet, Bart, Ralf, Carmen, Ilco enz......................

Ultra giftig kwik in maïs siroop (fructose)

Er bevinden zich een hoop zorgwekkende en stiekeme geheimen achter het ingrediënt dat bekend staat als”High-Fructose-Corn-Syrup” Niet alleen dat het schadelijke additief door fabrikanten een naamsverandering heeft ondergaan in een poging u te verleiden om het te eten, maar het is ook bekend dat het een aantal zéér giftige stoffen bevat.

Nu het onder de naam “Fructose” wordt verwerkt in talloze voedselproducten als gevolg van de commotie onder consumenten, die ‘high fructose corn syrup’ vermijden als de pest, is het belangrijk om te kijken naar een baanbrekende studie die de aanwezigheid van ultra giftig kwik binnen het ingrediënt onthult.

Alle geleerden zijn het er over eens dat kwik in al zijn vormen giftig is. Een studie van het “Institute for Agriculture and Trade Policy” constateerde dat bijna één derde van de 55 meest populaire merknamen van levensmiddelen en dranken ‘high fructose corn syrup’ bevat.

Zelfs de co-auteur van de studie, Dr David Wallinga, waarschuwt: “Kwik is giftig in al zijn vormen. Gezien de hoeveelheid high fructose corn syrup die wordt gebruikt door kinderen, kan het een belangrijke extra bron zijn van kwik die nooit is overwogen. Wij roepen op tot onmiddellijke veranderingen door de industrie en de voedselautoriteiten (FDA) om deze vermijdbare kwikvergiftiging van de voedselvoorziening te helpen stoppen.

Dus, waarom eten we het?

high-fructose-renamed1De realiteit is dat er sinds 2009, toen deze omvangrijke studie werd vrijgegeven en gesyndiceerd door de “Washington Post” en anderen, te midden van het overige dagelijkse nieuws, we bewust high fructose corn syrup consumeren dat is verontreinigd met kwik. Op zich al erg genoeg, deze combinatie brengt nu ‘high fructose corn syrup’ over de rand als een van de ergste voedselovertreders die er zijn.

Totdat de FDA actie onderneemt is het ultieme antwoord om het eten van voedingsmiddelen te voorkomen die ‘high fructose corn syrup’ verbergen op hun ingrediëntenlijst, is het verstandig ook voedsel of dranken te vermijden met ‘fructose’ op de ingrediëntenlijst.

Ondertussen zijn een aantal bedrijven op verzoek van consumenten al afgestapt van het gebruik van ‘high fructose corn syrup’

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

http://www.gewoon-nieuws.nl/2015/01/ultra-giftig-kwik-in-mais-siroop-fructose/

Ik zit sinds 21 december in een mailwisseling met B&F. Op het antwoord op mijn laatste mail heb ik 6 dagen moeten wachten en ik vind het antwoord nogal teleurstellend:

Mijn vraag (31 dec 2014):

Beste Body en Fitshop,

Allereerst bedankt voor de extra kortingscode die u mij hebt gegeven. Toch blijf ik nog steeds met dezelfde vraag zitten waarop u geen duidelijk antwoord lijkt te kunnen of willen geven. U zegt in een eerder antwoord dat het alleen 'recente producties' betreft, maar recent is een zeer rekbaar begrip. Als u zelf regelmatig kwaliteitscontroles uitvoert en ik neem aan dat u dat doet, gezien u eerdere uitspraak 'We hebben zelf wel degelijk gecontroleerd en eerder geen aanleiding gezien.' moet u ook aan kunnen geven tot wanneer de inhoud van Whey Perfection wèl in overeenstemming was met wat op het label stond.

Mocht u geen antwoord hierop kunnen of willen geven, dan stap ik over naar concurrent wegens gebrek aan vertrouwen.

In afwachting van uw antwoord en met vriendelijke groet,

-------------------------

Het antwoord van B&F (6 jan 2015):

Bedankt voor je bericht en excuses voor de late reactie.
Ik begrijp je reactie en kan hier helaas niet concreter over zijn.

Natuurlijk vinden we het jammer dat je twijfelt om over te stappen naar een andere leverancier. Ik hoop dat we je vertrouwen terug gaan winnen met de nieuwe productie.
We ontvangen hier op korte termijn de uitgebreide testresultaten van. Kortgezegd hebben we dan een topproduct tegen een topprijs!

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

-------------------------

Dus: Ze kunnen of willen geen antwoord geven op de vraag vanaf wanneer het probleem met de Whey Perfection speelt. Trek zelf je conclusies...

Zolang mensen nog blijven bestellen daar is er toch ook geen reden voor ze om testen naar buiten te brengen...
DBB forum is maar een klein percentage wat daar besteld, en die zich er druk om maken.
Mensen die klagen krijgen een pot whey en alles is weer goed.
Als er wel testen naar buiten komen zal t wel een snel geproduceerd artikel zijn om een goed percentage naar buiten toe te tonen zodat alles sensationeel lijkt.

Ik bestel dr iig nooit weer wat en raad mn vrienden en kennissen nu ook andere shops aan.

Ken de body&fit nog uit de tijd dat ze geen eigen huismerken hadden. Dat je een mailtje moest sturen of je korting kon krijgen of ze samples in je doos wouden doen. Toen hadden ze nog oog voor de consument. Sinds ze hun eigen huismerk hebben. Heb ik vrijwel alles afgeslagen, op vitamines na.

Als ik bestel, dan bestel ik merken als BSN, Optimum Nitrition, ect. Zit nu een aantal maanden bij XXL Nutrition en dat bevalt mij erg goed. XXL heeft nog oog voor de consument en doen niet aan de mega lage prijzen. Kwaliteit gaat voor en dat merk je aan alles. Ben zelf benieuwd naar andere resultaten als creatine, pre workout, vitamines van de b&F. Als de whey niet goed zit, dan zit er vast nog wel iets anders niet goed in de 400? andere producten van de b&f.

Ultra giftig kwik in maïs siroop (fructose)

Er bevinden zich een hoop zorgwekkende en stiekeme geheimen achter het ingrediënt dat bekend staat als”High-Fructose-Corn-Syrup” Niet alleen dat het schadelijke additief door fabrikanten een naamsverandering heeft ondergaan in een poging u te verleiden om het te eten, maar het is ook bekend dat het een aantal zéér giftige stoffen bevat.

Nu het onder de naam “Fructose” wordt verwerkt in talloze voedselproducten als gevolg van de commotie onder consumenten, die ‘high fructose corn syrup’ vermijden als de pest, is het belangrijk om te kijken naar een baanbrekende studie die de aanwezigheid van ultra giftig kwik binnen het ingrediënt onthult.

Alle geleerden zijn het er over eens dat kwik in al zijn vormen giftig is. Een studie van het “Institute for Agriculture and Trade Policy” constateerde dat bijna één derde van de 55 meest populaire merknamen van levensmiddelen en dranken ‘high fructose corn syrup’ bevat.

Zelfs de co-auteur van de studie, Dr David Wallinga, waarschuwt: “Kwik is giftig in al zijn vormen. Gezien de hoeveelheid high fructose corn syrup die wordt gebruikt door kinderen, kan het een belangrijke extra bron zijn van kwik die nooit is overwogen. Wij roepen op tot onmiddellijke veranderingen door de industrie en de voedselautoriteiten (FDA) om deze vermijdbare kwikvergiftiging van de voedselvoorziening te helpen stoppen.

Dus, waarom eten we het?

high-fructose-renamed1De realiteit is dat er sinds 2009, toen deze omvangrijke studie werd vrijgegeven en gesyndiceerd door de “Washington Post” en anderen, te midden van het overige dagelijkse nieuws, we bewust high fructose corn syrup consumeren dat is verontreinigd met kwik. Op zich al erg genoeg, deze combinatie brengt nu ‘high fructose corn syrup’ over de rand als een van de ergste voedselovertreders die er zijn.

Totdat de FDA actie onderneemt is het ultieme antwoord om het eten van voedingsmiddelen te voorkomen die ‘high fructose corn syrup’ verbergen op hun ingrediëntenlijst, is het verstandig ook voedsel of dranken te vermijden met ‘fructose’ op de ingrediëntenlijst.

Ondertussen zijn een aantal bedrijven op verzoek van consumenten al afgestapt van het gebruik van ‘high fructose corn syrup’

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

http://www.gewoon-nieuws.nl/2015/01/ultra-giftig-kwik-in-mais-siroop-fructose/

Heeft Allah dat zo gewild? :S

• Like
Waarderingen: mat
zijn gewoon door gedraaide oplichters geworden daar bij B&F vooral met hun eigen huismerk :rolleyes: wie daar nog koopt is gewoon weg geen ecto :eek:

Niks nieuws dat HFCS slecht voor je is hoor. Maar Allah werkt in mysterieuze wegen.

the waaskaas way

Ralf is een djin

zijn gewoon door gedraaide oplichters geworden daar bij B&F vooral met hun eigen huismerk :rolleyes: wie daar nog koopt is gewoon weg geen ecto :eek:

Ik bestelde altijd (en best veel) daar, welke webshop kan ik nu het beste nemen?

Gaat me vooral op whey en af en toe pre workout.

Haha kwik van donald duck. Echt leuke strip is dat.

seao44.jpg

Misschien had Body&Fit beter zo kunnen heten.

5047qx.jpg

Hoe zit het met de caseïne en isolaat, is dat al eens getest?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven