Fitness Seller

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laten we een stichting oprichten en onze 'schade' collectief verhalen.

En het leuke is dat het overgrote deel van hun klantenbasis hier niks van weet

succes met jullie hieronder vandaan lullen.
ik denk dat dat heel moeilijk gaat worden.

maak er maar wat moois van.....

OPLICHTERS! [emoji196]...[emoji477]️

:roflol:

maar ff OT:

hoe zit het nou met de nieuwe labresultaten die aangeven dat er minder eiwit zit in de casein, dat is wel een kwalijke zaak..
WKVmqrz.gif

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

bodyenshitshop hierbij heb ik weer wat moois besteld! Misshitellar 4kg en 4kg ishitlaat perfektion.

Ordernummer: VU130P1TR5

Zout er wat moois bijkunnen.
[emoji4]

Ralf

67d.gif

Damn, ik dacht dat ze wel tenminste een fout kunnen maken, en ik verdedigde ze. Maar als deze nieuwe testen van Caseine en Isolaat echt kloppen zou dat echt bruut zijn. Ze zeggen dat ze hun andere producten wel constant controleerde. Wat gaan ze nu doen? Meer dan 50 vrachtwagens vol met Isolaat en Caseine potten terugsturen?

Er gaan meer compensaties moeten komen als dit klopt, en echt veel betere, want anders zie ik mezelf niet meer bestellen daar.

Ik ga zowiezo niet naar XXL. Veels te duur.

Wat ben jij een imbeciel zeg :roflol:

Body en fit na het laatste schandaal zijn jullie door het stof gekropen, nu mogen jullie door de stront kruipen en er niet meer uitkomen. Heb een hekel aan mensen die geld verdienen over andermans rug!

Ze hebben wel gereageerd op Facebook. Iemand zei eenmalige korting en wel minder eiwitten en meer suikers.

Hun reactie:

We hebben zelf ook onze producten laten testen en deze resultaten staan haaks op de eerder geposte analyses.

Ja, de Whey Perfection voldeed niet aan het etiket en we namen hier volle verantwoordelijkheid voor. Daarnaast hebben we dit ook publiekelijk te kennen gegeven.

Tussentijds hebben wij ook analyses laten maken van onze producten waarbij nu de resultaten van de Isolaat Perfection en de nieuwe Whey Perfection binnen zijn. Deze vind je terug bij het product.

Deze onderzoeken zijn uitgevoerd door TLR International, een compleet onafhankelijk lab.

Beter verwijderen ze hun eigen huismerk en verkopen ze de andere merken. Misschien kunnen ze xxl nutrition aanbieden bij de body en fit. Waarom reageren ze hier niet? Misschien hebben ze een pr bedrijf ingeschakeld, die alles oplost.

Wat zijn jullie een schande voor de Nederlandse sportwereld. Ik ga er van uit dat jullie snel als board sponsor verdwijnen en al gun ik iedereen het beste, mogen jullie van mij finaal failliet gaan.

dus het was alleen de whey perfection he................. en kennelijk dus ook de isolaat perfection en micellar casein.............. hoe zal het dan zitten met hun oats, die ver onder de marktprijs liggen............... en de creatine.................. en de spotgoedkope multi's.................. en alle andere teringzooi die ze goedkoper kunnen verkopen dan de concurrentie..............
nee maar hoe is iedereen die de slechte whey perfection had gekocht gecompenseerd? heb nu namelijk de slechte isolaat perfection..
afzetters.

B&F is hier wel verdacht stil vandaag...
ik wacht nog altijd op mijn lijstje van al hun uitgevoerde testen :( ;)

@ andere labresults: het greintje geloofwaardigheid die ze nog hadden is nu toch wel helemaal los door het ijs gezakt...
zou als bedrijf persoonlijk door de grond zakken van schaamte

Hééééé stelletje boeven!

Ik heb zojuist helemaal niks besteld.

Maak er wat moois van!

Natuurlijk kloppen de labresultaten van de isolaat perfection nu wel. Dit hebben ze in tussen tijd al verbeterd daarom is de isolaat perfection nu ook met 5 euro duurder! ;)

hoe zit het met de rice powder, is dat wel echt rijst?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven