AndroidHealthClinic

check m'n nieuwe MJ tat !

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooi dat je er van geniet, je verdient het!

kijk daar klopt jouw stelling al niet,echte fans weten ALLES over hem,en die weten dat hij geen pedo is. het zijn de niet-fans die enkel de negatieve dingen willen geloven en alleen maar blindstaren op het feit dat hij in het nieuws is geweest in een pedozaak,het zijn zij die niet verder kijken dan hun neus lang is en niet kijken naar alles wat hij WEL heeft bereikt.

en voor zoveelste keer,dit is geen "bash mj topic"...

jezus man, zeik eens niet zo: sommigen vonden je tattoo goed, anderen belachelijk. Had je nu echt verwacht dat iedereen positief zou reageren?

dat is wel k*t als je gaat pissen zeg!
staat die nepneger de hele tijd mee te kijken

• Topic Starter Topic Starter
jezus man, zeik eens niet zo: sommigen vonden je tattoo goed, anderen belachelijk. Had je nu echt verwacht dat iedereen positief zou reageren?

nee zeker niet,ik het was perfect in orde als iedereen z'n objectieve mening gaf over de tattoo,net als daar een gewone tribal zou staan,en niet hoe ze over Mj denk...maarja

beetje jammer van sommige reacties. als hij er blij me is. mijn ouders hebben hazes op hun schouderblad.
ieder zijn ding toch.als mensen het niet mooi vinden, jammer dan als hij het zelf maar mooi vindt.
is toch het zelfde als bb wij vinden het wel mooi en doen er alles voor om ons streeffysiek te behalen.en andere mensen walgen ervan.

het zij zo. ieder zijn ding.

beetje jammer van sommige reacties. als hij er blij me is. mijn ouders hebben hazes op hun schouderblad.
ieder zijn ding toch.als mensen het niet mooi vinden, jammer dan als hij het zelf maar mooi vindt.
is toch het zelfde als bb wij vinden het wel mooi en doen er alles voor om ons streeffysiek te behalen.en andere mensen walgen ervan.

het zij zo. ieder zijn ding.

:roflol:
Zullen ze wel een grote arm hebben dan....Hazes, jeez.

heel mooie tattoo, top. maar moest ik zoiets laten zetten en het daarna aan m'n maten zou laten zien dan zou ik gegarandeerd worden uitgelachen.

Een tattoo laat je toch plaatsen omdat jij het mooi vindt?Meestal is het iets 'persoonlijks '.Wat zou het dan uitmaken wat iemand anders er van vindt ?:).

Ik heb het nog eens bekeken. Ik moet zeggen; het lijkt een wel op een plakplaatje:yes:

Opsich mooie tat, maar waarom op die plek?

Idd, kan je toch beter vanvoor zetten op je onderarm inplek van vanachter niet ?

moet je wel echt gestoord voor zijn...

Mooie tatoeage. Ben de torrent aan het binnen halen.
Binnen 3 weken is hij binnen :sad: hope I pick up some speed ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven