MuscleMeat

check m'n nieuwe MJ tat !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind het een mooie tatoeage en een mooie herrinering aan MJ.

ow hij is dood toch

hahaha

Ik heb er ook 1, mooi he.

maxgyc.jpg

Nice de Michael zoals hij herinnert wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Nice de Michael zoals hij herinnert wordt.

dan enkel bij psychisch ondoordringbare medemens zoals jijzelf,de miljarden fans zouden het liefst van al deze drager zelf eens onder handen nemen,dit is gewoon te belachelijk voor woorden...en die tattoo vind je dan wss wel "cool" en "done"? deze man heeft vermeende pedo op z'n arm,ik heb een artist...je hebt het niet voor MJ,je hebt het niet voor de tattoo,dan zou ik graag hebben dat je stopt met het topic te verzieken.einde discusie!

dan enkel bij psychisch ondoordringbare medemens zoals jijzelf,de miljarden fans zouden het liefst van al deze drager zelf eens onder handen nemen,dit is gewoon te belachelijk voor woorden...en die tattoo vind je dan wss wel "cool" en "done"?

Thanks man, altijd fijn om te lezen op de zondag morgen hoe iemand op internet over me denkt :)

Ja die fans zijn idd het spoor bijster. Ze luisteren alleen maar zijn liedjes en willen voor de rest niks over hem weten.

Volgens mij heb ik trouwens nog geen akelige dingen over jou gezegd, alleen over die knakker op je arm.

)

Ja die fans zijn idd het spoor bijster. Ze luisteren alleen maar zijn liedjes en willen voor de rest niks over hem weten.

kijk daar klopt jouw stelling al niet,echte fans weten ALLES over hem,en die weten dat hij geen pedo is. het zijn de niet-fans die enkel de negatieve dingen willen geloven en alleen maar blindstaren op het feit dat hij in het nieuws is geweest in een pedozaak,het zijn zij die niet verder kijken dan hun neus lang is en niet kijken naar alles wat hij WEL heeft bereikt.

en voor zoveelste keer,dit is geen "bash mj topic"...

kijk daar klopt jouw stelling al niet,echte fans weten ALLES over hem,en die weten dat hij geen pedo is. het zijn de niet-fans die enkel de negatieve dingen willen geloven en alleen maar blindstaren op het feit dat hij in het nieuws is geweest in een pedozaak,het zijn zij die niet verder kijken dan hun neus lang is en niet kijken naar alles wat hij WEL heeft bereikt.

en voor zoveelste keer,dit is geen "bash mj topic"...

aldus de echte fan :roflol: (echte fans zien wat ze willen zien en zijn eng)

en zo kunnen we blijven discusieren...we kunnen mss nog een binnenkant borst topic openen ook nu we toch bezig zijn in het oneindige te discusieren...

u don't like the man...ik snap het...dank je voor je bijdrage

wat is er met binnenkant borst dan? ik pak daar altijd 2 oefeningen voor.. is dit goed?:o

ik las ff MrJ tattoo:)

ik las mr. t tattoo

tat+mr+t.jpg

damn.... ik dacht eerst dat het een thread zou zijn die naar iemand anders zou verwijzen.. maar je hebt het gewoon zelf gedaan... wtf man... daar loop je dan met mj op je onderarm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven