XXL Nutrition

[Centraal] Spiritualiteit, ufologie, telekinese, paranormale zaken etc topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk dat is het punt
Dat filmpje gaat niet over palestijnen, maar bosniers die vechten tegen de ondrukking zodat ze vrij kunnen leven
Steun jij dat niet?
Maar iedereen heeft gelijk zn mening klaarstaan met terrorist dit en dat :rolleyes:

Dat begreep ik al dat het geen palastijnen waren,..ik haalde dat even aan omdat jouw oude onderschrift daarover ging.
Dacht dat voorbeeld snap je wel.
Nee ik steun geen mensen die andere mensen van het leven beroven,.. niemand maar dan ook NIEMAND heeft daar het recht toe !!!!
Dat is het laagst wat je kan doen, en de grootste zonde, daar ga je spiritueel aan ten onder.
Maar als ze dat lekker willen,..leven in een hel, prima. !!! :D

Ps, er zijn genoeg andere manieren om een conflict op te lossen !!!

• Topic Starter Topic Starter
Gandhi won de strijd zonder geweld toe te passen, daar kunnen veel 'vrijheidsstrijders' nog wat van leren. Maar ja geweldloosheid vind je amper terug in christendom en islam. In het Hindoeisme is daar veel meer sprake van.

Uit de Mahabharata :

Men moet zich niet tegenover anderen gedragen op een manier die men onaangenaam zou vinden voor zichzelf. Dit is de essentie van moraliteit. Alle andere activiteit komt voort uit zelfzucht."

Kan het er alleen maar mee eens zijn.

Ben jij uberhaupt bekend met de TERM ZELFVERDEDIGING
Laat het me makkelijker zeggen
protectie, tegenweer, weerstand, bescherming,
Dus jij zou het oke vinden als iemand jouw huis zou binnentrekken, en zich al jouw gebied zou opstrijken? Dan verwacht je natuurlijk dat de politie komt oplossen
Maar wat nou als er geen politie is....

Gandhi won de strijd zonder geweld toe te passen, daar kunnen veel 'vrijheidsstrijders' nog wat van leren. Maar ja geweldloosheid vind je amper terug in christendom en islam. In het Hindoeisme is daar veel meer sprake van.

Uit de Mahabharata :

Kan het er alleen maar mee eens zijn.
Agree, maar Gandhi zijn strijd was heel anders
Stel je voor dat het westen de strijd tegen de natzis als Gandhi hadden aangepakt?
Totale anihilatie van het westen zoals je kende zou dan aan de orde zijn

Zelfverdediging is wel iets anders dan een zogenaamde vrijheidsstrijd. Het opblazen van onschuldige burgers is geen vrijheidsstrijd, dat is terrorisme. Blaas dan wat militairen op of zo, dat is strijd. Of moet iedere wandaad van 1 regering direct vergolden d.mv. een andere wandaad? Een spiraal van geweld kan je alleen doorbreken als je zelf geen geweld toepast.

Kunnen we dit topic niet gewoon sluiten? Het lijkt enkel een vergaarbak te zijn van allerlei van het net geplukte verhaaltjes (nagenoeg) zonder enige vorm van discussie.

Ben ik een onwetende wilde, je bevoer de hele wereld, je kijkt vast niet verkeerd, toch heb ik het idee, dat de wilde van ons twee, degeen is die niet luistert en niet leert, die niet leert.

Jij denkt land waar je belandt van jou is, je plukt de aarde als een aasgier kaal, maar ik weet elke rots en boom en wezen, heeft een ziel, heeft een leven, heeft een naam.

Je noemt de mensen, eigenlijk pas mensen, als die mensen precies zo zijn als jij, maar treedt eens in het voetspoor van een vreemde, dan leer je in een oogwenk zoveel bij.

Hoor je ooit de wolven oden brengen aan de maan, vraag je ooit de links waarom hij spint, ben je doof voor alle stemmen van de bergen,
ben je blind voor alle kleuren van de wind, ben je blind voor alle kleuren van de wind.

Kom rennen laat je leiden door de larix, het hert toont zijn betoverend domein,
verover het en rol je door die rijkdom, maar vraag nooit wat het waard zou kunnen zijn.

De regen, de rivier het zijn je broeders, de reiger en de otter , lucht en land,
en alles staat met alles in verbinding,
in een cirkel, een oneindig groot verband.

Hoe hoog reikt de esdoorn ooit, wie bomen rooit, weet het antwoord nooit,
die hoort nooit de wolven oden brengen aan de maan, geen wit of koper ongeacht je kleur, blijf niet doof voor alle stemmen van de bergen, blijf niet blind voor alle kleuren van de wind, wie de aarde zo begeert, vind slechts aarde tot hij leert, het zien van alle kleuren van de wind.

Agree, maar Gandhi zijn strijd was heel anders
Stel je voor dat het westen de strijd tegen de natzis als Gandhi hadden aangepakt?
Totale anihilatie van het westen zoals je kende zou dan aan de orde zijn

Ah de Joden zijn dan zeker nu de Natzi's (Nazi's)? Waar worden er dan burgers momenteel zeer systematisch uitgeroeid? Toch niet in Palestina lijkt me, dat aantal doden is wel hoog maar volgens mij in totaal nog lager dan er in 4 jaar strijd in Irak zijn gevallen. Een strijd waar moslimbroeders vooral elkaar opblazen, wat een broederschap toch weer.

Dit lied is voor jou
Zo bekoorlijk ben jij
Wie weet hoor je aan mij
Dat ik hopeloos verliefd ben

Dit lied geef ik jou
Ik weet geen woorden erbij
Wie weet hoor je aan mij
Dat ik hunker naar jou

Is dit het moment
Dat voor iedereen komt dat je kent
Uit je eerbaarste droom het moment
Dat je lang hebt verwacht

Is dit het moment
Dat het leven geen tweede keer biedt
Groot en wijs als het eind van een lied
Als het eind van een wals,
vrind値ijk, teder en zacht

Dit lied is voor jou
O, je lieflijk gezicht
Kijk hoe de maan ons verdrinkt in zijn licht
En is dit een nacht vol van wonderlijk blauw
Ik fluister je naam, hoor je naam met mijn ogen dicht

Dit lied geef ik jou
Want het zegt hoe ik van je hou

Jajaja. Altijd weer hetzelfde met onze spiervriend.

Volgens mij heb ik dit al eerder gepost, maar ik denk dat je er voor jezelf goed aan doet je OOK eens met positieve zaken bezig te houden.

Het valt me op dat al jouw posts en NB zelfs je avatar en sig op dit forum direct of indirect met oorlog, geweld, "onrecht in de wereld" en daarmee gepaarde dood en verderf te maken hebben.

Ik twijfel er niet aan dat jij op jouw manier "goede bedoelingen" hebt (ik ga uit van het goede in de mens) en bepaalde zaken onder de aandacht wil brengen vanuit jouw perspectief, maar ik wordt wel kotsmisselijk van die eeuwige negativiteit in al jouw posts over dit hele forum. Dan heb ik het meer over de algehele trend van jouw posts op dit forum.

Ik wil absoluut mijn ogen niet sluiten voor dit soort zaken en dit staat los van mijn standpunt inzake bepaalde aangelegenheden in de wereld, maar wat jij doet is trollen en het irriteerd me mateloos.

Overigens snap ik ook niet waar je al die karma vandaan haalt en mijn ogen verdien je die ook totaal niet. Ik lees nooit bodybuilding gerelateerde posts van jou, laat staan zinnige adviezen.

Zo, volgens mij heb ik het dit keer wel vrij netjes gehouden:)
Dat moest ik even kwijt.

edit: kan spiertje geen eigen "jihad joe verzameltopic" krijgen?:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Zelfverdediging is wel iets anders dan een zogenaamde vrijheidsstrijd. Het opblazen van onschuldige burgers is geen vrijheidsstrijd, dat is terrorisme. Blaas dan wat militairen op of zo, dat is strijd. Of moet iedere wandaad van 1 regering direct vergolden d.mv. een andere wandaad? Een spiraal van geweld kan je alleen doorbreken als je zelf geen geweld toepast.

Ah de Joden zijn dan zeker nu de Natzi's (Nazi's)? Waar worden er dan burgers momenteel zeer systematisch uitgeroeid? Toch niet in Palestina lijkt me, dat aantal doden is wel hoog maar volgens mij in totaal nog lager dan er in 4 jaar strijd in Irak zijn gevallen. Een strijd waar moslimbroeders vooral elkaar opblazen, wat een broederschap toch weer.

Precies, ik kan niet genoeg benadrukken dat dit militairen/burgers zijn die voor hun dorp hebben moeten vechten.
Ik heb dit filmpje geplaats niet uit jihad motieven of dergelijk, nee dit zijn een ander soort strijders, strijders zonder naam
Die voor hun streek hebben gevochten tegen de invallende troepen, ze hebben dan ook geen burgers opgeblazen of dergelijk.
Om er nog maar een schepje bovenop te gooien, die strijders daar zijn niet alleen moslims, maar ook katholieken, orthodoxen en christenen die allemaal hun spiritualiteit gebruiken om kracht uit te putten voor de strijd
En tegen een invallende macht, is zeker zeers wel geweld toegestaan of ben je het daar ook niet mee eens?

Ben ik een onwetende wilde, je bevoer de hele wereld, je kijkt vast niet verkeerd, toch heb ik het idee, dat de wilde van ons twee, degeen is die niet luistert en niet leert, die niet leert.

Jij denkt land waar je belandt van jou is, je plukt de aarde als een aasgier kaal, maar ik weet elke rots en boom en wezen, heeft een ziel, heeft een leven, heeft een naam.

Je noemt de mensen, eigenlijk pas mensen, als die mensen precies zo zijn als jij, maar treedt eens in het voetspoor van een vreemde, dan leer je in een oogwenk zoveel bij.

Hoor je ooit de wolven oden brengen aan de maan, vraag je ooit de links waarom hij spint, ben je doof voor alle stemmen van de bergen,
ben je blind voor alle kleuren van de wind, ben je blind voor alle kleuren van de wind.

Kom rennen laat je leiden door de larix, het hert toont zijn betoverend domein,
verover het en rol je door die rijkdom, maar vraag nooit wat het waard zou kunnen zijn.

De regen, de rivier het zijn je broeders, de reiger en de otter , lucht en land,
en alles staat met alles in verbinding,
in een cirkel, een oneindig groot verband.

Hoe hoog reikt de esdoorn ooit, wie bomen rooit, weet het antwoord nooit,
die hoort nooit de wolven oden brengen aan de maan, geen wit of koper ongeacht je kleur, blijf niet doof voor alle stemmen van de bergen, blijf niet blind voor alle kleuren van de wind, wie de aarde zo begeert, vind slechts aarde tot hij leert, het zien van alle kleuren van de wind.

:bow::bow::bow:

Jajaja. Altijd weer hetzelfde met onze spiervriend.

Volgens mij heb ik dit al eerder gepost, maar ik denk dat je er voor jezelf goed aan doet je OOK eens met positieve zaken bezig te houden.

Het valt me op dat al jouw posts en NB zelfs je avatar en sig op dit forum direct of indirect met oorlog, geweld, "onrecht in de wereld" en daarmee gepaarde dood en verderf te maken hebben.

Ik twijfel er niet aan dat jij op jouw manier "goede bedoelingen" hebt (ik ga uit van het goede in de mens) en bepaalde zaken onder de aandacht wil brengen vanuit jouw perspectief, maar ik wordt wel kotsmisselijk van die eeuwige negativiteit in al jouw posts over dit hele forum. Dan heb ik het meer over de algehele trend van jouw posts op dit forum.

Ik wil absoluut mijn ogen niet sluiten voor dit soort zaken en dit staat los van mijn standpunt inzake bepaalde aangelegenheden in de wereld, maar wat jij doet is trollen en het irriteerd me mateloos.

Zo, volgens mij heb ik het dit keer wel vrij netjes gehouden:)
Dat moest ik even kwijt.

edit: kan spiertje geen eigen "jihad joe verzameltopic" krijgen?:rolleyes:
Ik hou me genoeg met positieve zaken bezig, en die eeuwige negativiteit
waar jij kostmisselijk van wordt is de normale gang van zaken x 10 in de wereld.
En dat het je irriteert kan ik begrijpen, de wereld is een harde plek om in te leven, en sommige mensen reageren daar allemaal anders op
Dit is jouw manier waarschijnlijk

Palestina valt in het niet bij de strijd in Irak, en de verschrikkelijke aantallen doden die daar zijn gevallen,alleen bepaalt de media anders
Ik probeer dat ook te relativeren, en mijn haat voor joden is zeker afgenomen en blijft afnemen om eerlijk te zijn, als ik kijk naar hoe de verhoudingen liggen
Maar die voor bush en de Amerikanen blijft dagelijks groeien :)

Slayer?
Ik luister dat geeneens ten eerste, ik vond alleen het clipje intressant, je hebt geen idee hoe mijn kledingcollectie eruitziet btw en mijn sporthelden???
Ik heb geen behoefte om door de woestijn te banjeren.

Je hebt meermalen een voorkeur voor metal uitgesproken. Een westerse muziek is er niet. En jij wilt zeggen dat je kledingcollectie niet uit voornamelijk westerse merken bestaat? Dacht het niet toch? Je sporthelden ok dat weet ik niet maar je vond MMA toch wel verdomd interessant. Laten de grootste MMA organisaties nou net in Amerika/Engeland zitten en er geen enkele islamitische vechter is met een naam?

Lekker hypocriet allemaal.

Ik hou me genoeg met positieve zaken bezig, en die eeuwige negativiteit
waar jij kostmisselijk van wordt is de normale gang van zaken x 10 in de wereld.
En dat het je irriteert kan ik begrijpen, de wereld is een harde plek om in te leven, en sommige mensen reageren daar allemaal anders op
Dit is jouw manier waarschijnlijk

Dit even ter verduidelijking, want volgens mij gaat mijn punt een beetje langs je heen.
Geen aanval, ik zeg dit met goede bedoelingen.

Wees dan ook zo tof om die ook die positieve zaken te bespreken. Om te beginnen kun je je posts wat luchtiger brengen met een tintje humor hier en daar. Je komt erg kil en verbitterd op mij over op deze manier. Dat nodigd nou niet uit tot gesprek. Niet op de manier zoals een vredelievend mens graag zou willen. Bij mij niet en bij anderen niet.

Het enige wat we van je weten is hoe belangrijk je geloof voor je is en je politieke standpunten die hieruit voortkomen. Wie ben je eigenlijk, wat zijn je hobby's, doe je ook humor, wat vind je zo mooi aan je geloof?:D

Ik denk dat je op die manier ook een stuk meer respect zal verdienen op dit forum en daarmee ook serieuzere en vriendelijkere reacties op je posts zal krijgen.

Een betere wereld begint bij jezelf. Waar is je hoop en optimisme? Kom op. Het moet in je zitten, ook in jou, ik weet het zeker! ;)

Je hebt meermalen een voorkeur voor metal uitgesproken. Een westerse muziek is er niet. En jij wilt zeggen dat je kledingcollectie niet uit voornamelijk westerse merken bestaat? Dacht het niet toch? Je sporthelden ok dat weet ik niet maar je vond MMA toch wel verdomd interessant. Laten de grootste MMA organisaties nou net in Amerika/Engeland zitten en er geen enkele islamitische vechter is met een naam?

Lekker hypocriet allemaal.
Metal luister ik niet meer, toendertijd heb ik het inderdaad wel geluisterd ja
Metal=muziek van de duivel :)
Mijn kledingcollectie bestaat inderdaad uit westerse merken, sinds wanneer is het haram om kleding van een westers merk te dragen? Laat maar even de surra zien hoor, zelfs sjeik fawaz draagt zo nu en dan een westers merk.
En inderdaad, ik vind mma intressant en dat is omdat ik er zelf ook aan doe
Mijn grooste sportheld is trouwens Muhammad Ali dus dat
En dat de grooste organisaties in engeland zitten wat is daar mis mee dan
Zijn die opeens bezig met het strijden tegen moslims dan?
Give it a rest, je hebt geen poot om op te staan

Dit even ter verduidelijking, want volgens mij gaat mijn punt een beetje langs je heen.
Geen aanval, ik zeg dit met goede bedoelingen.

Wees dan ook zo tof om die ook die positieve zaken te bespreken. Om te beginnen kun je je posts wat luchtiger brengen met een tintje humor hier en daar. Je komt erg kil en verbitterd op mij over op deze manier. Dat nodigd nou niet uit tot gesprek. Niet op de manier zoals een vredelievend mens graag zou willen. Bij mij niet en bij anderen niet.

Het enige wat we van je weten is hoe belangrijk je geloof voor je is en je politieke standpunten die hieruit voortkomen. Wie ben je eigenlijk, wat zijn je hobby's, doe je ook humor, wat vind je zo mooi aan je geloof?:D

Ik denk dat je op die manier ook een stuk meer respect zal verdienen op dit forum en daarmee ook serieuzere en vriendelijkere reacties op je posts zal krijgen.

Een betere wereld begint bij jezelf. Waar is je hoop en optimisme? Kom op. Het moet in je zitten, ook in jou, ik weet het zeker! ;)
Hier op dit forum? HA
Je hebt de ontwikkelingen jegens moslims hier niet meegemaakt, en ik verdom het om me naar dat soort princiepes te gedragen

Metal luister ik niet meer, toendertijd heb ik het inderdaad wel geluisterd ja
Metal=muziek van de duivel :)
Mijn kledingcollectie bestaat inderdaad uit westerse merken, sinds wanneer is het haram om kleding van een westers merk te dragen? Laat maar even de surra zien hoor, zelfs sjeik fawaz draagt zo nu en dan een westers merk.
En inderdaad, ik vind mma intressant en dat is omdat ik er zelf ook aan doe
Mijn grooste sportheld is trouwens Muhammad Ali dus dat
En dat de grooste organisaties in engeland zitten wat is daar mis mee dan
Zijn die opeens bezig met het strijden tegen moslims dan?
Give it a rest, je hebt geen poot om op te staan

Je bent anti-westers zolang het je uitkomt dat is het punt. Maar dat je al wel begrepen.

Hier op dit forum? HA
Je hebt de ontwikkelingen jegens moslims hier niet meegemaakt, en ik verdom het om me naar dat soort princiepes te gedragen

Kijk, dit zegt eigenlijk een hele hoop.
Je draagt er zelf hard aan bij om ieder topic uit te laten draaien op dezelfde discussie op dezelfde lelijke toon. Toon is verantwoordelijkheid en karakter zoals dat een vroom moslim betaamd. Op deze manier blijf je altijd dezelfde rebel en blijven je posts en daaropvolgende reacties even zinloos en irritant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven