Hoe zit het met de caseïne en isolaat, is dat al eens getest?
ja is nu getest, allemaal uitstekend uit de test gekomen helaas zijn de tests voorlopig nog geheim.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zit het met de caseïne en isolaat, is dat al eens getest?
Ze wachten tot er een batch is met een wel acceptabel resultaat.
Ik denk het niet, ze zeggen dat ze meerden producten laten testen, ik denk dat het daarom zo lang duurt.
Ik denk het niet, ze zeggen dat ze meerden producten laten testen, ik denk dat het daarom zo lang duurt.
Ow, daarom kunnen ze natuurlijk niet tussen door die van de WP posten hé, bedankt voor je uitleg man.![]()
Natuurlijk kunnen ze dat wel, maar duidelijk willen ze liever alles in een keer posten. Ze hebben dat net zelf gezegd.

Natuurlijk kunnen ze dat wel, maar duidelijk willen ze liever alles in een keer posten. Ze hebben dat net zelf gezegd.
B&F syndrome confirmed.Natuurlijk kunnen ze dat wel, maar duidelijk willen ze liever alles in een keer posten. Ze hebben dat net zelf gezegd.
het is geheim en jij weet dat de resultaten "uitstekend" zijnja is nu getest, allemaal uitstekend uit de test gekomen helaas zijn de tests voorlopig nog geheim.

het is geheim en jij weet dat de resultaten "uitstekend" zijn![]()
Ik vind hun label van Magnificent ook heel verdacht. Over hun "Magnificent Carb Blend" (53,7 gram) zijn ze nooit duidelijk geweest. Het grootste deel zal dus gewoon goedkoop dextrose zijn. Ik meen zelfs dat er ooit iemand hier de exacte hoeveelheden kende van die blend.
Alle Post Workout producten van B&F zijn niks meer dan een potje met suiker. Dat wist ik al lang voordat er verdachte labtesten van andere huismerk producten tevoorschijn kwamen. Daarom bestel ik ook altijd als PWO de Advanced Post Workout van XXL Nutrition terwijl ik de rest van mijn supplementen altijd bij B&F haalde. Simpelweg omdat deze echt niet te vergelijken is met de potjes suiker van B&F.