MuscleMeat

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een maat van mij naam steeds de vitamine D3 pilletjes van B&F, tijdens een bloed onderzoek kwam naar voren dat hij vitamine D tekort kwam.... :S Dat kan toch ook niet goed zijn? Verkopen ze soms placebo's?
denk dat er wel een afwijking kan zijn maar stel dat de afwijking 50% is (vrij veel, maar ja...), dan blijft er nog 2500iu over ipv 5000iu. In mijn ogen is dit nog steeds genoeg of er moet een andere reden zijn voor vtamine D tekort. Of er moet echt maar 5-10% inzitten van wat ze zeggen, die kans is klein maar acht ik nog altijd wel mogelijk...

Een maat van mij naam steeds de vitamine D3 pilletjes van B&F, tijdens een bloed onderzoek kwam naar voren dat hij vitamine D tekort kwam.... :S

Dat kan toch ook niet goed zijn? Verkopen ze soms placebo's?

Vitamine D3 moet je nemen samen met een maaltijd die vet bevat, verbetert de opname.

Is het nou eens afgelopen met dat gezeur op B&F? Oké, ze hebben destijds compleet verkeerd gereageerd op wat gebruikers hier. Inmiddels hebben ze wel laten zien dat ze ervan geleerd hebben! Neem bijvoorbeeld Aminolabs, die ze voor duizenden/miljoenen euro's genaaid heeft en een enorme reputatieschade heeft teweeggebracht. Zijn ze daar boos op? Hebben ze daar een emotionele tirade op losgelaten? Nee. B&F geeft ze gewoon een 2e kans en blijft blindelings vertrouwen! Dat is nou goede business. Een bedrijf waar je jarenlang zaken mee doet, je zo ontiegelijk naait en toch blijven samenwerken. Niet overstappen. Mijn steun hebben jullie B&F! Jullie zijn voor mij het meest respectvolle bedrijf en ik vertel iedereen van jullie nobele werkwijze!

Bedankt voor je berichtje, dat waarderen we. Op een internetfora zitten heel veel mensen die graag allemaal hun verhaal kwijt willen. Ieder individu heeft een mening en daarom zijn we ook hier aanwezig. We zijn ondertussen druk bezig alles op orde te krijgen en alsnog aantonen dat we de beste producten kunnen leveren. Dat is een kwestie van tijd :)

Ralf

:rolleyes:

Ooit van ironie of sarcasme gehoord? Het feit dat ze toch met Aminolabs blijven samenwerken versterkt alleen maar de indruk dat ze samen in het complot zitten (win-win situatie).

Waarom blijven mensen bij deze oplichters bestellen? Hoe dom en naïef kun je zijn?

Waarom blijven mensen bij deze oplichters bestellen? Hoe dom en naïef kun je zijn?

Als er een andere webshop was met betere aanbiedingen, had ik het daar besteld. Als ik bij b&f bestel, bestel ik alleen merken als Bsn, optimum nutrition, muscle pharm, bpi, muscletech ( vitamines alleen). Op dat soort merken heeft de body en fit ook leuke aanbiedingen. naast dat hebben ze een catalogus aan verschillende fabrikanten. Xxl is kwa eigen huismerk echt een topper.

Vraag mij ook af aan wie aminolabs allemaal levert. Mijn supps zijn nu op aan het raken en na de vele duizenden euros die ik naar B&F gebracht heb ga ik nu even verder kijken uit principe. Dan maar 1 of 2 euro duurder per artikel.
Nu vraag ik mij wel af hoe het met de andere aanbieders zit. Hoe betrouwbaar zijn die dan......

Als ik relativeer en er van uit ga dat we niet opgelicht ben maar gewoon minder whey hebben gekregen dan heb ik toch door de jaren heen 1500 euro teveel betaald (alleen aan whey perfect en whey isolaat)

Betekent dus dat ik ( en veel anderen) net zo goed een duurder merk hadden kunnen nemen. body&fit zal wel wat klanten kunnen missen. Dank ONS allemaal van diverse fitness/bb fora is B&F jarenlang alleenheerser geweest.
Elke bezorger herkent de B&F dozen van kilometers afstand. Op kantoren staan er genoeg B&F dozen te wachten.

Vraag mij ook af aan wie aminolabs allemaal levert. Mijn supps zijn nu op aan het raken en na de vele duizenden euros die ik naar B&F gebracht heb ga ik nu even verder kijken uit principe. Dan maar 1 of 2 euro duurder per artikel. Nu vraag ik mij wel af hoe het met de andere aanbieders zit. Hoe betrouwbaar zijn die dan...... Als ik relativeer en er van uit ga dat we niet opgelicht ben maar gewoon minder whey hebben gekregen dan heb ik toch door de jaren heen 1500 euro teveel betaald (alleen aan whey perfect en whey isolaat) Betekent dus dat ik ( en veel anderen) net zo goed een duurder merk hadden kunnen nemen. body&fit zal wel wat klanten kunnen missen. Dank ONS allemaal van diverse fitness/bb fora is B&F jarenlang alleenheerser geweest. Elke bezorger herkent de B&F dozen van kilometers afstand. Op kantoren staan er genoeg B&F dozen te wachten.

Het huismerk whey van XXL was samen met het huismerk van B&F getest, XXL kwam goed uit de bus dat klopte allemaal. De resultaten staan op dit forum.

Ik heb net zoals jij heel veel geld uitgegeven aan B&F in de afgelopen jaren, ik ga ook niet bedelen en zeuren bij B&F voor een gratis emmer whey, die mogen ze zelf opvreten.

Ik stap dus over op XXL, die is getest.

Waarom vraag je je dat af? Waarom denk je dat als er met het ene potje gerommeld wordt het andere wel in orde zal zijn?

Inderdaad.
Ik ben van gedachten dat een bedrijf dat stelselmatig jaren lang zijn klanten heeft bedonderd, dit niet met 1 product doet. Om die reden koop ik niets meer bij B&F. Tevens raad ik een ieder aan niets meer daar aan te schaffen. Al is het alleen al puur om het principe van eerlijk zaken doen.

Inderdaad. Ik ben van gedachten dat een bedrijf dat stelselmatig jaren lang zijn klanten heeft bedonderd, dit niet met 1 product doet. Om die reden koop ik niets meer bij B&F. Tevens raad ik een ieder aan niets meer daar aan te schaffen. Al is het alleen al puur om het principe van eerlijk zaken doen.

Idd zo doe ik het ook, verkondig het woord!

inderdaad.
Ik ben van gedachten dat een bedrijf dat stelselmatig jaren lang zijn klanten heeft bedonderd, dit niet met 1 product doet. Om die reden koop ik niets meer bij b&f. Tevens raad ik een ieder aan niets meer daar aan te schaffen. Al is het alleen al puur om het principe van eerlijk zaken doen.

+1

BenF voegt Glycine toe om het eiwitpercentage te verhogen maar wat voegt Glycine toe aan een dieet-shake?

In de dieet-shake Daily dieet zit namelijk ook Glycine:

Ingrediënten:
Melkeiwit caseine micellar, gehydroliseerd collageen, melkeiwit calcium caseinaat, erwten eiwit isolaat, glycine, voedingsvezel: inuline, konjac gum, smaakaroma vanille, l-carnitine tartraat, zoetstof: sucralose

Ze maken er in ieder geval geen geheim van.

BenF voegt Glycine toe om het eiwitpercentage te verhogen maar wat voegt Glycine toe aan een dieet-shake?

In de dieet-shake Daily dieet zit namelijk ook Glycine:

Ingrediënten:
Melkeiwit caseine micellar, gehydroliseerd collageen, melkeiwit calcium caseinaat, erwten eiwit isolaat, glycine, voedingsvezel: inuline, konjac gum, smaakaroma vanille, l-carnitine tartraat, zoetstof: sucralose

Ze maken er in ieder geval geen geheim van.
Glycine is nutteloos. Daarnaast ook zeer goedkoop

Hoe zit het met de potten die ze nu aanbieden dan, zit daar wel 78 gram eiwit per 100 in? Of geven ze nog steeds de 20,5% minder potten weg?

Hoe zit het met de potten die ze nu aanbieden dan, zit daar wel 78 gram eiwit per 100 in? Of geven ze nog steeds de 20,5% minder potten weg?

Ze zeggen van wel, maar eerlijk gezegd vertrouw ik het niet meer tot ik een test van ze heb gezien. Die is trouwens ook al meer dan een maand geleden aangekondigd.

Ik vertrouw hen sowieso niet meer. En al klopt de komende test, dan geloof ik ze nog niet. Ze hebben jaren lang duizenden mensen voor de gek gehouden, willens en wetens gelogen. Uit principe koop ik daar voor geen enkele cent meer.

Ik heb dit volgens mij allemaal een beetje gemist, ja misschien zat ik onder een steen.. Maar, het komt er dus op neer dat in de whey van B&F veel minder eiwit zit dan er op de verpakking staat? Ik gebruik het niet veel, gooi het door mijn ontbijtshake om aan mijn eiwitten te komen en neem het na de training.. Maar ja als er dus maar heel weinig eiwit in zit heeft dat nog weinig zin..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven