MuscleMeat

Breaking News Chili getroffen door aardbeving 1000x sterker dan Haiti

Sorry jongens, m'n geld is al op

Opruiming op de aardbol.

Het is feest bij de westboro baptist church.

Shit. Heb ik net al me geld uitgegeven aan Haiti, krijg je weer deze shit. :rolleyes:

Als jij op een breuklijn zou wonen, zou jij dan je hele hebben en houden verkopen en familie achterlaten om 1000km verder een nieuw leven op te bouwen, en vaak nog een nieuwe taal leren etc. Afgezien daarvan hebben de meesten er gewoon het geld niet voor.

Nu bon, bij dergelijke rampen als er acties op poten gezet worden, stort ik ook altijd wat. 't Is niet omdat het de ver van ons bed show is, dat we ons er niks van moeten aantrekken. Ik denk altijd: we mogen onze beide pollekes kussen dat we in een land als België /nederland leven.

Haiti was al een kansloos land,dat is het nog steeds en ik denk niet dat het veel beter zal worden.Ik ga geen geld doneren omdat iedereen het maar doet.

Like I said... dan mag je beide polletjes kussen dat je wel het geluk hebt gehad om aan de goede kant vd planeet te wonen...

Mja 't grootste probleem en dat is dan niet alleen voor bv Haïti maar voor een groot stuk vd derde wereldlanden, is dat het gewoon een vicieuze cirkel is. De arme mensen worden uitgebuit door hun eigen regering of het westen die aan de haal gaat met grondstoffen, en als ze al het geluk hebben te mogen werken, is't vaak voor een appel en een ei "made in xxx" kleertjes ineen flansen. En als er dan al iets opgebouwd kan worden, als er al es een beginnetje gemaakt kan worden, dan gebeurt er weer zoiets verschrikkelijks.

Ter plekke daar in Chili is niets gebeurd. Is in scene gezet met de nieuwste foto en film techniek van de film industrie, Chinezen in Macau hebben gokschulden en proberen via charity op globale schaal geld te onttrekken. Ook op dit gebied is China de nieuwe opkomende supermacht.

Hoezo 64x sterker?
8.8 / 64 = 0.13

64 x krachtiger moet je zien als titel van het project, door de ernst dramatisch te projecteren zullen de geld stromen richting Macau ook groter zijn.

aarbeving was 700-800x sterker!!!

Een aardbeving van 8,8 is volgens geologen 700 tot 800 keer sterker dan de aardbeving die Haïti trof. Het is wachten op nieuws uit de getroffen regio.

hln.be

Klinkt best ongeloofwaardig in mijn ogen...

Nee het is waar een 9 is 32x krachtiger dan een 8 en dus 1000x krachtiger dan een 7.

Maar omdat de aardbeving van Haïti dichter bij het oppervlak zat, was de schade groter, ook al kwam er minder energie vrij.

Titel aangepast trouwens, die 64 was natuurlijk fout.

Waar blijft die tsunami dan?

Zijn er al coole filmpjes van één vd rampen?

De vs zou in no-time een War against Nature organiseren.
Als je wil weten wat de VS doet bij natuurrampen in eigen land, moet je even de reactie van Bush opzoeken op Katrina. Hij ging in begin niet eens kijken, en de steun was te klein.

64 = 1000 lol :D

Terug
Naar boven