Fitness Seller

Chersonissos, Kreta

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
Ik wilde tussen het zuipen en nken door ook nog een beetje trainen daar.

Weet iemand of er een sportschool in de buurt van Starbeach is waar ik gewoon binnen kan lopen om een beetje te pompen?

Pompen moet je daar s'nachts doen :D

Er zit er eentje boven de RnB bar aan de hoofdweg.

• Topic Starter Topic Starter
ik hoorde dat je op starbeach zelf een gym had, iemand bekend mee?

Ja, en die is k*t, gratis gym maar stelt niets voor.

Op de hoofdweg boven de RnB bar ben ik ook geweest met Rvr, goede apparatuur voor op reis, losse dumbbells en barbells.

Heb er ook een paar uitsmijters gezien van de Matrix. In die gym komt een clubje dat elkaar allemaal kent van bewoners van Chersonnisos.

Ik ging altijd naar het Cactus hotel in Malia...incl. sauna, bubbelbad. En je kon er redelijk trainen. Echt hardcore tenten ben ik er niet tegen gekomen.

Heeft het zin om tussen het zuipen door te trainen met een kater dan?:rolleyes:

Niet iedereen zuipt op zijn vakantie..zulk gedrag wordt vaak getoond door jochies die net van hun ouders op vakantie mogen. Andere adults genieten van zon zee strand en vrouwen en zuipen gebeurt dan eens sporadisch.

Op die boksballen knallen is ook wel lache, die voorbij Bio Bio bij de Baja is toch wel dè bal van Chersonnisos.

Record stond vorige week nog op 901, veel 880érs gehad en als piek 895. Je bent wel vuistkoning als je hem daar neerzet.

Achter de amnesia zit ook een tent waar een gast 2 ballen heeft staan, en t*ring die slaat hard zeg! Speedy gonzales noemen ze hem.

• Topic Starter Topic Starter
hehe ok? me 2... wanneer ga je?

volgende week, 2 weken.

Op die boksballen knallen is ook wel lache, die voorbij Bio Bio bij de Baja is toch wel dè bal van Chersonnisos.

Record stond vorige week nog op 901, veel 880érs gehad en als piek 895. Je bent wel vuistkoning als je hem daar neerzet.

Achter de amnesia zit ook een tent waar een gast 2 ballen heeft staan, en t*ring die slaat hard zeg! Speedy gonzales noemen ze hem.

ik doe niet mee aan die onzin, stel dat ik iets verkeerd sla en ik heb een botscheurtje in m'n knokkel of ik kneus m'n pols.

dan kan ik mooi een paar weken niet rukken, euhhh trainen bedoel ik.

ik heb zo veel tegen die boksballen geslagen haha echt lache ;) vriend van mij kickboxer had 8 keer achter elkaar 999, 4 keer met links en 4 keer met rechts. was bij een bal inderdaad waar je wel makkelijk hoge scores haalt, stonden er 2 naast elkaar.

die gym waar de anderen het over hadden is wel in orde idd... bij starbeach is het enige dat werkt een calfraise en een dipping station.. echt waardeloos verder.

Respect als je daar gaat beuken in de gym.
Mij is het in ieder geval niet gelukt...

ik heb ook even gekeken bij starbeach, wat een gare fitness aparatuur was dat daar zeg,
boven de R&b was flex gym, vaak gedacht om even te gaan kijken. maar ik had het te druk met anderen dingen :-)

al terug?

ik zit er ook van 14 t/m 24 aug misschien wel grappig om een keertje te trainen daar.. ons complex heeft wel een gym maar daar staan 2 crosstrainers, 2 loopbanden en een leg press staat op de site :rolleyes:

niks voor borst & biceps :eek:

Ben net terug uit chersonissos. Ik heb mn licham in shape gehouden door op te trekken aan een boom, push ups te doen met mn matje op mn rug etc. Je kan je toch wel 2 weken behelpen?

Ik was in die starbeach gym, daar is dus echt alles naar de klote. Ik heb trouwens nog wel een paar flinke gasten gezien, iemand van hier? Mocht je niet weten wie ik ben, die kleine gek met 2 sterren op zijn borst getattoeeerd:D

Terug
Naar boven