ExpandableX
Cool Novice
- Waardering
- 1
Mooie foto !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
William verdiende veel beter, Juan diesel terecht top 10, knetter hard!!
Ramy was soft van achter.
Phil terecht gewonnen en moet zich meer zorgen maken om Shawn Rhoden dan kai imo.

1.Heath
2.Kai
Kai kan niet aan Heath, punt. Kai heeft swerelds meest epic back double biceps, conditioning was bij de scherpste on stage of mss wolf en Branch na, maar jullie vergeten dat dit de vorige 3 jaar OOK al zo was. Phils frame is gewoon beter, waardoor hij breder uitkomt ondanks minder massa. Zet grote armen op een fijner maar wijder frame, en Kai toont meer bulk door dikte en kleinere armen. Zeker op triceps komt hij er niet aan. En het is echt genetica hoor, vorm van spieren. kai zit aan zen maximum, terwijl Heath niet eens de moeite meer doet om 100 te komen, abs worden elk jaar zachter. Kai kan gewoon niet over Phil, nu niet, nooit niet. En dan kan je debatteren tot je blauw ziet omdat jullie allemaal man crush op Kai hebben (ik begrijp het, hij is duizend maal sympathieker dan Heath), maar het gaat nooit gebeuren, en dat is geen politics, iedereen die er iets van kent zei het al heel de show lang. heath wint.
Met alle respect, maar ik ben het niet eens met je post (tenminste, niet met alles).Volgen jullie deze sport wel ? Ik heb de volledige top 10 juist gezet na de pre-judging, en jullie twijfelen nog ?
Wat was er weer een rare judging bij de men's phisique showdown die smurf die gewonnen heeft en die nr 4 hoorde niet op die plekken
http://scontent-a.cdninstagram.com/hphotos-xfp1/t51.2885-15/1971337_737148956357988_406832681_n.jpg
---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------
Hoe kom je er toch bij dat Phil een wijd frame heeft? Die man heeft een van de meest smalle frames uit de hele line up.
Phil was niet wijder, niet groter, niet beter geconditioneerd en als je vind dat hij meer "aesthetic" is mag je de hele wedstrijd nog wel een keer opnieuw kijken. Vooral de pre judging. De man heeft een grotere gut dan de rest van de top 5, abs waren totaal niet aanwezig en dan toch nog zeggen dat Phil terecht gewonnen heeft? Onzin, Kai was beter op zo'n 7 van de 9 poses.
Met alle respect, maar ik ben het niet eens met je post (tenminste, niet met alles).
Phil was gewoon echt oa een stuk softer dan bv Dennis en Kai tijdens de PJ. Ieder z'n mening maar puur gebaseerd op de PJ zouden Kai en Dennis 1 & 2 zijn. Iemand 1e laten worden omdat z'n frame genetisch mooier is, of z'n muscle bellies ronder en daardoor meer pleasing eruit zien? Nope, not in my opinion.
Ik vind niet dat dat mee gerekend mag worden als hoofd argument als je kijkt naar hoe de Olympia al jaren wordt gejudged. Dan had een Flex Wheeler of Shawn Ray imo ook wel eens een MR O mogen winnen.
Droogte + symmetrical mass like I said earlier zouden doorslaggevend moeten zijn.
Jeremy Buendia heeft gewoon heel terecht de men`s physique showdown gewonnen, punt.
Edit: Heeft iemand beelden van de muscle and fitness model search? Finals oid?
Niet alleen Phil maar ook Wolf staat voor de lijn als je de lijn van zijn enkels doortrekt, maar daar hoor je niemand over. Als je hier al over moet zeuren.Als ik dan vervolgens zie hoe Phil eigenlijk gewoon de boel belazerd heeft (al dan niet bewust) met de line-ups meerdere malen (en ook bij de laatste pose nog eens) aanzienlijk voor de lijn te gaan staan (ook Wolf deed dit een keer), dan is het gewoon jammer dat het erop lijkt dat dit toernooi/deze sport kennelijk zijn integriteit verloren heeft en dat er nog een hoop moet gebeuren voordat ze hun credibility weer terughebben wat mij betreft. En kom nou niet met onzin dat die paar centimeter niet uitmaakt (het gaat in de laatste foto zelfs om 4-5 centimeter) want dan snap je het niet.
![]()
7 van de 9 poses ? Zijn er al 3 waar Phil hem wegblaast. Eentje maar waar hij duidelijk wint (de back double bi). Maar zen gebrek aan triceps valt onmiddelijk op in de back lat spread en de side triceps, en zen borst verdwijnt volledig in de most muscular.

Niet alleen Phil maar ook Wolf staat voor de lijn als je de lijn van zijn enkels doortrekt, maar daar hoor je niemand over. Als je hier al over moet zeuren.
Verder heb ik in de poses gezien dat Kay soms zelf ruim achter de lijn gaat staan, ook niet handig van hem.
Belachelijke verklaring, regels zijn regels en gelden voor iedereen.Waarom hoor je er niemand over? Omdat Wolf 4e is geworden en niet 1e met perfecte scores