Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Zyzz wou waarschijnlijk groter en sterker uit Thailand terug komen dan ooit. Daarom al die onnodige gear. En dat (uiteindelijk) allemaal voor zijn fans.
 
-20 posts per pagina is zo gay, dit is gewoon pagina 9 mensen, o DBB heeft geen 100 posts/p optie :rolleyes:
-Angelus is nog altijd even irritant, nog altijd UnivFit :)))))))))))))))))))))) ?
-Wel grappig hoe je mag lachen met Zyzz zijn dood, maar als je iets negatief schrijft over pakweg Apple of Inception je bijna gebanned wordt.

RIP Zyzz

(dibs op zijn biceps, ik heb ze nodig :()

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 00:21 ----------

Zyzz wou waarschijnlijk groter en sterker uit Thailand terug komen dan ooit. Daarom al die onnodige gear. En dat (uiteindelijk) allemaal voor zijn fans.

Hij was al 9 kilo afgevallen door zijn cocaine habbit. Check de recentste fotos hij ziet er veel minder buff uit.
 
zyzz trollin at his best:



:roflol:
 
Laatst bewerkt:
-20 posts per pagina is zo gay, dit is gewoon pagina 9 mensen, o DBB heeft geen 100 posts/p optie :rolleyes:
-Angelus is nog altijd even irritant, nog altijd UnivFit :)))))))))))))))))))))) ?
-Wel grappig hoe je mag lachen met Zyzz zijn dood, maar als je iets negatief schrijft over pakweg Apple of Inception je bijna gebanned wordt.

RIP Zyzz

(dibs op zijn biceps, ik heb ze nodig :()

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 00:21 ----------



Hij was al 9 kilo afgevallen door zijn cocaine habbit. Check de recentste fotos hij ziet er veel minder buff uit.

Pics?
 
HIJ LEEFT NOG

BEWIJS:

[Link niet meer beschikbaar]
 
HIJ LEEFT NOG

BEWIJS:

[Link niet meer beschikbaar]
Precies dezelfde mensen die hier ook elke thread zitten te spammen.

Waarom log je hier niet gewoon uit Jordy en ga je daar met je vriendjes spammen? :thumbs:
 
De nieuwere pics waar die 9 kilo kwijt is bedoel ik

ah zo, dan is het deze:


zyzz.jpg
 
Das geen nieuwe???
 

Ik had het vooral op die pic waar hij bij tattoo parlor lag, was geen posing pic tho :p.

Maar wederom had ik gelezen dat hij op FB had gepost dat hij in Thailand was afgevallen van 210 naar 190 ofzo maar dat hij zich ging herpakken voor "arnold status" te bereiken. Dus veel snoepjes gekocht wss :).
 
boeie , hijs dood. Who gives a rats as*?
 
Bij die tattoo pic zag ie er gewoon erg depleted uit
 
Back
Naar boven