Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meld mezelf trouwens ook bijna nooit ziek, maar op de keper beschouwd is bovenstaande het beste.
idd. Dit is het beste, maar ben zelf te eigenwijs om me ziek te melden als ik niet zo lekker ben![]()

zijn jullie niet gewoon bang(of speelt het deels mee) om je ziek te melden, dat de werkgever je misschien een aansteller vindt en je jouw baan kwijt kunt raken?
eerlijk antwoorden![]()
Als ik zie hoe vaak sommige collega's zich ziek melden.... Dan kan ik tot aan komende zomer me rustig thuisblijven 
Zo'n nederlandse man had toch ook zoiets gekregen was laatst een topic over?
Ik haal nooit een griep prik...vind dat mijn lichaam het zelf maar moet oplossen.

En jij denkt dat de inhoud van de spuit het van je lichaam overneemt? Think again
Verdiep je eens in de werking van het immuunsysteem en wat een vaccin daarmee doet/kan doen. Verdiep je daarna in wat een virus als influenza met het afweersysteem doet en hoe uiteindelijk - als het goed is - de ziekte wordt overwonnen.
'Mijn lichaam moet het zelf maar oplossen' is een behoorlijk slecht argument om geen vaccin te nemen. Je lichaam lost het ook zelf op, alleen in het geval van vaccinatie doet het dat nog voordat er sprake is van infectie met een natuurlijke ziekteverwekker die je ziekmaakt.
Vaccins fukkin rule.
En jij denkt dat de inhoud van de spuit het van je lichaam overneemt? Think again
Verdiep je eens in de werking van het immuunsysteem en wat een vaccin daarmee doet/kan doen. Verdiep je daarna in wat een virus als influenza met het afweersysteem doet en hoe uiteindelijk - als het goed is - de ziekte wordt overwonnen.
'Mijn lichaam moet het zelf maar oplossen' is een behoorlijk slecht argument om geen vaccin te nemen. Je lichaam lost het ook zelf op, alleen in het geval van vaccinatie doet het dat nog voordat er sprake is van infectie met een natuurlijke ziekteverwekker die je ziekmaakt.
Vaccins fukkin rule.
Ja der k*t ook....
Mega bummer voor haar, hopelijk kan dit gefixed worden. Wordt wel meer en meer gezegd dat er veel kansen op negatieve uitslagen zijn na een griepinjectie, zoals zenuwziekten als MS enzo.
Moet er gene hebben, ik zweet het wel een weekje uit dan
Antigenen
Het aanbieden van een hoeveelheid antigenen veroorzaakt in meer of mindere mate het a-specifieke stress-syndroom, ook wel Gegeneraliseerd Adaptie Syndroom genoemd (GAS). Dit kan op verschillende manieren voor zwakke – of rond de vaccinatie met andere ziekmakers besmette - kinderen fatale gevolgen hebben (zie bijlage).
Thimerosal
Thimerisol bestaat in hoofdzaak uit de giftige stof kwik en wordt als adjuvans in vaccins ervan verdacht Autisme, het syndroom van Guillain-Barré, MS en andere ernstige neurologische complicaties te veroorzaken (deze aantijging is uitvoerig gedocumenteerd).
Squaleen
Op 12 juni 2009 werd aangekondigd dat het H1N1-vaccin dat gemaakt vaccinproducent Novartis maakt onder andere MF-59 zal bevatten. Ook op de website van deze vaccinproducent is te lezen dat hun vaccin tegen de Mexicaanse griep Squaleen en Thimerisol zal bevatten. Squaleen is, anders dan Thimerisol, geen giftige stof. Squaleen is een op olie gebaseerde stof die in de vorm van bijvoorbeeld olijfolie normaliter zonder bedenkingen kan worden ingenomen. Als adjuvans in een vaccin dat rechtstreeks aan de bloedbaan wordt toegevoegd kan deze stof volgens talloze medische onderzoekers ernstige bijwerkingen hebben.
Squaleen voor tegenwoordig het meest geassocieerd met het zogenaamde “Golfoorlog-syndroom”. Amerikaanse Golfoorlog-veteranen zijn in de jaren 90 voor hun missie in Irak op grote schaal blootgesteld aan vaccins die squaleen (MF-59) adjuvantia bevatten. Jaren nadat de soldaten waren ingeënt kregen ze op grote schaal last van onder andere reuma, fibromyalgie, lympheklierafwijkingen, allerlei vormen van (huid-)uitslag, chronische vermoeidheid, chronische hoofdpijn, abnormaal haarverlies, onherstelbare huidbeschadigingen, zweren, duizeligheid, zwakheid, geheugenverlies, stemmingswisselingen, neuropsychiatrische problemen, multiple sclerosis, ALS en chronische diarree. Deze symptomen worden toegeschreven aan het gebruik van squaleen in de hen toegediende vaccins (zie documentatie).
De toediening van vaccins met squaleen aan ratten zorgt er overigens voor dat ze MS-achtige aandoeningen ontwikkelen. Het adjuvans zou bij 3 van de 4 ratten voor blijvende verlammingsverschijnselen aan hun poten zorgen en reumatoïde artritis veroorzaken. Bij mensen is de toevoeging van at 10-20 ppb (parts per billion) van deze adjuvans aan een vaccine al voldoende om auto-immuunziektes zoals Artritis en Lupus te kunnen veroorzaken. (Bronnen: Kenney, RT. Edleman, R. "Survey of human-use adjuvants." Expert Review of Vaccines. 2 (2003) p171. Matsumoto, Gary. Vaccine A: The Covert Government Experiment That’s Killing Our Soldiers and Why GI’s Are Only the First Victims of this Vaccine. New York: Basic Books. p54. )
Aluminium hydroxide
Aluminium hydroxide als adjuvans in een vaccin wordt ervan verdacht een gebrek aan vitamine D, calcium en fosfor in het menselijk lichaam te veroorzaken. Met name vitamine D is onmisbaar voor een goede werking van het immuunsysteem en gebrek aan calcium kan leiden tot metabole acidose (die ook al kan worden bewerkstelligd door formaldehyde).
Formaldehyde
Voor het inactiveren van virussen en bacteriën voor vaccins wordt formaldehyde gebruikt. Dit is een hormoonverstorende stof die tevens op verschillende manieren – onder meer door het veroorzaken van metabole acidose - de kwaliteit van het veldcontact nadelig beïnvloed. Derhalve kan formaldehyde leiden tot ontwikkelingsstoornissen bij kinderen. Bekende ontwikkelingsstoornissen die in de eerste twee jaar na de geboorte nog kunnen ontstaan zijn: stoornissen in het autistische 6 spectrum, ADHD, schizofrenie, de borderline-stoornis en andere stoornissen en mengvormen hiervan.
Bij een zeer lage concentratie formaline tot 1.6 ppm kan men formaldehyde overigens al ruiken en ontstaat irritatie van het slijmvlies in oog, neus en keel. Bij concentraties tot 3 ppm ontstaan stekende pijnen in de ogen. Een concentratie van 5 ppm is slechts gedurende 30 minuten verdraagbaar in verband met het ontstaan van tranende ogen. Bij een concentratie boven de 10 ppm ontstaat een branderig gevoel in de keel, aanhoudend hoesten en benauwdheid. Boven de 30 ppm is er een risico voor blijvende schade door longontsteking en longoedeem. Mensen die overgevoelig zijn voor formaldehyde lopen een verhoogd risico op aandoeningen van de luchtwegen en de huid.
Kwik, aluminium en formaldehyde zijn lipofiel en stapelen zich daarom in het lichaam op. Ze blijven dus in steeds grotere concentraties levenslang hun negatieve invloed op het functioneren van het lichaam uitoefenen. Een en ander is met name goed gedocumenteerd in het in 2008 verschenen boek van dr. Robert W. Sears: Is Aluminum the New Thimerosal?
Tis ook zonde als ze lelijk is hoor.