XXL Nutrition

check m'n nieuwe MJ tat !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij hebt er duidelijk nog niet eentje gezien.

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Ik was gewoon wat belachelijk in het rond te lullen. No offence.

Jawel die ene op tv laatst. Die waar hij verschillende homo pakjes droeg en minstens 5 min stil was tussen de nummers. Het publiek moest dan ging gillen en hij ging doen alsof ie ging huilen (vrij standaard concertje denk ik van je held).

duidelijk...en als hij toch zo een hater is,waarom zou hij dan kijken in the first place...

Om te kijken waar al die ophef over was.

Jawel die ene op tv laatst. Die waar hij verschillende homo pakjes droeg en minstens 5 min stil was tussen de nummers. Het publiek moest dan ging gillen en hij ging doen alsof ie ging huilen (vrij standaard concertje denk ik van je held).

Om te kijken waar al die ophef over was.

Nou nou wat een haat. Is er vroeger iets met je gebeurd dat je zogefrustreerd bent en in elk MJ topic je gal moet spuien? Wat is er aan de hand? Ben je genomen door een dikke behaarde vent op de maat van Beat It? Heeft er iemand over je gezicht gemoonwalked?

Anyway, check dit, genoeg mensen die MJ dus wel kunnen waarderen:

http://www.youtube.com/watch?v=lVJVRywgmYM

http://www.youtube.com/watch?v=xYVi_6KZyTs

Laatst bewerkt:
hier zal ik toch nog even verder op ingaan :D

ten eerste...waar en wanneer heb je me gezien? :D hehe
ten 2de een poster is maar "een ding" deze tattoo,is zoals je zelf zegt iets dichter,laat ons zeggen dat het spiritueler is, (alhoewel ik totaal niet spiritueel ben aangelegd) :D,ik moest dit gewoon hebben,ik zie het als een laatste eerbetoon.en idd ja,wat de mensen ook van hem denken,ze mogen allemaal weten hoe een grote fan ik ben/was,naast een voor de buitenwereld raar persoon,was michael ook een groot artist,en daar veranderd niks meer aan

olympia gym/fitland/fit out of hoe dat ook noemde 1,5 jaar geleden in Destelbergen :D

• Topic Starter Topic Starter
olympia gym/fitland/fit out of hoe dat ook noemde 1,5 jaar geleden in Destelbergen :D

haha te zalig :D we should train sometime...:d

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Nou nou wat een haat. Is er vroeger iets met je gebeurd dat je zogefrustreerd bent en in elk MJ topic je gal moet spuien? Wat is er aan de hand? Ben je genomen door een dikke behaarde vent op de maat van Beat It? Heeft er iemand over je gezicht gemoonwalked?

zalig,vooral hoe zo 1 persoon begint en dan al de rest volgt,super!!
prachtig voor de mensen die daaran hebben meegewerkt,zal wel veel oefening nodig gehad hebben om iedereen hetzelfde op dezelfde moment te laten doen!

haha te zalig :D we should train sometime...:d

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

zalig,vooral hoe zo 1 persoon begint en dan al de rest volgt,super!!
prachtig voor de mensen die daaran hebben meegewerkt,zal wel veel oefening nodig gehad hebben om iedereen hetzelfde op dezelfde moment te laten doen!

Ik trainde normaal in lochristi maar soms ging ik ook naar destelbergen. Vooral op zondag, nu ben ik daar weg omdat family fitness veel goedkoper en dichter is :p
Je was bicep curls aan het doen met een barbell van 40 kg :D

Ik trainde normaal in lochristi maar soms ging ik ook naar destelbergen. Vooral op zondag, nu ben ik daar weg omdat family fitness veel goedkoper en dichter is :p
Je was bicep curls aan het doen met een barbell van 40 kg :D

family fitness??? dude,lame ass gym...toestellen zien er mooi uit,maar daar blijft het ook bij,daar kan je toch niet serieus trainen?

mij gespot,gezien hoe en met hoeveel ik trainde en niet eens een hellow...knap! :D

die biceps curls waren trouwens de eerste set met dat gewicht denk ik,kg's gingen nog omhoog ;) :D

family fitness??? dude,lame ass gym...toestellen zien er mooi uit,maar daar blijft het ook bij,daar kan je toch niet serieus trainen?

mij gespot,gezien hoe en met hoeveel ik trainde en niet eens een hellow...knap! :D

die biceps curls waren trouwens de eerste set met dat gewicht denk ik,kg's gingen nog omhoog ;) :D

bwah de toestellen.. die gebruik ik meestal niet :p
Dumbbells gaan maar tot 30 kg maar er liggen genoeg schijven voor op de barbells te schuiven. Squatrek is er niet maar dat toestel waar je chinups op kan doen kan je ook gebruiken voor buikspieroefeningen en dips en de handvaten voor te dippen liggen op perfecte hoogte om de de barbell van op te heffen als je squat dus dat gebruik ik om te squatten. Je moet alleen maken dat je dus altijd weer boven geraakt :D
Ondertussen squatten er al een stuk of 5 mensen schat ik toch :D
Hebben ze allemaal gezien van mij natuurlijk :p
Voorlopig squat ik nog het meest, al komt een maat van mij heel dicht in de buurt!

Ja, je was samen met iemand anders aan het trainen en ik ging je een vriendschappelijk duwtje geven tegen je schouders om hallo te zeggen maar toen beeldde ik mij in dat je dat vriendschappelijk schouderduwtje terug ging doen en ik op de grond ging liggen dus ik heb het maar zo gelaten :D

haha ja dat weet ik
en je was met een jonge ecto aan het trainen die ook aan het bicep curlen was :D

creepy, je hebt een stalker :p

Nee ben jij een dikke behaarde vent die me wil nemen op de maat van beat it?
Ik vind dat hij zich als een enorme aansteller gedraagt, en vraag me af hoe anderen er over denken. Maarja niemand die er op in gaat....

strakke tat

Van deadliften krijg je Popeye forearms

popeye.jpg

Ik ben niet zo fan van die anker sT ;). Dan liever de MJ tat! :D

Ik heb er ook 1, mooi he.

maxgyc.jpg

Sympathiseer je ook met zijn pedocoïtusuele gevoelens? Miss. komt het ooit nog uit hoeveel kinderen hij gedaan heeft, dan loop je met die knakker op je arm, damn.

Strongman, wat is het nut om zo hard je mening over MJ door te drukken?
Ironmike heeft zijn tattoo al lang laten zetten, waarom probeer je hem daar een slecht gevoel over in te praten?

Vind het echt extreem kinderachtig.

Sympathiseer je ook met zijn pedocoïtusuele gevoelens? Miss. komt het ooit nog uit hoeveel kinderen hij gedaan heeft, dan loop je met die knakker op je arm, damn.

nee maar kwil jou best wel eens pedofiliseren,zal jou eens op m'n arm steken,all the way up to the schoulder!

btw sorry als ik provocerend overkom :engel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven