- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Ik ben gister terug gekomen van chersonissos en zat tegenover starbeach in Villa Myrto.
Ben ook wezen kijken in de sportruimte van starbeach maar dat was niks gewoon.
Was wel een erg leuke vakantie dat dan weer wel. Mischien ben ik nog wel iemand tegen gekomen van hier zonder het te weten![]()

Attelenooie.... ik was met die groep van acht man. Nummer 7 en 8 van Myrto.
Waren jullie die twee waarvan 1 getint en ander niet... dan kan het niet missen nee![]()
Ben net terug uit chersonissos. Ik heb mn licham in shape gehouden door op te trekken aan een boom, push ups te doen met mn matje op mn rug etc. Je kan je toch wel 2 weken behelpen?
Ik was in die starbeach gym, daar is dus echt alles naar de klote. Ik heb trouwens nog wel een paar flinke gasten gezien, iemand van hier? Mocht je niet weten wie ik ben, die kleine gek met 2 sterren op zijn borst getattoeeerd![]()
Echt debieldie ene met een geschoren koppie en ik een halve indo, dus dat kan wel.
wij zijn bijna niet in het appartement geweest, alleen s'avonds op het balkon een baco'tje drinken, voor de rest alleen starbeach of de kroeg.

Haha lachen joh, nee dan weet ik wel wie jullie zijnmaar net apartement wel toch?
Vond je van het uitgaan dan Loo?![]()
Btw, hoe je er daar bij staat is vergeleken bij dat breezertankende volk op StarBeach groot.![]()
haha 2 sterren op je borst? Van die neptattoos neem ik aan?
Hadden echt teveel lui daar, de meeste in hun nek...
4 sterretjes van groot naar kleinEcht debiel
Ik ga dus echt nooit naar Chersonissos. Als ik het zo lees kom ik het pauperste volk van DBB tegen daar. Sterren tatoeages enzo![]()