- Waardering
- 1.093
inderdaad +1
ik zou het zelf persoonlijk niet laten zetten. Ondanks dat vind ik hem wel mooi ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maddonaqua detail idd echt nice... maar kzou het zelf ook never laten zetten![]()

Meer deadliften, je onderarmen zijn niet buff genoeg.

Op voorwaarde dat je geen straps gebruikt en hard genoeg knijpt

). Maar wat wil je eigenlijk bereiken met die tattoo?ik zou het niet durven zeggen tegen je in het echt (want ik heb je ooit eens in het echt gezien). Maar wat wil je eigenlijk bereiken met die tattoo?
Had je niet beter een poster kunnen kopen en hem in je frituur of de living kunnen hangen? Of een muurschildering laten maken?
Dan kan je nog altijd zeggen dat je een MJ fan bent als iemand iets zegt van die poster of muurschildering.
Maar wat heb je nu aan die tattoo? Is het zodat je nu dichter bij michael jackson kan zijn en dat je aan iedereen wil laten zien hoeveel je van hem houdt?
Buiten het feit dat het dus absoluut NOT DONE is om die tattoo te zetten is het wel nog een strakke tattoo. Mooi om 1 keer te zien.. maar dat is het dan ook.
Al jouw topics zijn ook not done.. maar je blijft ze toch maar maken.
jakkes....maar op zich is de tat wel mooi gezet alleen moet je wel geschift zijn (vind ik persoonlijk dan) om zoiets op je lijf te laten tatoeren. Heb zelf ooit met de gedachten gezeten een Rammstein tat te nemen maar ben daar toch snel weer vanaf gestapt hahaha. Nee vind dit zo onder de noemer van je moet het zelf natuurlijk weten maar hopelijk krijg je er geen spijt van over een aantal jaar....zelfde als tats van namen van exen hahaha.

ik zou het niet durven zeggen tegen je in het echt (want ik heb je ooit eens in het echt gezien). Maar wat wil je eigenlijk bereiken met die tattoo?
Had je niet beter een poster kunnen kopen en hem in je frituur of de living kunnen hangen? Of een muurschildering laten maken?
Dan kan je nog altijd zeggen dat je een MJ fan bent als iemand iets zegt van die poster of muurschildering.
Maar wat heb je nu aan die tattoo? Is het zodat je nu dichter bij michael jackson kan zijn en dat je aan iedereen wil laten zien hoeveel je van hem houdt?
Buiten het feit dat het dus absoluut NOT DONE is om die tattoo te zetten is het wel nog een strakke tattoo. Mooi om 1 keer te zien.. maar dat is het dan ook.

hehe
,ik moest dit gewoon hebben,ik zie het als een laatste eerbetoon.en idd ja,wat de mensen ook van hem denken,ze mogen allemaal weten hoe een grote fan ik ben/was,naast een voor de buitenwereld raar persoon,was michael ook een groot artist,en daar veranderd niks meer aan