Khastarax
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wonderwel verloren in Chili maar naar schatting 3.000 mensen het leven
Daar gaan we weer met de inzamelacties... Haal jullie geldbeugel maar weer boven.
Vraag me af wat er nog ingezameld zou worden als we zelf ooit getroffen worden.

Daar gaan we weer met de inzamelacties... Haal jullie geldbeugel maar weer boven.
Vraag me af wat er nog ingezameld zou worden als we zelf ooit getroffen worden.
Idd weet ik.We hebben hier ooit een aardbeving gehad in de jaren '90 geloof ik, maar dat was nauwelijks merkbaar
Komt omdat we redelijk ver buiten zo'n breuklijn liggen van een tektonische plaat. De landen die het dichtst in de buurt liggen van zo'n breuklijn hebben ook de grootste risico's en heftigste aardbevingen zoals Haiti, Japan en landen aan de westkust van Zuid-Amerika dus. De meest dichtstbijzijnde is bij Spanje die doorloopt richting Turkije.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Idd weet ik.
Eigenlijk is het gewoon niet slim om op plaatsen te gaan wonen waarvan je weet dat ze om de zoveel jaar ernstige aardbevingen voortbrengen. Om daar bij elke aardbeving dan geld in te pompen is zo mogelijk nog dommer.
Idd weet ik.
Eigenlijk is het gewoon niet slim om op plaatsen te gaan wonen waarvan je weet dat ze om de zoveel jaar ernstige aardbevingen voortbrengen. Om daar bij elke aardbeving dan geld in te pompen is zo mogelijk nog dommer.

Ja natuurlijk heb ik het niet over de pasgeborenen maar over de ouders, moet ik nu alles uitleggen?Die mensen worden daar toch geboren, hoe bedoel je het is niet slim om daar te wonen?
Anders sturen we ze gewoon geen geld meer, moeten ze maar niet op een breuklijn geboren worden.

Idd weet ik.
Ik vind het soms moeilijk te verkroppen dat het vaak mensen zijn die het al zwaar genoeg hebben die vaak worden getroffen door dergelijk catastrofes.

ik vind het soms moeilijk te verkroppen dat het vaak mensen zijn die het al zwaar genoeg hebben die vaak worden getroffen door dergelijk catastrofes.
Tgoh ja, bij het lezen van dergelijke miserie zou een mens blij moeten zijn dat het enigste waar we ons druk over moeten maken, het feit is dat er weer inzamelacties zouden gehouden worden.. Op zich heb ik er trouwens geen probleem mee, als er dergelijke zaken voorvallen geef ik altijd wel iets, als het ons zou overkomen, zouden we ook niet willen dat niemand ons wil helpen.