MuscleMeat

(Centraal) Mr. Olympia 2014 updates topic

nogal veel drama queen gebitch hier over die vete tussen kai en phil :roflol: zou me zelfs niet verwonderen mocht het deels gestaged worden zoals in pro wrestling, lekker Amerikaans.

dit topic alleen al is bewijs dat er reden genoeg is om zoiets te stagen idd

Yeah you're the expert man. Hulde! Wij volgen inderdaad de sport duidelijk niet! Lmao.

Weet ik. Heb de top 10 perfect opgesomd al na de prejudging. Train al meer dan 10 jaar topbodybuilders, met enig succes, dat doe je niet als je niet waar op te letten als je naar een wedstrijd gaat. Ik weet wat de judges willen, ik weet hoe er gescoord wordt en dat blijkt nu weer.

En kun je proberen zo sarcastish over te doen als je wil, feit is dat je een mening hebt en dat die compleet niet overeen komt met hoe er gejudged wordt. En toch kunnen kenners hier perfect voorspellen na de PJ hoe alles gaat vallen. Dus dan mag jij je blauw gaan schreeuwen dat het niet eerlijk is en jij de waarheid in pacht is, er wordt hier nogmaals bewezen dat mensen die er mee bezig zijn perfect objectief kunnen scoren en de placings voorspellen ... ben ik heus niet alleen in hoor. Kan echt elke trainer en meeste deelnemers op internationaal niveau.

Helder. Ik vond Kai toch beduidend groter dan Phil, het enige wat je volgens mij Phil kan geven is dat hij ronder oogt, die 3D look waar ze het vooral n.a.v. zijn 3e Mr. O. nog lang over napraatte. Hij oogt bij veel poses qua spieren ronder, maar dit is volgens mij ook inherent aan het minder hard/droog staan op dat moment. Zelfs in de PJ vond ik Kai superieur, en dat buikje van Phil...

Kan men dus concluderen dat meer massa en een betere conditionering het dus verliezen van het overall 3D effect als je naar het totaal plaatje kijkt? Zelfs dan kan ik nog niet tot Phil als Mr. O. komen, zijn back, double bi's, en benen waren gewoon echt minder dan die van Kai's vond ik. Waarom was dit dan kennelijk niet zo/niet genoeg?

nogal veel drama queen gebitch hier over die vete tussen kai en phil :roflol: zou me zelfs niet verwonderen mocht het deels gestaged worden zoals in pro wrestling, lekker Amerikaans.

Was dat maar waar, dan was er nog wat amusementswaarde :s Deze O was zwak en voorspelbaar. Er moet dringend iets veranderen.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

Helder. Ik vond Kai toch beduidend groter dan Phil, het enige wat je volgens mij Phil kan geven is dat hij ronder oogt, die 3D look waar ze het vooral n.a.v. zijn 3e Mr. O. nog lang over napraatte. Hij oogt bij veel poses qua spieren ronder, maar dit is volgens mij ook inherent aan het minder hard/droog staan op dat moment. Zelfs in de PJ vond ik Kai superieur, en dat buikje van Phil...

Kan men dus concluderen dat meer massa en een betere conditionering het dus verliezen van het overall 3D effect als je naar het totaal plaatje kijkt? Zelfs dan kan ik nog niet tot Phil als Mr. O. komen, zijn back, double bi's, en benen waren gewoon echt minder dan die van Kai's vond ik. Waarom was dit dan kennelijk niet zo/niet genoeg?

Kais extra massa zie je gewoon niet omwille van Phil's genetische shape. Noem het genetica, noem het proportie, feit is dat als Kai de extra massa pakt, die voor een groot deel in de dikte komt, terwijl wat hem echt shape geeft, de traps, de triceps, er niet in de buurt komen.

De back double Bi van Kai is inderdaad echt monstreus goed, maar gaat niet op als je dan duidelijke fouten toont op andere poses.

Ik ben het volkomen met Big Cat eens. Een geheel logische uitslag . Had na de PJ de complete top 10 exact zoals het ook ge-eindigd was m.u.v. Branch Warren en Ramy. Die 2 had ik in mijn eindlijst net andersom. Een zeer saaie mr O dit jaar met een zeer matige winnaar, in mijn ogen in vele jaren. Buiten de top 10 zijn er m.i. wel wat rare afwijkingen te vinden maar goed behalve de betrokken atleten en hun fans zijn er niet veel geinteresseerd in wie 11e of 14e is geworden.

Dat Heath gewonnen heeft zegt wel wat over de gehele competitie maar voor mij is hij de terechte winnaar. Dat hij er wel eens beter bij heeft gestaan in andere jaren doet er niet toe. Het gaat er om of hij nu de beste was en dat was hij op bijna alle punten die er toe doen (en dat is niet 'sympatiek' zijn en het beste kunnen poseren). Daar zijn anderen beter in, doch tellen niet mee voor de punten.

niet voor lang meer imo volgend jaar pakt hij hem niet meer hoor
Heel deze Mr Olympia was een grote promo-video voor (de launch van? nog niet eerder van gehoord) Gifted Nutrition. Onmiddellijk na de uitslag Facebook-spam van Phil Heath ivm het brand.

Olympia is, nu meer dan ooit, een grote politieke en publiciteits-show, geen hol meer aan ivm "de beste", it's all about the money.

Is en blijft een jury sport. Iedereen heeft er een mening over. Mijn inziens is Phil niet helemaal onterecht #1 geworden aan de andere kant zou ik met Kai op 1 ook tevreden zijn geweest en daar valt ook zeker wat voor te zeggen.

www.youtube.com/watch?v=jSrCg57WsNs

dit hele filpje maakt het aardig duidelijk dat olympia niet meer interresant is.
ook het verhaal met DLB

als je nogsteets denkt dat phil had moeten winnen.
8:30 zegt genoeg.

Op 8.30 wordt ie met zichzelf vergeleken. Waarom zegt dat genoeg? Er zijn ook wel 's teams met meer punten geweest dan Ajax vorig seizoen had, zijn ze daarom geen kampioen geworden of wat?

de hele voorspelling en pre judging zoals ,,big cat ,, hem uitlegt klopt voor 1000 en ben het volledig mee eens een
hoop atleten stonden er slechter bij als vorig jaar en een aantal is er zelfs helemaal niet op vooruit gegaan ik heb alles gezien

en als we gaan zeiken over dat phill over de lijn staat heeft niks met de wedstrijd te maken dat hoort erbij en is slim ik heb kai en phill wel vaker zien strijden met een dubbele biceps elkaars armen wegduwen all in the game

kai kan in de beste shape van zijn leven komen hij wint nooit een olympia puur omdat er teveel massa op een kort en gedrongen frame zit en totaal geen symmetrie heeft

en let op mijn woorden william bonac is echt iemand voor de toekomst heeft nu echt goede publiciteit en sponsor nodig vind hem nu al mooier en beter als roeli winklaar voor zover de vergelijking opgaat

en zoals big cat al zei een waardeloze mr olympia niks aan en erg voorspelbaar

opa

Op 8.30 wordt ie met zichzelf vergeleken. Waarom zegt dat genoeg? Er zijn ook wel 's teams met meer punten geweest dan Ajax vorig seizoen had, zijn ze daarom geen kampioen geworden of wat?
Je moet niet 1 onderdeel van het filmpje uit z'n context rukken, maar het hele filmpje bekijken en de feiten zien.

d

en let op mijn woorden william bonac is echt iemand voor de toekomst heeft nu echt goede publiciteit en sponsor nodig vind hem nu al mooier en beter als roeli winklaar voor zover de vergelijking opgaat

Hopelijk, want hij verdiende 11de plaats en eindigde pas 15de. Als je het wil hebben over foute plaatsingen, dan vind je die meestal naar het einde toe. Ook op de Tampa Pro had ie moeten winnen, Victor staat echt altijd zacht tegenwoordig. Dus weet niet wat het is waardoor de judges hem niet zetten waar hij moet staan. Of het is echt zoiets als "paying your dues" en moet ie eerst nog een jaartje meedraaien.

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Je moet niet 1 onderdeel van het filmpje uit z'n context rukken, maar het hele filmpje bekijken en de feiten zien.

De persoon die het filmpje postte zei dat je daarnaar moest kijken en dat zou genoeg zeggen. Reageerde Mikie terecht op, want niemand was dit jaar zo goed als ze waren vorige jaren. Iedereen stond slechter dit jaar.

Het filmpje is gewoon de zoveelste zeiker, zoals er elk jaar wel een paar zijn wanneer hun favorietje verliest. En wat een filt, dat die beweert een natural bodybuilder is en dan verwacht dat iemand een woord gelooft van wat ie zegt, DAT is pas een aanfluiting :p

Dat gedoe over DLB is ook gelul :p Ze wilde niet tekenen dus ze is tweede, maar ze had moeten eerste zijn omdat ze de populairste is ? de populairste in de men's physique zijn steve cook en Jeff Seid, en die eindigden 5de en 14de of zo :p Wat een gelul, dat filmpje

Hopelijk, want hij verdiende 11de plaats en eindigde pas 15de. Als je het wil hebben over foute plaatsingen, dan vind je die meestal naar het einde toe. Ook op de Tampa Pro had ie moeten winnen, Victor staat echt altijd zacht tegenwoordig. Dus weet niet wat het is waardoor de judges hem niet zetten waar hij moet staan. Of het is echt zoiets als "paying your dues" en moet ie eerst nog een jaartje meedraaien.

Ik neem aan van niet omdat de 10e plaats naar iemand is gegaan die ook voor het eerst meedeed.

Ik neem aan van niet omdat de 10e plaats naar iemand is gegaan die ook voor het eerst meedeed.

Aan de O, maar draait al jaartje mee op het circuit. Hoewel ja, Ramy vorig jaar ook doorgebroken op de NYPRo en meteen 8ste geworden. Hoop voor Bonac dat het niet iets buiten zijn doen om is waarom hij tweemaal gesnubbed is dit jaar.

Aan de O, maar draait al jaartje mee op het circuit. Hoewel ja, Ramy vorig jaar ook doorgebroken op de NYPRo en meteen 8ste geworden. Hoop voor Bonac dat het niet iets buiten zijn doen om is waarom hij tweemaal gesnubbed is dit jaar.

Wat bedoel je precies met ''het circuit''?
Als je hiermee wedstrijden bedoelt, Bonac heeft ook al een aantal wedstrijden achter de rug.

Terug
Naar boven