Fitness Seller

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
calling out body en trickshop

cheeky c**ts

Zou die eigenaar van B&F er nu weer helemaal kapot van zijn? :roflol:
Wie zijn billen brand...

Onze nieuwe Whey Perfection bevat maar liefst 20% meer whey! En dan krijg je ook nog 25% korting. Hoe sensationeel wil je het hebben!

Groetjes, Ralf. :cool:

Beste DBB'ers,

Met 'geseald' wordt bedoeld: contractueel verzegeld waarbij de verkoper en koper hun vertegenwoordigers zegels worden genoemd. Deze zegels zitten dan ook op de verpakking en die moeten worden verbroken om de verpakking te kunnen openen. Hiermee wordt dus niet de seal onder de deksel bedoeld.

De potten zijn dus vanzelfsprekend wél aan de bovenkant afgesloten. Ook dit is wordt sealen genoemd. Puur om misverstanden te voorkomen.

Bart

Beste DBB'ers,

Met 'geseald' wordt bedoeld: contractueel verzegeld waarbij de verkoper en koper hun vertegenwoordigers zegels worden genoemd. Deze zegels zitten dan ook op de verpakking en die moeten worden verbroken om de verpakking te kunnen openen. Hiermee wordt dus niet de seal onder de deksel bedoeld.

De potten zijn dus vanzelfsprekend wél aan de bovenkant afgesloten. Ook dit is wordt sealen genoemd. Puur om misverstanden te voorkomen.

Bart

Nice comeback.
En verklaar nu waarom de samples nog zoeter smaken dan de potten zelf. Ze hebben hier een mooi woord voor: misleiding.

Was helemaal weg van de sample, maar de originele hazelnoot nutella viel vies tegen.

Hoi Bart

Je maakt er weer iets moois van

Groenten,

Sensationele Henk

in for boycott bodyenfit!

Jullie eigen testen doen er gewoon niet meer toe (dat nog buiten het feit dat het zelf financieren van dit soort tests discutabel is, al helemaal gezien jullie meest recente imago).

Ik heb dit hele verhaal gevolgd en constateer: Ontkenning, modder gooien, doofpotgedrag, draaien, misleiden, censuur, liegen, vermoedens van concurrentievervalsing, een onwaardige compensatie voor de klant (verstopt voor het gros van de klanten) en vooral veel, heel veel, holle woorden waarin telkens nietszeggende verklaringen over vertrouwen worden gegeven.
Terwijl je zulke verklaringen met droge ogen zit te typen worden achter in de loods doodleuk nog wat onjuist gedoseerde isolaat en caseinaat potten ingepakt (gezien de meest recent testen van een batch, geleverd op 19 dec.). Het verhaal gaat echt van kwaad tot erger.

Ik stel voor dat jullie het woord vertrouwen beter niet meer in de woord nemen. Dat lijkt me een eerste stap in het tonen van een beetje nederigheid naar de klant, de klant die jullie op alle fronten hebben ondermijnd in de afgelopen weken/maanden.

Deze kwestie draait al lang niet meer om die 20%.

++

Dat er nog mensen en bij zo'n bedrijf willen werken..

En ze blijven ook nog volhouden :roflol:

En toch vol blijven houden..

deugdelijk

ongelofelijk

Alweer... alweer

En dan durven jullie me ook nog in PM een korting van welgeteld 10 euro aan te bieden voor de geleden schade van mijn 23 bestellingen in het verleden, van 2010 tot 2015. Ik krijg eerder het idee dat ik het totaal bedrag van al mijn bestellingen bij elkaar op moet tellen en hier 20% van terug moet gaan vorderen. Maar die moeite heb ik geeneens zin in.

maar nee
Er zijn namelijk geen indicatie dat de batches van voorgaande jaren niet goed zijn.
Dat is jullie respons.

Keer op keer lopen jullie nu tegen de lamp en er komt er weinig zinvolle reactie. Hoe kan een test die jullie nu achteraf zelf laten doen nu onafhankelijk zijn ? Dat is net als 10 werknemers de smaak laten proeven en dan stellen dat jullie wetenschappelijk hebben bewezen dat iedereen het lekker vindt.

Waarschijnlijk toch geen reactie, maar goed.

Hoeveel fructose zit er in de Smart Protein?

Pfff, ik heb toch een beetje het gevoel dat er hier een heel deel te kinderachtig en verwijft doen.
(zit misschien oestrogeen ipv testosteron in een deel van hun producten. Zou het eens laten onderzoeken...)

Ja, op DBB is een test gepost die liet zien dat er niet voldoende eiwitten inzaten. En B&F heeft daar belachelijk op gereageerd en onterecht de vinger gewezen naar enkele leden en de concurrentie.
Maar geef toe, die test zag er ook maar vreemd uit. Een pdf die gemaakt was van een word document waar geen details in stonden van de instelling, duidelijke doelstelling,...

Na de 2de test, hebben ze toegegeven dat hun product niet in orde was, en dat ze dit gingen oplossen. De producten zijn aangepast. Ze laten nu ook testen doen, en zijn daar transparant in.

Ik geef toe, ik was ook verstomd toen ik het las en voelde me in zak gezet. Maar om daar zo over blijven te doen...
Ik heb op zich altijd goede service van B&F gehad, en denk dat ik toch nog eens de whey perfection ga bestellen.
En anders maar terug naar gold standard zeker... het was trouwens op jullie advies dat ik ben overgestapt naar whey perfection een jaar geleden ;-)

En dan durven jullie me ook nog in PM een korting van welgeteld 10 euro aan te bieden voor de geleden schade van mijn 23 bestellingen in het verleden, van 2010 tot 2015..

Nondeju. Dit is gewoon lachwekkend. Dit is wel heel, heel erg weinig. Volgens mij houdt de klantenservice ook de ogen niet droog, van het lachen uiteraard, als ze jou zo'n schofterig aanbod doen. Ook hier wordt weer meer kapot gemaakt.

DBB knokploeg opstellen lijkt me nu de beste optie?! Wie niet luisteren wil moet maar voelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven