AndroidHealthClinic

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dit volgens mij allemaal een beetje gemist, ja misschien zat ik onder een steen.. Maar, het komt er dus op neer dat in de whey van B&F veel minder eiwit zit dan er op de verpakking staat? Ik gebruik het niet veel, gooi het door mijn ontbijtshake om aan mijn eiwitten te komen en neem het na de training.. Maar ja als er dus maar heel weinig eiwit in zit heeft dat nog weinig zin..

Idd, beter doe je je volgende bestelling bij een betrouwbare webshop.

Opnieuw in.

Hebben ze die testen nou al geupload op hun website of wa

Of wachten ze nog op de echte, echte, vernieuwde batches

Ze hebben inmiddels tientallen tests gedaan. Zodra er eentje per ongeluk een goede uitslag oplevert, de waarden kunnen fluctueren hè, wordt die gepubliceerd en blijft die jaren op hun site staan.

Ze hebben inmiddels tientallen tests gedaan. Zodra er eentje per ongeluk een goede uitslag oplevert, de waarden kunnen fluctueren hè, wordt die gepubliceerd en blijft die jaren op hun site staan.

Of ze testen nu de whey van xxl en beweren dan dat het hun eigen whey was.

Dan vervolgens bewaren ze alle potten van die batch tot in de eeuwigheid om van te testen voor de consument :roflol:

Dit staat er nu bij hun Isolaat & Perfection:
Let op, deze voedingswaarden zijn gebaseerd op de naturel versie Isolaat Perfection. Een versie met toegevoegde smaak zal het eiwitgehalte beïnvloeden met ongeveer 3% voor de meeste smaken, chocolade kan tot 8% afwijken i.v.m. cacao.

http://www.supplementlabtest.com/

Ik kreeg deze site doorgestuurd :p

Mooi overzicht van alle testen tot nu toe. Kan de site zelf nog niet vinden via google vreemd genoeg.

Edit: kan deze wel vinden via specifieke zoekwoorden.

Laatst bewerkt:
Iemand die gaat delen op FB? :p

Krijg hem net ook in m'n DBB mail. ???

Ik via mijn gewone mail (verschillende mensen van dbb hebben deze). Waarschijnlijk omdat wij uitgebreid hierover geschreven hebben?

Want zie een stuk van jou gekopieerd (aminozuuranalyse onderaan) en ook mijn berekeningen(aminozuuranalyse sportfood) :p

Laatst bewerkt:
Mooi initiatief. Heb hen bericht gestuurd om donateur te worden.

Wel zou ik graag weten wie hier achter zit en of ze de labotestresultaten ook posten.

Het valt op dat alles v b en f fail is en alles van xxl ok.

Wel zou ik graag weten wie hier achter zit en of ze de labotestresultaten ook posten.

Simpelweg omdat XXL ok is en B&F niet?

Dat kan best panda

Sportfood komt er gewoon ook goed uit en staat tussen de resultaten, dus ziet me er vrij correct uit.

Artikels zien er ook goed uit en is niet beperkt tot whey alleen. Hopelijk bestaat er dan ook de kans om andere dingen te testen. Ga alvast eens zien of ik me er kan aanmelden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven