XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Waardering
5.420
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Je moet wel veel coke snuiven om op ieder feestje in een stringetje rond te lopen poseren met een justin bieber kapsel. Maar ik kon ook wel lachen om zijn filmpjes dus lullig voor die baas.

naturell

Huge Freak
Lid geworden
26 nov 2009
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Wie is zyzz?

MadRuffian91

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2011
Waardering
78
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
RIP Zyzz, ook al was je qua persoonlijkheid echt een idioot.. Vond toch dat hij in zn youtube filmpjes wel grappig was soms. Toch zijn er mensen door hem gemotiveerd om te gaan trainen
Ik denk eerder dat al die mensen vooral gemotiveerd raakten om roids te doen. De eerste dag dat ik wist wie zyzz was, kwam ik er ook achter dat hij het vooral te danken heeft aan anabole steroïden.

chrisk

-
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Waardering
3.686
Ik denk eerder dat al die mensen vooral gemotiveerd raakten om roids te doen. De eerste dag dat ik wist wie zyzz was, kwam ik er ook achter dat hij het vooral te danken heeft aan anabole steroïden.
Of inzagen dat zulk soort resultaten naturel niet in 2 jaartjes benchen en leg press te halen waren.

pasta saus

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
24 mrt 2011
Waardering
484
Lengte
1m88
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
jezus 18k views

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Waardering
2.578
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Waardering
2.578
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
R.I.P Zyzz.. This is a warning for any of you boys coming to Thailand.. Thailand is a country with it all.. Girls.. Steroids.. Growth Hormone.. Its all here & its all cheap.. I spoke to him the other day & he sounded like a kid in a candy shop.. I told him to slow down.. Zyzz tonight i will drink a Thai beer & **** a Thai girl in honour of you.. A good bloke gone way too soon..

Al meerdere malen gepost maar het als het waar is wat betreft het gedrag van Zyzz dan was het ook een stomme kloot natuurlijk. Darwin Award is wel op zijn plaats, iemand die uit zijn goede familie komt moet ook weten dat Thailand geen kermiskraam is waar kinderen altijd prijs hebben. Nou goed, misschien heeft hij ook wel de hoofdprijs nu.

Low life scum, losers en junkies gaan meestal snel voor de bijl in steden als Bangkok. Maak zelf maar uit waar Zyzz bij hoorde.

MadRuffian91

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2011
Waardering
78
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Al meerdere malen gepost maar het als het waar is wat betreft het gedrag van Zyzz dan was het ook een stomme kloot natuurlijk. Darwin Award is wel op zijn plaats, iemand die uit zijn goede familie komt moet ook weten dat Thailand geen kermiskraam is waar kinderen altijd prijs hebben. Nou goed, misschien heeft hij ook wel de hoofdprijs nu.

Low life scum, losers en junkies gaan meestal snel voor de bijl in steden als Bangkok. Maak zelf maar uit waar Zyzz bij hoorde.
Hoe durf je?
Zyzz hoort bij de goden.

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Waardering
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%

nu ga je toch wel een beetje te ver:(

als je geen mod was gaf ik je een kaart!

chrisk

-
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Waardering
3.686
EricR trollt graag, maar ik ben niet boos en ga niet haten. Ik ben enkel teleurgesteld.

Bovenaan