XXL Nutrition

check m'n nieuwe MJ tat !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een tattoo laat je toch plaatsen omdat jij het mooi vindt?Meestal is het iets 'persoonlijks '.Wat zou het dan uitmaken wat iemand anders er van vindt ?:).

Hij heeft hem voor de rest van de wereld gezet anders stond ie wel op de kop. Als hij hem nu zelf bekijkt staat het plaatje verkeerd om.

Dit wordt een beetje genante discussie...

Jawel die ene op tv laatst. Die waar hij verschillende homo pakjes droeg en minstens 5 min stil was tussen de nummers. Het publiek moest dan ging gillen en hij ging doen alsof ie ging huilen (vrij standaard concertje denk ik van je held).

Om te kijken waar al die ophef over was.

Idd, hij bracht show. Soms aggressief en stoer, dan weer wat zachter en emotioneel. Maar ik vraag me in godsnaam af waarom je het kleinste aspect van zijn show er uit zou nemen en veralgemeniseren. Alleszins meer respect hiervoor dan van die groepen die op heavymetal zitten te schreeuwen like there is no tomorrow terwijl ze wat gitaren in elkaar aan het bashen zijn. Op zo een moment denk ik ook dat ze zo stoer doen omdat ze aan het overcompenseren zijn voor hun kleine pik.

Hey geen kwaad woord over heavy metal hé :finger:

Idd, hij bracht show. Soms aggressief en stoer, dan weer wat zachter en emotioneel. Maar ik vraag me in godsnaam af waarom je het kleinste aspect van zijn show er uit zou nemen en veralgemeniseren. Alleszins meer respect hiervoor dan van die groepen die op heavymetal zitten te schreeuwen like there is no tomorrow terwijl ze wat gitaren in elkaar aan het bashen zijn. Op zo een moment denk ik ook dat ze zo stoer doen omdat ze aan het overcompenseren zijn voor hun kleine pik.

lol.. je verwacht dat mensen niet gaan liggen zeiken over MJ en dat maak je duidelijk door zelf te liggen zeiken over muziek die jij niet leuk vindt :)

lol.. je verwacht dat mensen niet gaan liggen zeiken over MJ en dat maak je duidelijk door zelf te liggen zeiken over muziek die jij niet leuk vindt :)

Waaruit leidt je dat af? Mssn hou ik wel van heavy metal, maar is dat wél één van de bedenkingen die ik maak. Een bedenking net zoals ik MJ one fugly bastard vind en al 60% van de melige kant van zijn repertoire zwaar suckass vind. Maar zeg wat je wil, MJ is geen emo tenzij je een klein showelement (5 minuten fake drama per concert tov 20min up tempo, 40min mid tempo beats) begint op te blazen. Ik heb meer respect voor MJ, wil tevens ook niet zeggen dat ik er geen heb voor heavy metal.
maar bon, to the point: als er één iemand assumpties maakt in in je vorige post en mijn post die je gequoted hebt, dan ben jij het wel.

Wat is die MJ toch overrated hé jongens?

Denk dat de beste muzikanten nog altijd uit de metall scene komen. Er is veel herrie maar meeste is goed inelkaar gezette muziek en met meer muzikaliteit dan die simpele 2 accoorden deuntjes dat zich pop noemt:D
Anders heb je er nog nooit echt naar geluisterd. Metal Rules!:p

Denk dat de beste muzikanten nog altijd uit de metall scene komen. Er is veel herrie maar meeste is goed inelkaar gezette muziek en met meer muzikaliteit dan die simpele 2 accoorden deuntjes dat zich pop noemt:D
Anders heb je er nog nooit echt naar geluisterd. Metal Rules!:p

****ing hell no!!! De beste muzikanten zijn degenen die klassieke muziek spelen!

Alleszins meer respect hiervoor dan van die groepen die op heavymetal zitten te schreeuwen like there is no tomorrow terwijl ze wat gitaren in elkaar aan het bashen zijn. Op zo een moment denk ik ook dat ze zo stoer doen omdat ze aan het overcompenseren zijn voor hun kleine pik.

Misschien "hap" ik, maar ik vind het altijd zo naïef als mensen zoiets zeggen.

Ik kan begrijpen dat Metal niet je muzieksmaak is, maar er komt zoveel meer bij die muziek kijken. Mensen die niets van die muziek moeten hebben, zien het vaak als één brei van muziek en denken dat alle bandleden wat mindless zitten te rossen op hun instrument. Niets is minder waar. Ik speel verschillende instrumenten, waarmee ik allerlei verschillende soorten muziek speel, en moet zeggen dat Metal vaak het meest (technisch) uitdagende is.

Maargoed, tot zover mijn off-topic gelul.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven