5keer5
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 207
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Not sure if serious.Ik snap dat je geschokt bent van de chestpump. Lekker zo enthousiast door blijven gaan man!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Not sure if serious.Ik snap dat je geschokt bent van de chestpump. Lekker zo enthousiast door blijven gaan man!
Damn wat een chest. Grapje. Ik weet niet wat je doel is, maar een pomp in je borstspier is het wel laatste waar je je druk over hoeft te maken als je in spiermassa aan wilt komen. Doe alleen grote zware compounds tot je 130kg kan banken en ga dan pas isolatie doen. Eerst groeien, dan pas zwakke plekken aanpakken, niet andersom.
Klopt mn chest loopt inderdaad achter, ik voelde mn chest echter nooit tijdens het trainen. Tot onlangs voelde ik heb echt goed en na het trainen had voelde ik 'm ook. Wat ik voorheen niet had, dus voor jullie is het gewoon niks bijzonders, maar voor mij is het zeker een vooruitgang.No offense, maar je borst loopt achter op de rest..?
Ik zou gewoon lekker 'normaal' blijven trainen, niet de ene spiergroep meer aandacht geven dan de ander nog. Zo ver ben je nog niet. Dat zijn details.
Maar dat is mijn mening. In ieder geval wel beter dat je een voldaan gevoel hebt!
Niet zo zeer de pump, maar het belangrijkste is dat ik mijn chest voel tijdens het trainen en na het trainen. Je kan zeggen wat je wilt, maar het is voor mij zeker een vooruitgang.Damn wat een chest. Grapje. Ik weet niet wat je doel is, maar een pomp in je borstspier is het wel laatste waar je je druk over hoeft te maken als je in spiermassa aan wilt komen. Doe alleen grote zware compounds tot je 130kg kan banken en ga dan pas isolatie doen. Eerst groeien, dan pas zwakke plekken aanpakken, niet andersom.
Niet zo zeer de pump, maar het belangrijkste is dat ik mijn chest voel tijdens het trainen en na het trainen. Je kan zeggen wat je wilt, maar het is voor mij zeker een vooruitgang.
Klopt je hebt gelijk, maar dit is het gevolg van het volgen van adviezen, op mn eerste topic vroeg ik wat ik beter kon toen etc om mijn pecs te trainen, dit dus toegepast te hebben is het ook daadwerkelijk gelukt.Daarin ligt ook meestal het échte probleem bij het advies geven aan -doorgaans jonge- beginners.
Het is vaak praten tegen de muur, want ze blijven toch gewoon stug doorgaan met zich richten op zaken die van ondergeschikt belang zijn.
Dit is niet aanvallend bedoeld overigens, maar eerder wat ik steeds weer opnieuw constateer.
Dus het is ok dat je nu je borstspieren voelt tijdens en na de training, maar richt je nu op het toepassen van goede en welgemeende adviezen.
Je 'chest' loopt niet achter. Wat loopt voor dan..?Klopt mn chest loopt inderdaad achter, ik voelde mn chest echter nooit tijdens het trainen. Tot onlangs voelde ik heb echt goed en na het trainen had voelde ik 'm ook. Wat ik voorheen niet had, dus voor jullie is het gewoon niks bijzonders, maar voor mij is het zeker een vooruitgang.
ArmenJe 'chest' loopt niet achter. Wat loopt voor dan..?
'T is dat je het zelf zegt, op de foto straalt het er niet vanaf..