lifestyle66
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 103
zou ze nog lekker kunnen nken was het eerste wat ik mij afvroeg
wel zielig maarja
zou je dit ook kunnen krijgen van roid injecties?
karma voor een juist antwoordVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou ze nog lekker kunnen nken was het eerste wat ik mij afvroeg
wel zielig maarja
zou je dit ook kunnen krijgen van roid injecties?
karma voor een juist antwoordbinnenkort de mexicaansegriepprik! met een beetje pech zijn we dan allemaal zo![]()

Ik vind mensen die zich ziek melden bij een griepje zijn zelf niet goedik neem nooit een preventieve griepprik... ben ook bijna nooit ziek, en maar goed ook als ik dit zo zie

Ik vind mensen die zich ziek melden bij een griepje zijn zelf niet goed
alsof je niks meer kan bij een griepje....
Dat zie je verkeerd....eigenlijk is het voor de werkgever veel beter als iemand die ziek is ook ff niet meer op het werk komt. Niet voor de persoon in kwestie, maar voor zijn/ haar collega's. Besmettingsgevaar is groot en gezien het feit dat virussen snel muteren worden ze telkens iets sterker, voor je het weet is heel de werkvloer ziek. Baas blij? Nuh, dacht het niet.
Meld mezelf trouwens ook bijna nooit ziek, maar op de keper beschouwd is bovenstaande het beste.

Paar gewichten aan vastbinden en flink blijven voeren. Binnen een paar maanden is het een beest.

Ergste is nog wel dat er gewoonweg niks aan gedaan kan worden, je vertrouwd de gezondheidszorg en dan wordt je op die manier genaaid.
1 Van de redenen waarom ik dus al bijna 10 jaar geen griepprik meer heb gehad, hoef die zooi niet zolang ik niet ziek wordt![]()
post hoc, ergo propter hoc...
Contradictio in terminis. Als je ziek wordt, ben je te laat voor een vaccinatie. (enkele uitzonderingen daargelaten volgens mij)
daarbij zijn influenzavaccinatie uiterst veilig, bij lareb is sinds de oprichting van het rvp nog nooit een dergelijke ernstige bijwerking gemeld. Dat dit van het vaccin komt lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Anti-vaxxend nederland riep ook moord en brand bij het onlangs (vlak na het krijgen van hpv vaccin) overleden 14 jarige meisje uit engeland. Gedurende haar autopsie bleek ze een niet eerder ontdekte tumor te hebben die haar hart en longen hadden aangetast.
De onzin die de laatste tijden over vaccins is verspreid in nederland is onwijs groot.