Fitness Seller

Chersonissos, Kreta

Ik heb idd alleen de flex gym gezien, ben er verder niet naar binnen geweest.

Ik heb zelf enkele weken geleden in de flex gym getraind, goeie gym.

Had er een abo voor 4x voor 18 euro, beetje duur, maar was het zeker waard :D.

Wat info erover:

- Alles aanwezig :)
- Dumbbells 35kg en 42kg aanwezig
- Riemen present
- Alles hutje mutje bij elkaar
- Prima airco
- Relaxte eigenaar

Het zit midden in het centrum aan de main road. Boven een R&B club dacht ik.

Nou dan zijn ze flink vooruit gegaan, want toen ik er ooit was (5 jaar terug ofzo) was het ook maa rbehelpen daar.

Ik ben gister terug gekomen van chersonissos en zat tegenover starbeach in Villa Myrto.
Ben ook wezen kijken in de sportruimte van starbeach maar dat was niks gewoon.
Was wel een erg leuke vakantie dat dan weer wel. Mischien ben ik nog wel iemand tegen gekomen van hier zonder het te weten;)

Haha, rvr en ik zaten in een intercafe te surfen daar, zei een onbekende dat die ons kende van DBB. Wie ben je dan vroegen we? Zegt die, ik lees er al een jaar ofzo. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben gister terug gekomen van chersonissos en zat tegenover starbeach in Villa Myrto.
Ben ook wezen kijken in de sportruimte van starbeach maar dat was niks gewoon.
Was wel een erg leuke vakantie dat dan weer wel. Mischien ben ik nog wel iemand tegen gekomen van hier zonder het te weten;)

hey dwaas ik zat ook in villa myrto in dezelfde periode als jij.

Wij waren die twee brede gasten, kan niet missen :D

Ik heb trouwens wel getraind in die afgetrapte teringzooi daar op starbeach, viel wel tegen met een kater, 35 graden in de schaduw en een frikandellenlucht van die snackbar eronder

4m96a1e.jpg

61tfjoy.jpg

4zm54dg.jpg

Laatst bewerkt:
Attelenooie.... ik was met die groep van acht man. Nummer 7 en 8 van Myrto.
Waren jullie die twee waarvan 1 getint en ander niet... dan kan het niet missen nee;)

Attelenooie.... ik was met die groep van acht man. Nummer 7 en 8 van Myrto.
Waren jullie die twee waarvan 1 getint en ander niet... dan kan het niet missen nee;)

die ene met een geschoren koppie en ik een halve indo, dus dat kan wel.

wij zijn bijna niet in het appartement geweest, alleen s'avonds op het balkon een baco'tje drinken, voor de rest alleen starbeach of de kroeg.

Haha lachen joh, nee dan weet ik wel wie jullie zijn;) maar net apartement wel toch?

Ben net terug uit chersonissos. Ik heb mn licham in shape gehouden door op te trekken aan een boom, push ups te doen met mn matje op mn rug etc. Je kan je toch wel 2 weken behelpen?

Ik was in die starbeach gym, daar is dus echt alles naar de klote. Ik heb trouwens nog wel een paar flinke gasten gezien, iemand van hier? Mocht je niet weten wie ik ben, die kleine gek met 2 sterren op zijn borst getattoeeerd:D

haha 2 sterren op je borst? Van die neptattoos neem ik aan?
Hadden echt teveel lui daar, de meeste in hun nek...
4 sterretjes van groot naar klein :D Echt debiel

die ene met een geschoren koppie en ik een halve indo, dus dat kan wel.

wij zijn bijna niet in het appartement geweest, alleen s'avonds op het balkon een baco'tje drinken, voor de rest alleen starbeach of de kroeg.

Haha ik zat er ook in die periode, was best vaak in de Mouragio...
Die eigenaar was vet relaxed :D

Vond je van het uitgaan dan Loo? :D

Btw, hoe je er daar bij staat is vergeleken bij dat breezertankende volk op StarBeach groot. ;)

Uitgaan daar was erg leuk vond ik, veel damens in de juiste toko's.
Was wel wat prijzig soms maar de feest op Star Beach waren ook gaaf vooral de White Party.

Ben ook de 05-08-07 terug gekomen en heb lekker 11 dagen niet getraint, lekker gegeten en genoten. En je merkt gewoon als je na 11 dagen weer gaat klappen dat je snel weer op je oude niveau bent, al vraag ik me af of er daadwerkelijk reteratie plaats heeft gevonden in die paar daagjes.

Vond je van het uitgaan dan Loo? :D

Btw, hoe je er daar bij staat is vergeleken bij dat breezertankende volk op StarBeach groot. ;)

Ik kreeg wel veel complimentjes op m'n fysiek hoor, zelfs gasten wilden met mij en m'n maat op de foto, serieus zonder dollen.
Weet alleen niet of ik hier trots op moet zijn....ben een beetje bang dat ik mn foto straks op een homo-site tegen kom.

Ik vond dat er helemaal geen grote gasten rondliepen, een enkeling maar, de meesten hadden hun huiswerk niet goed gedaan.

Uitgaan;

ik vond die feestjes op starbeach wel relaxed, beetje chillen met een ondergaande zon. Lekker sfeertje.
Jammer dat ze om 12 uur waren afgelopen, dan begin je net warm te draaien.

Ben nog in de Matrix geweest, erg druk met BrEeZaH's en 20 euro entree + baco 6 euro is ook k*t.
Paar keer bij de Bio Bio gezeten, was wel relaxed dat iedereen gewoon op straat stond, en dat het 2 halen = 1betalen was. Lekker zuipen daar dus.
Alleen er wordt alleen R&B gedraaid, dat wordt je op den duur wel zat.

Ben nog op een afterparty in the notes club geweest, ook helemaal vol en bloedheet.

Op zich is die boulevard met al die discotheken/kroegen wel relaxed, maar de discotheken van binnen vond ik niet zo denderend en vrij duur.

De shitload aan beroemde DJ's in cherssonisos is wel helemaal top, o.a Roog, Chuckie, Eric Morillo, Laidback Luke, Don Diablo, Ricki Rivaro, Ferry Costen, Gregor Salto, Luna, Dark Raver en nog veel meer lui gezien.

Ik ga dus echt nooit naar Chersonissos. Als ik het zo lees kom ik het pauperste volk van DBB tegen daar. Sterren tatoeages enzo :roflol:

En carel noten.... 4 keer gezien..:rolleyes:

haha 2 sterren op je borst? Van die neptattoos neem ik aan?
Hadden echt teveel lui daar, de meeste in hun nek...
4 sterretjes van groot naar klein :D Echt debiel

Nee gewoon echte, ik kan niet tegen sukkels die nepsterren zetten. Ik heb een beetje aparte, met een ster op de andere heen, beetje lastig uitleggen.

Terug
Naar boven