Fitness Seller

check m'n nieuwe MJ tat !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind hem best mooi.

Beter als die panter die ik vroeger op men onderarm liet zetten.

I regret big time roflol

Opzich valt het wel mee, vind hem alleen niet mooi gezet :(
twijfel om hem wat te laten aanpassen met lichtere kleuren erin, maar heb schrik dat ik hem helemaal verneuk.

qua detail idd echt nice... maar kzou het zelf ook never laten zetten:)

Meer deadliften, je onderarmen zijn niet buff genoeg.

Ik snap niet dat je zoiets op je lichaam tatoeert.

Je moet hier eerst om toestemming vragen! Dat voorkomt veel domme fouten. Laat maar weghalen!

Schoon tatoo ;)

Zie de link met deadlift niet zo...

Van deadliften krijg je Popeye forearms

popeye.jpg

ik zou het niet durven zeggen tegen je in het echt (want ik heb je ooit eens in het echt gezien :D). Maar wat wil je eigenlijk bereiken met die tattoo?
Had je niet beter een poster kunnen kopen en hem in je frituur of de living kunnen hangen? Of een muurschildering laten maken?
Dan kan je nog altijd zeggen dat je een MJ fan bent als iemand iets zegt van die poster of muurschildering.
Maar wat heb je nu aan die tattoo? Is het zodat je nu dichter bij michael jackson kan zijn en dat je aan iedereen wil laten zien hoeveel je van hem houdt?
Buiten het feit dat het dus absoluut NOT DONE is om die tattoo te zetten is het wel nog een strakke tattoo. Mooi om 1 keer te zien.. maar dat is het dan ook.

ik zou het niet durven zeggen tegen je in het echt (want ik heb je ooit eens in het echt gezien :D). Maar wat wil je eigenlijk bereiken met die tattoo?
Had je niet beter een poster kunnen kopen en hem in je frituur of de living kunnen hangen? Of een muurschildering laten maken?
Dan kan je nog altijd zeggen dat je een MJ fan bent als iemand iets zegt van die poster of muurschildering.
Maar wat heb je nu aan die tattoo? Is het zodat je nu dichter bij michael jackson kan zijn en dat je aan iedereen wil laten zien hoeveel je van hem houdt?
Buiten het feit dat het dus absoluut NOT DONE is om die tattoo te zetten is het wel nog een strakke tattoo. Mooi om 1 keer te zien.. maar dat is het dan ook.

Al jouw topics zijn ook not done.. maar je blijft ze toch maar maken.

Al jouw topics zijn ook not done.. maar je blijft ze toch maar maken.

ja maar dat is net het mooie ervan. Ik hoef dbb niet heel mn leven mee te slepen en aan anderen te tonen. Hoeveel ik ook van jullie allemaal hou. Weet dat ik jullie binnenin mijn hart draag, en daar heb ik geen tattoo voor nodig..?

Er zijn best veel mensen die hun idool als tatoo nemen, so what?!

Ieder zn ding, toch

jakkes....maar op zich is de tat wel mooi gezet alleen moet je wel geschift zijn (vind ik persoonlijk dan) om zoiets op je lijf te laten tatoeren. Heb zelf ooit met de gedachten gezeten een Rammstein tat te nemen maar ben daar toch snel weer vanaf gestapt hahaha. Nee vind dit zo onder de noemer van je moet het zelf natuurlijk weten maar hopelijk krijg je er geen spijt van over een aantal jaar....zelfde als tats van namen van exen hahaha.

jakkes....maar op zich is de tat wel mooi gezet alleen moet je wel geschift zijn (vind ik persoonlijk dan) om zoiets op je lijf te laten tatoeren. Heb zelf ooit met de gedachten gezeten een Rammstein tat te nemen maar ben daar toch snel weer vanaf gestapt hahaha. Nee vind dit zo onder de noemer van je moet het zelf natuurlijk weten maar hopelijk krijg je er geen spijt van over een aantal jaar....zelfde als tats van namen van exen hahaha.

maar een onnozel paard is dan ineens wel weer done :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter

hier zal ik toch nog even verder op ingaan :D

ten eerste...waar en wanneer heb je me gezien? :D hehe
ten 2de een poster is maar "een ding" deze tattoo,is zoals je zelf zegt iets dichter,laat ons zeggen dat het spiritueler is, (alhoewel ik totaal niet spiritueel ben aangelegd) :D,ik moest dit gewoon hebben,ik zie het als een laatste eerbetoon.en idd ja,wat de mensen ook van hem denken,ze mogen allemaal weten hoe een grote fan ik ben/was,naast een voor de buitenwereld raar persoon,was michael ook een groot artist,en daar veranderd niks meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven