AndroidHealthClinic

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
''Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.nl''

Heh wat

Shitstorm in 3... 2... 1...

Daar horen we morgen pas wat van

Hoe is het toch mogelijk dat er na een felle discussie over de whey perfection een x aantal weken alsnog afwijkingen worden bevonden bij caseine & isolaat. Er moet iets gigantisch fout gaan bij het beleid van b&f. Ben blij dat ik afgelopen keer een isolaat heb besteld bij xxl.

Hoe is het toch mogelijk dat er na een felle discussie over de whey perfection een x aantal weken alsnog afwijkingen worden bevonden bij caseine & isolaat. Er moet iets gigantisch fout gaan bij het beleid van b&f. Ben blij dat ik afgelopen keer een isolaat heb besteld bij xxl.

You sir, are on the guud way

Laatst bewerkt:
Soms wel soms niet :roflol:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

Body en fit heeft een groot probleem. Ook casein en isolaat klopt niet. +- 20 procent minder. Lekkere winkel..

Ben ik blij dat ik bijna nooit huismerk supps koop van hen, ben ernstig aan het twijfelen of ik wel ooit nog iets zou kopen bij hen.

Gigantische ripoff body en fit.

Als ik body en fit was zou ik vanaf nu eindelijk eens beginnen met eerlijk te zijn, straks gaan ze nog failliet met hun leugens.

Als ze zo blijven liegen over de samenstelling van hun huismerkproducten, dan zorgen ze voor hun eigen ondergang.

Body & Ripped Off , lekker bezig jongens! Een bestelling van mij zien jullie nooit meer.

Als ik body en fit was zou ik vanaf nu eindelijk eens beginnen met eerlijk te zijn, straks gaan ze nog failliet met hun leugens. Als ze zo blijven liegen over de samenstelling van hun huismerkproducten, dan zorgen ze voor hun eigen ondergang.

Kansloos. Ze hebben zich al veel te diep ingegraven in hun eigen leugens om nog terug te kunnen krabbelen. Nu sorry zeggen en beloven vanaf nu de waarheid te verkondigen zou juist het toppunt van hypocrisie en ONgeloofwaardigheid zijn.

Ze zullen wel een draaiboek klaar hebben liggen, dit zagen ze natuurlijk al lang aankomen!

Hoop dat jullie nu eindelijk voor het gerecht gesleept kunnen worden met die jarenlange oplichter praktijken van jullie. Ik WALG ervan. Niet te geloven dat ik ook zelfs altijd vrienden en kennissen jullie eiwitten aanraadde

Als dit echt waar is ben ik geen klant meer..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven