XXL Nutrition

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar blijven ze nu.... :)

Had ergens gepost dat er in maart een beslissing wordt genomen over de samenwerking met benf (tot dan is er sponsoring afgesproken) dus ik ga nu geen uitspraken doen, maar volg alles op de voet natuurlijk.

Ah duidelijk. Die post had ik gemist.

Nu reageren ze niet ^^ gesnapt [emoji9]

Hoe is het toch mogelijk dat er na een felle discussie over de whey perfection een x aantal weken alsnog afwijkingen worden bevonden bij caseine & isolaat.

Omdat de order is geplaatst op 18-12-2014. Waarschijnlijk nog VOOR het moment dat B&F de 'foute' caseïne en isolaat uit de handel heeft genomen.

Netjes hoor die test van de whey perfection!!

Komen er ook andere testen online? altijd goed de leverancier te checken!

dus hoop dat er ook een test van de mass perfection en smart protein komt

De nieuwe slogan van B&F op social media. Voorheen: "het is Volac!"
Nu: TLR TESTED!!=sensationeel!

Man man man wat een houding.

En de VWA zegt ook dat je eerlijke gegevens op je etiket moet vermelden. Ik denk dat we ook een melding hier van moeten maken bij de VWA. .

Heb gister telefonisch contact met ze gehad, werd vertelt dat ik de gehele situatie in een e-mail moest zetten. Gisteravond de e-mail de deur uit. Benieuwd of ze het gaan behandelen/onderzoeken.

Ik denk dat de echte trigger een goed bekeken uitzending op TV is, VWA zijn ambtenaren, die liften pas hun reet als er druk komt vanuit de media.

Netjes hoor die test van de whey perfection!!

Komen er ook andere testen online? altijd goed de leverancier te checken!

dus hoop dat er ook een test van de mass perfection en smart protein komt

Wat een gast:roflol:
En bespaar je het kopen van een webadres, niemand heeft intresse kijkende naar je stats :roflol:

Omdat de order is geplaatst op 18-12-2014. Waarschijnlijk nog VOOR het moment dat B&F de 'foute' caseïne en isolaat uit de handel heeft genomen.

Het is inmiddels alweer een paar maanden geleden dat het gedoe is begonnen. Dus dat de order van dit onderzoek is geplaatst op 18-12-2014 maakt het alsnog verbijsterend dat deze tegenvallende resultaten uitkomen.

Je moet ze beide niet nemen, rommel

Nog grotere teringtroep dan ze al verkopen

Had mijn vraag gesteld nadat ik heel het verhaal gelezen heb. Dus ja, deze reacties had ik wel mogen verwachten. Maar het was een serieuze vraag.

Heb nu een paar post gelezen, die allemaal begonnen zijn rond begin December.
Wat ik precies zien heb is dat B&F, na een lange tijd, door heeft dat whey perfection minder eiwitten bevatten dat ze aangaven, en dat ze dit gingen op lossen.
Nu doen ze toch ook zelf hun labtesten (staat ook als stempel op site), dus zou ik denken dat de nieuwe whey weer in orde is.
Niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven