AndroidHealthClinic

Champ trainings log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Damn Champ jij bent echt ****ing sterk! Hoe oud ben je eigenlijk en hoelang doe je al aan powerliften? Ik heb gister 140kg gedeadlift één keer met riem. Dit vond ik al heel wat ( meer kon er trouwens ook niet op de stang :( school he... ). V/d week ook geprobeerd 100kg te squatten maar we hebben geen squatrek en om em van de grond af in me nek te leggen kost erg veel energie dus dit maar achterwege gelaten. Vind het echt een hele prestatie wat je hier neerzet! :D
 
Dank je.. dat soort dingen motiveert me erg! klinkt dom, maar het is zo!
Ben 22 jaar en doe nu 1 jaar aan powerliften, daarvoor 3,5 jaar bodybuilding.

Mijn LOG van vandaag :

SQ

10xstang
5x120kg
5x160kg
5x200kg
3x240kg

DL
5x140kg
5x180kg
5x210kg
3x240kg

toen nog wat backextensions en buik oef.. klaar.

Snelle opbouw zoals jullie zien, om te testen of ik de snelle stijging kon bij benen, zodat ik zwaarder kan.
Dit was dus de eerste training waarbij mijn top verhoogd wordt.
Door deze snelle opbouw hoop ik in de toekomst sneller te herstellen en hogere gewichten te buigen en trekken.

het eind getal van SQ en DL is gelijk.. dat wil ik zo houden om mijn DL op te schroeven..

Heb een zooi HMB, swole en isomatrix besteld zodat ik strax optimaal herstel dan wil ik in oktober in de UK een nieuw nederlands record bankdrukken plaatsen, onder de catagorie Powerliften. IPV separate Bankdruk wedstrijden, want die heb ik al op mijn naam staan :thumbup:

Zoek maar op wat het huidige record is.. de twijvel is alleen of ik in de 110kg of de 125kg klasse verschijn.

Me abs zijn nu zichtbaar zeggen de mensen.. dus tja ben aardig in estetische vorm.
 
hmm.. die Goodmornings he.. die train je wel heel licht vergeleken met wat je squat. of ligt dat aan mij?
 
Goodmorning is een oefening om de erector trunki te doorbloeden.. is absoluut geen kracht oefening in mijn boek!
Dus vandaar :thumbup:
 
gewoon ff een afmakertje :D
 
Tering 3 x 240 op de SQ :thumb:

Hij gaat lekker gozert :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Vandaag lichte dag..

SQ
10x stang
6x100kg
6x130kg
6x170kg
6x200kg

Alles Raw met dus alleen een riempje

Stifflegged

3x8x100kg

Beetje buik daarna
 
zozo Champ impressive!!!! :thumb:
 
Champ zei:
Vandaag weer borst.

toen wat triceps en biceps onzin.

dat dames en heren, is blijkbaar t grote verschil tussen een BB en een PL..:)

maar ik reageer f nav e fotothread, zal zeekr niet de enige zijn, maar jij mag echt niet klagen man.

had nooit gedacht dat je enkel met die oefeningen zon fysiek kan krijgen.. wat doe je dan eigenlijk voor je biceps? ben enkel een enkele tricepsoefening tegegekomenen (dippen, pushdown en one arm db-extesnion)

schouders doe je dus enkel een neckpress (?) zag ik staan en rug neem ik aan dat je genoeg hebt aan die gigantische gewichten die je met de DL doorstaat?

kuiten en rest van benen spreken ook voor zich, had al van spike eerder vernomen dat dat puur en alleen door t squatte al meegroeit.
maar biceps?
welke onzin pas jij daar voor toe:)?

ps, veel havermout?:D
 
Laatst bewerkt:
Biceps? eigenlijk heb ik standaard altijd wel preacher curl of barbell curl, dumbbell curl zit er ook vaak bij.
Heb me schema nu aangepast en train 1 x per week armen en schouders..
Maar train 2x peer week borst en rug en aangezien biceps en triceps en schouders synergisten zijun van die twee grote groepen, hoop ik dat die borst en rug trainingen genoeg zijn voor een wakker schuddende training voor 2 en 3 ceps.

Buik is eigenlijk alleen maar crunches, laatste tijd soms wat legraises of situps.
 
Nou jullie weten dat ik het erg druk heb met verhuizen..

FF wat snelle getalletjes..
SQ 200x8 voor me nieuwe BB training
SQ 240x5 PL training
DL 240x5 PL training
BP 150x8 voor me nieuwe BB training
BP 170x4 PL training

GEbruik op dit moment HMB 4,5gr ED, Isomatrix eiwitten, appelslank, jeneverbesolie ( reininging lichaam)
Zit nu al 5 weken te wachten op me Swole van syntrax. En het is er nog steeds niet :(
Dat geld ook voor enzyme force.

Heb een doel dus dan kan ik maar beter zoveel mogelijk in mijn voeding steken om voorruit gang te boeken.

Opmerkingen??
 
Champ zei:
GEbruik op dit moment HMB 4,5gr ED, Isomatrix eiwitten, appelslank, jeneverbesolie ( reininging lichaam)
Zit nu al 5 weken te wachten op me Swole van syntrax. En het is er nog steeds niet :(
Dat geld ook voor enzyme force.

Heb een doel dus dan kan ik maar beter zoveel mogelijk in mijn voeding steken om voorruit gang te boeken.

Opmerkingen??

had begrepen (ergens gelezen dahct ik me te herinneren) dat je geen dieet/voedingplan volgt? klopt dat en zoja wat eet je dan toch om aan je voeidngsstoffen te komen
 
is dat 5x240 fuul squat? Impressive.......das zeker 280 op wedstrijd.

ook met een 4x170 op de bank wordt dat wrs 200.....


Wat zeggen we dan? GOE BEZIG!!! :D

Op naar de 800 :p
 
Munk :

Volgens mijn berekeningen betekend dat idd dat ik 280 moet pakken op een wedstrijd..
dus 280, 280, 200 is 760 in oktober en dan nog 2 maanden.. :s
Full squat niet helemaal, maar ze zouden zeker goed gekeurd worden op een wedstrijd :thumbup:

Dandyman :
Ik volg zeker wel een dieet.. Maar daarbij let op alleen op de benodigde voedingstoffen en dus niet op de calorieen.. per dag verschilt dat dus..

Verder neem ik in iedergeval elke dag een centrum multivitamine, extra zink, magnesium en calcium.
En zo nu en dan spirulina..
 
Jeetje man..

SQ gaat lekker op 240 5 x

maar hoewel ik DL 2 weken geleden ook nog 240 5 x deed.. heb ik nu de afgelopen 2 trainingen het niet meer gered..
Kom niet verder als 240 3 keer..

WAt nu??
 
trug van wat lager beginnen...

240 red je slechts 3x, probeer dan 220 voor 4 reeksen van 3, en probeer een beetje een systeem te brengen in je reps en sets...

dom voorbeeld :

training 1, 220 4x3
training 2, 230 5x2
training 3, 240 3x1
training 4, 220 6x3
training 5, 225 4x3
training 6, 235 4x2
training 7, 245 3x1
training 8, 200 5x5
training 9, 215 6x4
training 10, 230 6x2
training 11, 240 3x2

etc :)

snap je wat ik bedoel?
 
Normaal gesproken ben ik altijd aardig vermoeid na het squatten..
Vandaar dat ik vaak maar max 4 setjes pak voor deadlift. incl opwarmen.

soms 170 5x 200 5x 230 4x dit heb ik afgelopen vrijdag gedaan.

zou jij zeggen dat ik beter nog een extra setje moet doen van bijv 230 4x?

Meestal houd ik het kort omdat mijn maat soms wel 10 min rust..
Alleen sqaut en DL zijn we vaak 2 uur bezig.. als ik alleen train of met me andere maat doe ik dezelfde getallen alleen dan binnen 1 uurtje..
 
je kan anders eens eerst deadliften en dan squatten.
 
Zo dan.. dan ben ik naar de klote man.

Vandaag is mijn lichte dag, zal ik vandaag zwaar deadliften tot 230kg 4-5x en dan licht squatten tot 200 6-8x.????
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven