Nickje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 289
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook al!!! Sensationele kwaliteitZojuist 10 emmers Isolaat perfection en miscellar caseïn besteld!
Maak er wat moois van!
Damn, ik dacht dat ze wel tenminste een fout kunnen maken, en ik verdedigde ze. Maar als deze nieuwe testen van Caseine en Isolaat echt kloppen zou dat echt bruut zijn. Ze zeggen dat ze hun andere producten wel constant controleerde. Wat gaan ze nu doen? Meer dan 50 vrachtwagens vol met Isolaat en Caseine potten terugsturen? Er gaan meer compensaties moeten komen als dit klopt, en echt veel betere, want anders zie ik mezelf niet meer bestellen daar. Ik ga zowiezo niet naar XXL. Veels te duur.

^
Jullie moeten ijs kopen voor die last aan jullie konten
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/
Body en fit heeft een groot probleem. Ook casein en isolaat klopt niet. +- 20 procent minder. Lekkere winkel..
Heb je een voorbeeld brief? [emoji1]Even allemaal 'Radar' een mailtje sturen, is toch zo'n programma die oplichters tegen gaan?
Want dit is dus pure oplichting, echt knap als er DBBérs zijn die nou nog bij jullie bestellen.
straks 25% korting met de volgende kortingscodes: ISOLAATPERFECTION en MICELLARCASEINPERFECTION
lekker dan, vorig maand 2 x 4kg potten isolaat besteld ivm uitslag van whey perfection en nu dit... doei €130 euro.
straks 25% korting met de volgende kortingscodes: ISOLAATPERFECTION en MICELLARCASEINPERFECTION
Wees gerust, de labresultaten komen z.s.m. op de website. Ik vermoed binnen nu en 1,5 week.
Bart