MuscleMeat

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist 10 emmers Isolaat perfection en miscellar caseïn besteld!

Maak er wat moois van!

Damn, ik dacht dat ze wel tenminste een fout kunnen maken, en ik verdedigde ze. Maar als deze nieuwe testen van Caseine en Isolaat echt kloppen zou dat echt bruut zijn. Ze zeggen dat ze hun andere producten wel constant controleerde. Wat gaan ze nu doen? Meer dan 50 vrachtwagens vol met Isolaat en Caseine potten terugsturen?

Er gaan meer compensaties moeten komen als dit klopt, en echt veel betere, want anders zie ik mezelf niet meer bestellen daar.

Ik ga zowiezo niet naar XXL. Veels te duur.

Damn, ik dacht dat ze wel tenminste een fout kunnen maken, en ik verdedigde ze. Maar als deze nieuwe testen van Caseine en Isolaat echt kloppen zou dat echt bruut zijn. Ze zeggen dat ze hun andere producten wel constant controleerde. Wat gaan ze nu doen? Meer dan 50 vrachtwagens vol met Isolaat en Caseine potten terugsturen? Er gaan meer compensaties moeten komen als dit klopt, en echt veel betere, want anders zie ik mezelf niet meer bestellen daar. Ik ga zowiezo niet naar XXL. Veels te duur.

Blablabla

Je stats zeggen genoeg

^

Jullie moeten ijs kopen voor die last aan jullie konten

Benieuwd naar jullie aankomende reactie.

Erkenning van het probleem en spijt tonen en verbeteringen beloven is nu echt niet meer genoeg.

Volac!

Even allemaal 'Radar' een mailtje sturen, is toch zo'n programma die oplichters tegen gaan?
Want dit is dus pure oplichting, echt knap als er DBBérs zijn die nou nog bij jullie bestellen.

straks 25% korting met de volgende kortingscodes: ISOLAATPERFECTION en MICELLARCASEINPERFECTION

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven