MuscleMeat

Chersonissos, Kreta

op de hoofdstraat zit er idd ééntje, daar kun je prima trainen!

• Topic Starter Topic Starter
En carel noten.... 4 keer gezien..:rolleyes:

ik ook ja, eng klein mannetje is het.

hij liep nog met een heel jong meisje ook.

We hebben nog goed opgelet of we hem nog een keer zagen want we wilden foto's van hem en dat meisje maken en dan aan een roddelblad verkopen, maar we hebben hem niet meer gezien helaas.

haha, ik heb em ook gezien bij die crazy creece night..

hij danst netzo als z'n ochtendgymnastiek op tv:D

ja ik hem karl noten daar ook gezien!op starbeach bij beachflirt.
hij was daar ook met 2 hele jonge meisjes ja!!ook ik had toen net weer niet mn fototoestel bij,want wilde hetzelfde doen:)
wij en andere mensen zaten m toen heel raar aan te kijken,van wat doe jij hier?! en toen ging hij gauw genoeg weg met staart tussen de benen....(met die 2 meisjes nog wel....)

Uitgaan daar was erg leuk vond ik, veel damens in de juiste toko's.
Was wel wat prijzig soms maar de feest op Star Beach waren ook gaaf vooral de White Party.

liep wel echt een hoop pauper volk rond uit nederland, daarom was ik ook in de havana te vinden :D paar lekkere noorse en zweedse gehad , lekkah lekkah

We hebben nog goed opgelet of we hem nog een keer zagen want we wilden foto's van hem en dat meisje maken en dan aan een roddelblad verkopen, maar we hebben hem niet meer gezien helaas.

Geloof me, daar geeft de story je zo een paar barrecies voor!

Overigens vond ik beachflirt feesten de wackste van Chersonnisos, samen met Bio Bio.

Ik was ook vaak in de havana ja, leuke tent mooie damens voor en achter de bar.
Cool wijf ook die propper daar die met het bruine haar;)

Zijn jullie ook naar Nopeisdope op 10 aug. geweest?Dat zou HET openlucht-feest van Kreta moeten worden,maar waar de helft van de DJ's niet kwam opdagen en ze ook nog s geen alcohol(WHAT THE F***!!) schonken....
Was desondanks toch nog n dik feest geworden,er werd goed gedraaid:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Zijn jullie ook naar Nopeisdope op 10 aug. geweest?Dat zou HET openlucht-feest van Kreta moeten worden,maar waar de helft van de DJ's niet kwam opdagen en ze ook nog s geen alcohol(WHAT THE F***!!) schonken....
Was desondanks toch nog n dik feest geworden,er werd goed gedraaid:cool:

serieus joh? kwam de helft niet + geen alcohol :eek:

ik wilde gaan maar had al wat anders die avond...

Yep!luna,marco V en partysquad kwamen niet,maar gregor salto,sidney samson,laidback luke en lady bee hadden het wel weer goed gemaakt hoor...
alleen geen alcohol???dat kun je toch echt niet maken:mad:
en t mooie is:we stonden in de rij om binnen te gaan en toen kwam er een truck het terrein af afgeladen met: BIER!!toen stonden we al van :eek!:

Yep!luna,marco V en partysquad kwamen niet,maar gregor salto,sidney samson,laidback luke en lady bee hadden het wel weer goed gemaakt hoor...
alleen geen alcohol???dat kun je toch echt niet maken:mad:
en t mooie is:we stonden in de rij om binnen te gaan en toen kwam er een truck het terrein af afgeladen met: BIER!!toen stonden we al van :eek!:

haha ja daar ben ik ook geweest, kwam aan de bar net munten gehaald voor 7 bier.. is er alleen water en cola pfff...

waren ook nog een aantal die een VIP-card hadden gekocht, konden ze heel de avond onbeperkt zuipen die voelden zich helemaal genaaid haha..

Ik was ook vaak in de havana ja, leuke tent mooie damens voor en achter de bar.
Cool wijf ook die propper daar die met het bruine haar;)

ja die kwam uit nederland kon je wel mee lachen , lekkere ass had zij. Maar ik ga toch liever voor de scandinavische :D de meeste kunnen gewoon goed engels praten en laat ik dat nou als enigste van onze groep ook kunnen :P

Havanna is wel klein maar zeker knus, en idd veel mooie vrouwtjes. :lick:

Btw, stond die boksbal bij de Baja nog op 901? :P

Hehe die in de copa cobana (als ik het goed typ) stond op 920:D

Was dronken en ging echt vol tegen dat ding staan rammen...

Hehe ik ga ook ff een gym zoeken daaro

Omdat ik info wil hebben over trainen in cherso?

Terug
Naar boven