MuscleMeat

Breaking News Chili getroffen door aardbeving 1000x sterker dan Haiti

Welke hersendode heeft dit artikel geschreven zeg..

Stel je voor dat we de energie die 1 zo'n aardbeving loslaat kunnen opslaan op een of andere manier... ****ing ziek... Hoeven we de komende 100(00) jaar niet meer aan fossiele brandstoffen te denken.

damn :eek:

not_this_shit_again.jpg

Daar gaan onze belastingscentjes.

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

Ik hoop egt dat heel Nederland instort door aardbevingen en de rest van de wereld ons dan uitlacht :D

Helaas krijgen we geen aardbevingen in Nederland, maar als er ooit 1 zou komen om wat voor reden dan ook hoop ik dat jij de enigste slachtoffer bent. :)

lap.. worden we dadelijk weer doodgegooid met ''geef aan Chili!'', en dan ontkom je er weer moeilijk aan net als met dat Haiti gebeuren :mad:
Heel zielig voor die mensen maar heb geen zin in zogenaamde weldoenende BN'ers weer..

Geld voor Haiti even splitten

Powerant is toch gewoon een kerel? :roflol:

Komen er nog Tsunami's ?
K*t zooi voor die mensen :(

Ik vraag me af wat er dan eigenlijk overblijft van dat stukkie land als die aardbeving 64x sterker is als die in Haïti..

nekschot voor degene die het eerste 2012 aanhaalt

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Ja jongens 2012 komt er aan. Nog ff'tjes.

jij wint;)

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

nu gaan ze bij haiti aankloppen: 'geef je geld aan chili, hun aardbeving was 64x sterker als die van jullie':D

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

ik heb wel iets hangen wat serieus zal schudden als ik weet dat de laatste dagen van de wereld eraankomen ja

:roflol:

Triest

Blijkbaar komt de tsunami niet al te ver af van waar ik woon. Ik zit gelukkig nog zo'n 40km van de kust :D

giro 555 :o

nu gaan ze bij haiti aankloppen: 'geef je geld aan chili, hun aardbeving was 64x sterker als die van jullie':D

:roflol: op zich is t wel logisch, maar denk dat chilenen pech hebben eig.
Als dat soort dingen vaker voorkomen verliezen de mensen hun empathie deels, en denk dat er in verhouding vrij weinig zal worden ingezameld.

Terug
Naar boven